مجوزها

طراحی لوگو در مشهد + نمونه لوگو اختصاصی

  • اشتراک گذاری:
24 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 21 اسفند 1402 ) 6881 25 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

یک لوگوی عالی باید به یاد ماندنی باشد و تأثیر بگذارد. لوگوی شما در مرکزِ هویت برند و زیبایی شناسی طراحی قرار دارد که باید کامل باشد! ما اطمینان حاصل می کنیم که همه لوگوهای سفارشی حرفه ای ما در شهر مشهد، ساده و جسورانه هستند. به کار خود افتخار می کنیم و می خواهیم مشتریان بالقوه، لوگو و برند را به خاطر بسپارند. قبل از هر چیز به تمام مکان هایی که ممکن است لوگوی شما ظاهر شود فکر کنید: کارت ویزیت. وبسایت؛ صفحات رسانه های اجتماعی؛ جزوات؛ بنرها و پوسترها. قطعاً نمی‌خواهید هر بار که لوگوی خود را می‌بینید عصبانی شوید، و به همین دلیل است که باید در یک آژانس طراحی لوگو حرفه ای سرمایه‌گذاری کنید.
 

چرا باید یک طراحی لوگوی اختصاصی در مشهد داشته باشید؟

لوگوی شما اولین نقطه تمایزتان با هر کسب و کار و برند دیگری مانند شماست. لوگویی که منحصر به فرد و درست طراحی شده باشد، به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریانتان به عنوان یک برند قوی و پایدار به یاد بمانید و مشتریانتان نیز با اطمینان بیشتری با شما همکاری کنند.
 

  1. از رقابت متمایز می شوید

داشتن یک لوگوی خوب طراحی شده به شما برتری نسبت به رقبا می دهد و امکان می دهد به عنوان یک کسب و کار حرفه ای رقابت کنید. شرکت هایی که در صنعت شما هستند را در نظر بگیرید. می خواهید به نظر برسد که برندی منحصر به فرد هستید تا رقابت بهتری داشته باشید. اگر تمایل به طراحی لوگو دارید، بهترین شرکت های فعال در صنعت خود را باهم مقایسه کنید و ببینید در کجای میدان ایستاده است. اگر لوگو ندارید، به رقابت در بازار داخلی و جهانی نگاهی بیندازید، فوراً قادر خواهید بود مجموعه ها را بر اساس الگوی لوگوی برندشان رتبه بندی کنید. نمونه لوگوها و نحوه طراحی آن به شما نشان می دهد کدام برندها قدرتمند و هدمفمند فعالیت می کنند.


 

  1. می تواند ارزش های برند را نشان دهد!

طراحی لوگوی سفارشی به شما این امکان را می دهد که نه تنها می توانید در نظر بگیرید که می خواهید لوگوی چه شکلی داشته باشید، بلکه می خواهید ماهیت برند را به نحوی متفاوت و خاص به نمایش بگذارید. سه کلمه زیر را در نظر بگیرید که توصیف می کند می خواهید برند چگونه درک شود. کلماتی مانند نوآورانه، تثبیت شده، لوکس را در نظر بگیرید و ایده را دریافت می کنید. این کلمات باید پایه پیامی باشند که تصاویر لوگوی شما به مخاطب منتقل می‌کنند (حتی اگر لوگو فقط یک تایپ فیس باشد).
 

  1. به تمام فرمت های طراحی مورد نیاز دسترسی داشته باشید

معمولا لوگوها با در نظر گرفتن یک نیاز اولیه و خاص طراحی می شوند. شاید در ابتدا به کارت ویزیت یا تابلو نیاز داشته باشید و لوگو را صرفا در این خصوص طراحی می کنید. به احتمال زیاد این فقط ابتدای امر است که لوگوی شما استفاده می شود. یک لوگوی اخصاصی باید انعطاف پذیر باشد به این معنی است که تمام فایل های طراحی برای چاپ در ابعاد بزرگ یا کوچک، تمام رنگی یا سیاه و سفید در اختیار شما قرار گیرد. مطمئن شوید که لوگو در کنار خودکار و روی بیلبورد زیبا، باکیفیت و خوانا به نظر می رسد. شما هرگز نمی دانید که لوگوی شما در آینده در کجاها باید استفاده شود.

