مجوزها

چگونه محتوایی حرفه ای تولید کنیم؟

  • اشتراک گذاری:
4 خرداد 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1551 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

تولید محتوای حرفه ای در تمام دنیا با گذشت زمان و با ورود به سال 2019 هر روز جدی تر گرفته میشود و یک حلقه ی محکم و متصل به دنیای فن آوری اطلاعات می باشد. همان طور که فن آوری در حال توسعه و گسترش می باشد، قطعا تولید محتوا نیز تحت تاثیر قرار گرفته و اصلی ترین راه برای معرفی و محبوب کردن برند شده است. در این مطلب راه هایی را برای تولید محتوای حرفه ای و مبتنی بر سئو را که در 2019 به شدت به شما کمک خواهد کرد را معرفی می کنیم. با ظریف گرافیک همراه باشید.

تولید محتوا ظریف گرافیک

برنامه ریزی اولین گام در تولید محتوا

اولین گام برای داشتن تولید محتوای حرفه ای و موثر، ایجاد طرح و چشم انداز می باشد. شما به عنوان فردی که قصد دارید برند را معرفی کنید یا به محبوبیت آن هر روز بیفزایید، باید بدانید که دقیقا چه چیزی را باید تولید کنید و چه چیزهایی می تواند در جذب مخاطب تاثیر گذار باشد و در نهایت با جذب مخاطب از این طریق، به چه چیزی قصد دارید دست پیدا کنید. براحتی و با داشتن موضوعات جذاب می توانید مخاطب بیشتری را به سمت سایت یا شبکه های اجتماعی خود هدایت کنید.
 

تولید محتوا

تولید محتوا مرتبط با موضوع کسب و کار

برای موفقیت در برندسازی با تولید محتوا باید با کلیک کردن به هر قیمتی خداحافظی کنید و مطالبی را روی سایت قرار دهید که کاملا مرتبط با موضوع کسب و کار شما باشد. سعی کنید ایده های خلاقانه داشته و اگر در این مرحله نمیتوانید تصمیم درستی برای انتخاب موضوع بگیرید، پیشنهاد می کنیم مشاور تولید محتوای حرفه ای و متخصص استخدام کنید.

به زمانی که خواننده برای خواندن مطالب شما اختصاص داده است احترام بگذارید و سعی نکنید با هر قیمتی نرخ کلیک سایت را افزایش دهید. شک نکنیند که در صورت رعایت نکردن این اصل مهم به مرور نه تنها محبوبیت خود را افزایش نمیدهید، بلکه کاملا کمرنگ خواهید شد.

تولید محتوا حرفه ای

تولید محتوای صوتی

در این که تولید محتوای متنی همیشه محبوبیت و اعتبار خاص خود را دارد هیچ شکی نیست، اما یکی از موثرترین راه ها برای نزدیک شدن به مخاطب، ایجاد فایل های صوتی می باشد. سعی کنید به سوالات مخاطبین با ایجاد فایل های آموزشی صوتی پاسخ بدهید. علاوه بر قرار دادن محتوای صوتی روی سایت، در چند سال اخیر سایت هایی که برای مثال امکان جستجو با صوت را فراهم کرده اند، به شدت مورد توجه قرار گرفته اند.
 

تولید محتوای ویدئویی

تا کنون به تولید محتوای ویدئویی و تاثیر آن بر مخاطب فکر کرده اید؟ اگر تا امروز از این موضوع مهم چشم پوشی کرده اید لازم است بدانید که 2019 به بعد زمان این رسیده تا به تولید ویدئو نگاه جدی تری داشته باشید. سعی کنید در تولید محتوا خلاقیت داشته باشید، ویدئو و فایل های صوتی ایجاد کنید یا محتوا را به صورت سریال های کوتاه روی سایت قرار دهید. البته در انتخاب نوع تولید محتوا همیشه در مرحله ی اول باید به مخاطب و شرایط سنی و علایق آنها توجه داشته باشید تا بتوانید خروجی مطلوب را کسب کنید.

 

تولید محتوا خلاقانه

بیان داستان موفقیت و شکست های برند

اغلب افراد تولید محتوای داستان گونه که بر اساس واقعیت می باشد را می پسندند، پس توصیه می کنیم داستان موفقیت و شکست هایی که تا این مرحله داشته اید را با زبان روان برای مخاطبین خود و کاملا صادقانه بیان کنید. گفتن این حرف ها نه تنها به دیگران کمک میکند تا از تجربیات شما استفاده کنند، بلکه یار و همراه همیشگی شما خواهند شد. هیچ وقت احساس نکنید که تولید محتوای داستان گونه از موفقیت و شکست های خود باعث رشد رقیب و شکست شما خواهد شد، بلکه کاملا عکس این موضوع رخ خواهد داد. رشد رقبا در هر کسب و کار باعث میشود شما نیز تغییر و تحول ایجاد کنید و یک گام بالاتر از بقیه حرکت کنید.

 

چگونه تولید محتوا را شروع کنیم

نیاز مخاطب را بشناسید

تولید محتوای حرفه ای که در 3 سال قبل انجام داده اید، بدون شک امروز نمی تواند خیلی موثر باشد و به مرور زمان علایق و نوع مخاطبین شما تغییر می کنند. یکی از بهترین کارهایی که باید در 2019 در نظر داشته باشید نحوه ی رفتار با محتوی قدیمی سایت و ایجاد استراتژی و بازاریابی بر اساس نیازهای روز مخاطب می باشد. این نکته را بخاطر داشته باشید که در بازاریابی مبتنی بر محتوا، توقف یا حرکت در مسیر همیشگی یک روند بسیار اشتباه می باشد. به روز باشید و آهسته و پیوستگی در تولید محتوای حرفه ای را فراموش نکنید.

تولید محتوا متنی

داشتن تیم متخصص تولید محتوا

تولید محتوا فقط نوشتن نیست و نمی توان گفت هر کس بتواند جملات را در کنار هم قرار دهد می تواند برای تولید محتوای موثر برایتان مفید باشد. یک نیروی حرفه ای در تولید محتوا باید دانش سئو و آشنایی با الگوریتم های گوگل را داشته باشد تا بتواند جذابیت را در کنار حرفه ای مطلب قرار دهد و به عبارت دیگر، محتوایی تولید کند که گوگل پسند و کاربرپسند باشد. تیم تولید محتوا ظریف گرافیک، با داشتن افراد متخصص و با تجربه می تواند یکی از همراهان شما برای دست یافتن به بهترین ها باشد. افتخار ما در ظریف گرافیک همراهی با برندهای نام آشنا و داشتن کوله باری از تجربه و لبخند رضایت مشتری می باشد.

برای ارتباط با تیم ظریف گرافیک می توانید از منوی تماس با ما استفاده نمایید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288