طراحی حرفه ای لوگو کسب و کار

  1. نشان دهنده کسب و کار شما برای 5 سال آینده خواهد بود

هر کسب و کاری برای بازاریابی موفق خود سرمایه گذاری می کند. پتانسیلی را که یک طراحی لوگوی سفارشی می تواند روی آن سرمایه گذاری کند را در نظر بگیرید. اطمینان از اینکه لوگوی شرکت طوری طراحی شده که قابل استفاده در 5، 10 یا 20 سال آینده باشد و ظاهری ماندگار ایجاد کند بسیار حائز اهمیت است. لوگویی که فقط از الگوهای قدیمی پیروی می کند می تواند به این معنی باشد که کسب و کار شما فقط برای یک فصل و برحه زمانی ایجاد شده و به زودی از بین خواهد رفت.
 

  1. برای مخاطب هدف شما کار می کند

هنگامی که یک طراحی لوگوی اختصاصی ایجاد می کنید، مهم است که بدانید افرادی که در مورد محصول یا خدمات شما تصمیم می گیرند، لوگوی را چگونه درک می کنند. چند نفر از همکاران و شرکای تجاری به طراحی نگاهی بیاندازند و نظرات آن ها را بررسی نمایید. همچنین از افراد خاصی که هدفِ آن ها هستید نظرسنجی کنید. شنیدن پاسخ ها در آن زمان روشنگر خواهد بود که آیا لوگو مناسب کسب و کار شما هست یا خیر؟!

لوگو بخش مهمی از برندسازی شرکت شماست، بنابراین مهم است که لوگوی خود را اصولی و زیبا نشان دهید. ما در ظریف گرافیک ابزارهای سازنده لوگو را توصیه نمی کنیم، زیرا نمونه های کپی شده، تکراری و غیر اصولی را به شما ارائه می نمایند. به طور قطع یک برند با طراحی لوگو حرفه ای نتایج بسیار بهتری نسبت به ابزارهای آنلاین سازنده لوگو به همراه خواهد داشت.

طراحی لوگو سفارشی در مشهد

لوگو تنها یک نماد ساده و تبلیغاتی برای تشخیص برند نیست بلکه ریشه اصلی هویت بصری کسب و کار شماست. طراحی لوگو یکی از ارکان مهم معرفی برند به مخاطبین و انتقال اطلاعات است. هرچه لوگو حرفه ای تر طراحی شود هویت بصری یک برند قدرتمند خواهد بود. اگر قصد دارید محصول و خدماتتان به جامعه بهتر معرفی شود در این زمینه تخصصی عمل کنید، علاوه بر طراحی کاتالوگ مشهد، داشتن لوگویی مانا و بیادماندنی برای برندسازی شما ضروری خواهد بود. تیم طراحی ظریف گرافیک واقع در مشهد به شما خواهد گفت طراحی لوگو اختصاصی چطور شکل می گیرد و برای انجام آن چه گام های تاثیرگذاری را برمی داریم.
 

مزایای طراحی لوگو حرفه ای مشهد

در زیر 6 دلیل اصلی برای سرمایه گذاری در طراحی لوگو حرفه ای آورده شده است:

  1. یک لوگوی عالی، بهترین برداشت مخاطب را ایجاد می کند.

  2. با مفهوم و استراتژی یک حرفه طراحی شده است.

  3. یک لوگوی خوب به کسب و کار شما هویت می دهد و ساختن برند شما را آسان تر می کند.

  4. لوگوی شما کمک می کند تا تصویر و نشان حرفه ای ایجاد کنید.

  5. فرمت ها و تغییرات صحیح را برای همه رسانه دریافت خواهید کرد.

  6. بازگشت سرمایه را خواهید دید.
     

طراحی حرفه ای لوگو می تواند به شما در دستیابی به تمام موارد فوق کمک کند. در کسب و کارها زمان، سرمایه است. هرچه حرفه ای تر در میدان کسب و کار خودحاضر شوید، زودتر از دیگر رقبا می توان رشد کرد و یا فروش موفق داشت. بنابراین در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که چرا باید از همان ابتدا برای ایجاد لوگوی حرفه ای تلاش کنید.

طراحی لوگو خلاقانه در ظریف گرافیک

  1. یک لوگوی عالی، بهترین برداشت را ایجاد می کند

بر این عقیده ایم که مشتریان در سه ثانیه از اولین برخورد خود در مورد یک برند تصمیم می گیرند. لوگو و نام شرکت شما اولین چیزی است که می بینند، بنابراین گاهی اوقات یک لوگوی خوب طراحی شده برای جذب مشتریان بالقوه کافی است. رنگ، فونت، اندازه و سبک لوگو چیزهای زیادی در مورد یک تجارت به مخاطب می گوید، بنابراین باید مطمئن شوید که نشان دهنده هویت برند و آنچه عرضه می کنید است. به همین دلیل، مهم است که از یک متخصص در طراحی لوگو برند کمک بگیرید. آن‌ها پیام‌های کلیدی کسب‌وکار شما را می دانند و آن‌ را به یک نماد بصری تبدیل می‌کنند که توجه مردم را به خود جلب می‌کند و برند را همه جانبه در بر می‌گیرد. برداشت اول در دنیای تجارت بسیار مهم است، بنابراین با کمک طراحی لوگوی حرفه ای می توانید اولین تاثیر خود را مثبت به حساب بیاورید.
 

  1. با مفهوم و استراتژی یک حرفه طراحی شده است

اگر طراح نیستید، بعید است که به طور تصادفی تیک معروف نایک را بسازید و به یک نام آشنا تبدیل شوید. با طراحی لوگو به کمک افراد آماتور و غیر حرفه ای احتمالاً با تلاش زیاد و مبهم بی سرانجام روبرو خواهید شد و مهم نیست که چقدر آن را تغییر دهید، درنهایت ممکن است از طراحی نهایی خود راضی نباشید و تی نا امید شوید. یک لوگوی عالی که توسط یک طراح باتجربه طراحی شده از دیگر لوگوها موفقیت تر است. اطمینان داشته باشید طراحی لوگو حرفه ای یک راه مطمئن برای راه اندازی سریع برند شماست.

طراحی حرفه ای لوگوی کسب و کارهای تجاری در مشهد

  1. یک لوگوی خوب ساختن هویت برند را آسان تر می کند

طراحی یک لوگوی خوب برای هر کسب و کاری ضروری است، زیرا این یک سکوی سفارشی است که می توانید بر اساس آن یک نام تجاری بزرگتر بسازید. لوگو برند شما نیست، لوگو و برند دو عنصر مجزا هستند. یک لوگو نقش مهمی در هویت بخشیدن به یک برند دارد. اغلب، به یک نمایش تصویری نمادین از نام تجاری تبدیل می‌شود: جنبه‌ای از یک تجارت که مردم می‌توانند به آسانی آن را شناسایی  و درک کنند.

در واقع همه جنبه‌های برندسازی باید با همدیگر انجام شود، اما اگر نام مناسب و طراحی لوگوی حرفه‌ای دارید، می‌توانید به ایجاد هویت برند، حضور منسجم در وب و حتی دستورالعمل‌های گرافیکی سازمانی خود ادامه دهید. . اگر لوگو به درستی طراحی شود همه چیز را به هم پیوند می دهد، بنابراین موفقیت در سایر جنبه های برندسازی کسب و کار شما آسان تر خواهد بود.
 

  1. لوگو کمک می کند تا تصویر حرفه ای برند را ایجاد کنید

آژانس‌های حرفه‌ای طراحی لوگو، طراحان آموزش دیده و خلاقی را استخدام می‌کنند که در برداشت یک مفهوم و تبدیل آن به یک فرم بصری عالی هستند. نتیجه این است که لوگوی شما تضمین شده است که حرفه ای به نظر برسد. سبک های زیادی از لوگوها وجود دارند و طراحان می توانند آنچه را که برای اهداف تجاری شما مناسب است، توصیه کنند.

قیمت طراحی لوگو ارزان

اگر طراح نیستید اما در گذشته با نرم افزارهای تغییر عکس یا طراحی گرافیکی کار کرده اید، می دانید که ایجاد طرح های هوشمند و حرفه ای آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. شرکت‌هایی که در مشهد از نرم‌افزارهای تخصصی استفاده می‌کنند می‌تواند یک لوگو را تنها با چند کلیک تغییر دهند و یا ایجاد کنند (که البته در پشت این سرعت عمل، سال ها تجربه و دانش نهفته است). اگر لوگوی شما به طور موثر طراحی شده باشد، رنگ های کلیدی، فونت های سازمانی و سبک کلی برند را در یک نشان ساده منعکس می کند، به طوری که می توانید آن را در هر کجا و هر جایی که تیم بازاریابی فکر می کند استفاده کنید! شما می توانید از لوگوی حرفه ای خود برای بازاریابی برند در تمام رسانه ها استفاده کنید.
 

  1. فرمت ها و تغییرات صحیح را برای همه رسانه دریافت خواهید کرد.

همانطور که تجارت شما در طول زمان رشد می کند، احتمالاً می خواهید نام تجاری خود را در انواع مختلف رسانه ها، بازاریابی کنید. این می تواند شامل همه چیز باشد، از مدیاهای چاپی گرفته تا محتوای آنلاین، از نمایشگاه ها تا هدایای رایگان و هدایای شرکتی و غیره. در این مسیر متوجه خواهید شد که بسیاری از آژانس ها و شرکت های چاپ در فرمت فایل هایی که می توانند استفاده کنند بسیار سخت گیر هستند. از شما فایل‌های .eps، .png، psd. و .ai خواسته می‌شود که هر یک از آن ها در الزامات رنگ معمولاً بسیار خاص هستند. حتی ممکن است به اندازه‌ها یا طرح‌بندی‌های مختلف لوگوی خود نیاز داشته باشید. حتی ممکن است به طراحی لوگوی واکنش گرا (Responsive) نیاز داشته باشید.

برخی از کسب‌وکارهای کوچک و جدید هر بار که به لوگوی خود نیاز دارند، نسخه‌های جدید یا کمی متفاوتی از لوگوی را ایجاد می‌کنند، اما این امر بسیار مبتدی و آماتور به نظر می‌رسد. با یک لوگوی حرفه ای، تصویر نمادین با فرم متناسب خواهید داشت که می توانید از آن برای تبلیغ برند در هر سطحی استفاده کنید. با وجود یک لوگو حرفه ای شما یک طراحی با فرمت صحیح و وضوح بالا برای استفاده در بسیاری از رسانه های مختلف خواهید داشت.

طراحی لوگو و بسته بندی در مشهد با ظریف گرافیک

  1. بازگشت سرمایه خود را ببینید

طراحی لوگو حرفه ای ممکن است هزینه ای غیرضروری به نظر برسد به خصوص اگر در مراحل اولیه راه اندازی یک کسب و کار هستید. اما این یک سرمایه گذاری بلند مدت و ارزشمند است. همانطور که شهرت برند افزایش می یابد، مشتریان شروع به اعتماد به شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید خواهند کرد. یک لوگوی خوب طراحی شده به برند اعتبار می بخشد. اگر لوگو به طور موثر نشان دهنده کسب و کار باشد، مشتریانی را که می خواهید به آن ها دسترسی داشته باشید جذب خواهید کرد.

اگر لوگوی غیرحرفه‌ای، مبهم یا مبتدی به نظر می‌رسد، ممکن است مشتریان بالقوه‌ای را که چیزی با ظاهری هوشمندانه‌تر می‌خواهند دور کنید. همانطور که قبلاً بیان کرده‌ایم، اولین برداشت مهم است، بنابراین یک طراحی لوگوی حرفه‌ای مشتریان را تشویق می‌کند تا برای ارائه آنچه که انتظار دارند به شما اعتماد کنند.

تابلوی فروشگاه موبایل

وفاداری به برند یکی از مواردی است که در کسب و کار مورد توجه قرار می گیرد، بنابراین وقتی مشتریان را متقاعد کنید که به شما اعتماد کنند، بر بزرگترین مانع غلبه خواهید کرد. مطمئناً، مشتریان راضی، احتمالاً دوستان و خانواده خود را معرفی می کنند، بنابراین اگر لوگوی حرفه ای طراحی شده شما نشان دهنده اعتماد، امنیت و پشتیبانی باشد، احتمالاً شاهد بهبودی در مشتریان جدید و بازگشتی خواهید بود.

لوگوها نقش ضروری در هر کسب و کار و شرکتی ایفا می کنند. لوگوی حرفه ای طراحی شده نه تنها شرکت شما را از بقیه متمایز می کند، بلکه تصویر برند را در بازار ارتقا می دهد. یک لوگو با طراحی بی عیب و نقص باعث می شود شرکت به راحتی توسط مشتریان قابل تشخیص باشد و به همین دلیل شرکت ها، طراحی لوگو را در اولویت قرار می دهند. اگر می خواهید یک لوگوی چشم نواز و زیبا برای کسب و کار خود بسازید، باید از بهترین شرکت طراحی گرافیک کمک بگیرید.
 

طراحی لوگو خلاقانه در مشهد با تکنیک طوفان ذهنی

یکی از مهم ترین نکاتی که بهترین طراحان مشهد رعایت می کنند، کنار هم قرار دادن ایده های نو و رسیدن به خروجی مطلوب و منحصر به فرد است. جلسات فکر و طراحی یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل در تکنیک طوفان ذهنی می باشد. در این جلسات، هر یک از افراد تیم، ایده طرح های جدید خود را برای طراحی نشان و آرم ارائه داده و در صورت نیاز آن را برای دیگر اعضای گروه به تصویر می کشند. در این مرحله ایده ها تجزیه و تحلیل می شوند و در نهایت، ناب ترین ایده ها برای طراحی لوگو به کار گرفته می شود تا اثری بیادماندنی خلق شود. 

یک یک روش دیگر برای ایجاد طرح‌های لوگو با تکنیک طوفان ذهنی، استفاده از ماتریس ذهنی است. در این روش، ابتدا یک ماتریس به شکل جدولی با سطرها و ستون‌های مختلف ایجاد می‌کنید. پس از آن در هر سلول این جدول، ایده‌های مختلف برای طراحی لوگو را نوشته و ترکیب‌های مختلف را امتحان می‌کنید تا به یک طرح نهایی برسید.

تبلیغات در مشهد

طراحی لوگو در مشهد با تکنیک DOIT

منظور از تکنیک DOIT، انجام دادن نیست، بلکه این حروف مخفف کلمات:

  • Define

  • Open

  • Identify

  • transform

می باشد. به عبارت دیگر این چهار حرف، اصول مهم در طراحی نشان را تشریح می کند. طبق این اصول:

  1. ابتدا هدف طراحی را تعریف می کنیم.

  2. سپس ایده های خود را مطرح می کنیم.

  3. بهترین ایده ها را انتخاب می کنیم.

  4. آنها روی کاغذ رسم می کنیم و پس از آن در یکی از نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ اجرا می کنیم.

هر مدل و طرحی که در پیرامون خود مشاهده می کنید، زمانی تنها یک ایده در ذهن شخصی بوده که با این چهار مرحله به واقعیت مبدل شده است. لوگوهایی که به صورت خلاقانه و حرفه ای طراحی می شوند، بارها این مراحل را طی می کنند تا خروجی نهایی ارائه شود.

طراحی لوگوتایپ خلاقانه و شخصی در مشهد

طراحی لوگوی اسم عماد اسدی
 

طراحی لوگو ایده آل با تکنیک "چی میشه اگه... ؟"

با توجه به تجربه چند ساله که از طراحی لوگو اختصاصی در مشهد داریم همواره قبل از هر اقدامی از خود این سوال را پرسیده ایم. به عبارت دیگر، تکنیک "چی میشه اگه... ؟" را همیشه همراه داریم و به معنای واقعی به این واقعیت پی برده ایم که پرسیدن و یافتن جواب درست این سوال، می تواند ایده های نو و منحصر به فردی را برای طراحی لوگو و هویت بصری به همراه داشته باشد. برای مشاهده نتایج این سوال، می توانید نمونه لوگوهای ظریف گرافیک را مشاهده کنید تا خروجی های مختلف را ببینید.
 

تکنیک خلاقیت سینکتیکس

تکنیک خلاقیت سینکتیکس یکی دیگر از روش های بسیار کاربردی برای طراحی لوگو می باشد که خروجی بسیار ایده آل و حرفه ای را شاهد خواهید بود. در این روش ایده های نو تیم طراحی در کنار هم قرار می گیرند و با اعمال تغییرات ضروری به هم متصل می شوند و در نهایت به بهترین ها دست پیدا می کنیم. بخاطر داشته باشید که دلیل موفقیت طراحی لوگو ظریف گرافیک علاوه بر خلاقیت و روش های نام برده شده، توجه به معنا و مفهوم نام برند و رسالت آن است. در خلق لوگو همه جنبه ها و جوانب را در نظر می گیریم تا نتایج ارزشمند و کمتر دیده شده ای را به ثمر نشانیم.

طراحی و چاپ لوگوتایپ حرفه ای تبلیغاتی

استخوان ماهی را فراموش نکنید!

در این روش ابتدا مساله ی اصلی را در دایره و به عنوان سر ماهی در نظر می گیریم. سپس خطی از چپ به راست بکشید که فقط سر و ستون فقرات را رسم کرده اید. استخوان های ماهی در این تکنیک همان ایده های اعضای گروه می باشد که با مشارکت و همفکری، لوگو را به خلق زیباترین اثر نزدیک می کند. قدرت همکاری در تیم های طراحی را دست کم نگیرید، حتی ضعیف ترین ایده های خلاقانه می تواند منشأ طراحی لوگو حرفه ای و تخصصی شود.

بیشتر بخوانید: خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در مشهد + نمونه
 

طراحی لوگو حرفه ای را بشناسید!

علاوه بر رعایت تکنیک های طراحی لوگو حرفه ای و اختصاصی، یک لوگو باید رنگ، فونت، شکل و سایز مناسبی داشته باشد تا علاوه بر جنبه زیبایی و مفهومی بودن، قابل استفاده روی سطوح با اندازه های مختلف باشد. پیشنهاد می کنیم برای داشتن بهترین ها، بسیار ببینید و دقت کنید تا بهترین طراح و گرافیست را انتخاب کنید، یک ضرب المثل آلمانی معروف میگوید : "هنوز آنقدر پولدار نشده ام که ارزان بخرم" شاید شما یکی از ملاکهای سفارش طراحی لوگو برایتان تعرفه طراحی لوگو باشد ولی این را بدانید اگر لوگویی حرفه ای و با کیفیت داشته باشید نیاز به هزینه مجدد تا سالها نخواهید داشت؛ می توانید با قدرت بیشتری وارد بازار شوید و از همان ابتدا برند خود را حرفه ای معرفی کنید و به طبع از هزینه های آتی جلوگیری کنید.در این زمینه معنا و مفهوم لوگوهای برتر دنیا کمک چشمگیری می کند تا بدانید که چطور با استفاده از مفاهیم می توان خلاقانه عمل کرد.

طراحی لوگوتایپ چرم چرماناپروژه طراحی لوگو چرمانا مشهد

طراحی لوگو در مشهد - ظریف گرافیک

تیم طراحی لوگو در شرکت ظریف گرافیک با سال ها تجربه و تخصص در زمینه طراحی لوگو، افتخار طراحی لوگوی برندهای مطرح در ایران و حتی خارج از کشور را دارد. همواره توجه به اصول، طراحی تخصصی را اولویت فعالیت های خود قرار داده ایم تا خروجی ایده آل و سنجیده ای را به متقاضیان و مخاطبین خود ارائه کرده باشیم. آنچه ظریف گرافیک در طراحی لوگو تخصصی در شهر مشهد مد نظر قرار می دهد به شرح زیر است:

  1. توجه به مفاهیم نام تجاری

  2. تجزیه و تحلیل داستان هر برند و ایده های پشت آن

  3. نوع محصول و استراتژی های چندساله برند

  4. آنالیز رقبای داخلی و خارجی و محصولات هم رده

  5. ایجاد ارتباط معنادار، بصری و یا زیبایی بین لوگو و برند

لوگوی-جواهرات-زیورآلات
 

طراحی لوگو اختصاصی در مشهد از دیدگاه ظریف گرافیک

چه طراحی لوگو در مشهد و چه هر شهر دیگر کسب و کارها به آرم و نشان تجاری نیاز دارند. بدون لوگو، شرکت شما فاقد هویت است. اگر فکر می کنید که لوگوها چیزی بیش از موارد اضافی غیر ضروری نیستند، دوباره فکر کنید. نایک بدون علامت تجاری الان کجا بود؟ اپل بدون لوگوی معروفش کجا بود؟ همین امر در مورد بی شماری از مشاغل دیگر نیز صادق است. لوگوها به تثبیت هویت یک شرکت در ذهن مشتریان کمک می کنند. با این حال، نمی توانید از یک لوگوی عمومی یا آماتور برای فعالیت های حرفه ای و تخصصی استفاده کنید. موضوع خیلی مهمی است و چندین مزیت مهم برای طراحی لوگوی اختصاصی نیز وجود دارد.
 

  1. لوگو اختصاصی با اهداف برند ارتباط برقرار می کند

طراحی لوگوی اختصاصی مستقیماً با شرکت شما ارتباط دارد. بیایید به عنوان مثال لوگوی اپل را در نظر بگیریم. تصویر اپل (سیب) در یک نگاه واقعاً به فناوری گره نمی خورد، اما رنگ سفید خالص و طراحی براق، محصولات این شرکت را تداعی می کند، و نام شرکت را نیز در بر می گیرد. حتی اگر از طرفداران محصولات اپل نباشید، لوگو را هر کجا ببینید به راحتی و سریع تشخیص می دهید و بلافاصله آن را با شرکت اپل یکی می دانید. طراحی لوگوی اختصاصی به سازمان شما اجازه می دهد تا به بهترین شیوه از آن بهره مند شود.

طراحی لوگو مشهد مشاغل و کسب و کارها

  1. به راحتی برند خود را معرفی کنید

هر کسب و کاری رقبایی دارد. آنها ممکن است پایین جاده، در طرف دیگر شهر یا در سراسر کشور باشند، اما می توانید شرط ببندید که شرکت دیگری در شهر وجود دارد که کاری را که شما انجام می دهید انجام می دهد. شما باید خود را از رقبا متمایز کنید و طراحی لوگوی اختصاصی به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید. طراحی عمومی یا کارهای آماتور در پس‌زمینه ترکیب می‌شود و کسب‌وکار شما را به یک شرکت بدون چهره تبدیل می‌کند که خدمات و محصولات مشابهی را ارائه می‌کند. یک لوگوی قدرتمند به برند چهره ای ماندگار می بخشد و به آن کمک می کند تا از انبوه رقبا متمایز شود.
 

  1. فروش و بازاریابی می کند

شما به هر مزیتی که می توانید در دنیای بازاریابی به دست آورید نیاز دارید و یک لوگوی سفارشی به شما این امتیاز را می دهد. می‌توان از آن به روش‌های بی‌شماری در فعالیت های بازاریابی خود استفاده کرد، از قرار دادن آن در بروشورها و کاتالوگ ها گرفته تا وب‌سایت، وبلاگ، رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر.
 

  1. خاطره انگیز و ماندگار شوید

طراحی نشان تجاری به خاطره انگیزتر شدن کسب و کار شما کمک می کند. همراه با خدمات خوب به مشتری و محصولات با کیفیت، یک لوگوی خوب بلافاصله نام شرکت شما را با دیدن آن به ذهن متبادر می‌کند، خواه در یک محصول، وب‌سایت، بخشنامه یا جای دیگری دیده شوید.

طراحی لوگو حرفه ای و خلاقانه در ظریف گرافیک

همانطور که می بینید، ارزش و مزایای ارائه شده طراحی لوگوی سفارشی عالی است. در این زمینه به تنهایی اقدام نکنید و با یک متخصص قابل اعتماد و حرفه ای کار کنید تا یک لوگوی سفارشی و اختصاصی ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که طراح مورد نظر شما تجربه و سابقه قابل توجهی در توسعه لوگو برای مشاغل مختلف داخلی و خارجی دارد. همه طراحان گرافیک مشهد قادر به ایجاد لوگوهای موثر، خاطره انگیز و به یاد ماندنی نیستند. آیا تقاضای شما را برآورده می کنند؟ در مورد طراحان مختلف تحقیق می کند و یکی از بهترین ها را انتخاب نمایید.
 

میان این همه گزینه چرا ظریف گرافیک؟

ما در استودیو ظریف گرافیک در مشهد به کارآمدی، خلاقیت، تحلیل و طراحی و خلاقیت تمرکز داریم و به دنبال یک تعامل مفید و همکاری با مشتریانی هستیم که می خواهند ایده های خود را به زندگی بیان کنند. ما بر روی رشد و درآمد برند شما تمرکز داریم، با ایجاد یک استراتژی کامل و ایده آل برای شما که در تمام مراحل طرح، از طراحی تا اجرا، تولید محتوا و تبلیغات دیجیتال کمک شایانی خواهیم کرد. بنابراین، اگر به دنبال یک فرآیند تخصصی، خلاقانه و موثر برای توسعه برند خود هستید، خدمات طراحی گرافیک ما بهترین گزینه برای شما است. در صورت تمایل به ثبت سفارش طراحی و چاپ لوگو تخصصی و حرفه ای برند خود می توانید با ما در شبکه های اجتماعی واتس اپ و یا تلگرام با شماره 09331003288 در ارتباط باشید و یا جهت مراجعه حضوری به آدرس موجود در بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


 

ظریف گرافیک کجای مشهد است؟

سوالات متداول شما

میتوانید در صفحه "ثبت سفارش" در بالای سایت سفارش طراحی لوگو خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
لوگو بدون تعارف چهره کسب و کار شماست. به طور پیش فرض هرکس که به یاد برند شما افتاده باشد تصویر لوگوی شماست که قبل از هر چیز در ذهن او شکل می‌گیرد. برای همین اگر لوگوی شما مفهومی، جذاب و مهمتر از همه معرف برند شما نباشد، نمیتواند حس و برداشت خوبی برای مشتریان شما به ارمغان آورد.
بله حتما – ما نیز همانند شمایی که در این صفحه هستید در مشهد هستیم ( سلام همشهری :) شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما آدرس ظریف گرافیک را ببینید و با هماهنگی قبلی؛ ما را از آشنایی و دیدارتان خوشحال کنید.
شما میتوانید تا سه اتود مختلف برای طراحی درخواست کنید.
صد در صد! لوگوی نهایی که شما از ما دریافت می کنید. منحصر به برند شما بوده و می تواند در سازمان‌های مختلف به نام شما و برندتان ثبت شود.
تمامی مراحل طراحی لوگوی شما بر اساس خواسته و نیاز شما طی شده و طراحی می‌شود. ما از اطلاعات، پارامترها و ایده های شما استقبال می کنیم و به شما قول یک هویت بصری جذاب و هوشمند را می دهیم. همچنین در این صفحه می توانید نمونه کار های دیگر ما در طراحی لوگو را ببینید.
پروسه طراحی لوگو برای طراح به موارد زیادی بستگی دارد و نمی‌توان برای آن زمان دقیقی تعیین کرد اما اتود اول لوگوی شما معمولا بین 5 تا 7 روز کاری طول می‌کشد. پس از آن سرعت پاسخگویی شما، تغییرات جدید و درخواست برای اتود جدید زمان تحویل لوگوی نهایی شما را تعیین می‌کند.
طراحی لوگو با این ذهنیت منفی، نتایج منفی دارد. شما در این مورد هیچ نگرانی نخواهید داشت. ما تا جلب رضایت شما آرام نمی‌گیریم.
قیمت طراحی لوگو بسته به خواسته ها، نیاز ها و جزئیات لوگوی شما متفاوت است. برای همین نمی توان برای همه یک نسخه پیچید. اما شما می توانید با درخواست ثبت سفارش لوگو و وارد کردن اطلاعات اولیه، از قیمت تقریبی طراحی لوگوی خود با خبر شوید.
یک طراح لوگو می داند که تنها در حال رسم یک نشان نیست بلکه دارد هویت بصری یک برند را تعریف کرده و تشکیل می دهد. برای همین او باید شناخت و تجربه خوبی از رسم و طراحی، روانشناسی رنگ ها و اشکال مختلف، برندسازی، الهام گیری کسب کرده و مهمتر از همه قدرت خلق و تجسم بالایی داشته باشد.
لوگو یکی از اصلی ترین المان های برند شما بوده و هویت آن را نشان می دهد. خواه و نخواه قضاوت مخاطب شما از دیده های او بر گرفته و برای همین لوگوی شما می تواند تاثیر زیادی روی قضاوت او داشته باشد. لوگوی حرفه ای شما در همه جا استفاده می‌شود. از کارت ویزیت مینیمال‌تان گرفته تا بروشور‌، تبلیغات، وبسایت، شبکه های اجتماعی و... . به نوعی برند شما توسط لوگویتان در 24 ساعت و هفت روز هفته در حال دیده شدن است. برای همین است که اگر در کسب و کار خود جدی هستید باید به همان میزان نیز به داشتن یک طراحی لوگوی حرفه ای اهمیت بدهید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (25)

  • کارهای جالب و جذابی دارید. نمونه هایی که توی مقاله آوردید برای مشهده؟

    ثبت پاسخ
    • لطف دارید - بله مسعود جان سفارش این نمونه ها از مشهد بوده

  • روش های خوبی برای استفاده از خلاقیت توی طراحی لوگو گفتید. از خوندن مطلب لذت بردم ممنون

    ثبت پاسخ
  • سلام. برای شرکت تبلیغاتی هم طراحی لوگو دارید؟ کار ما تبلیغ در مشهد هست و نیاز به یک لوگو تایپ داریم.

    ثبت پاسخ
    • سلام. بله درخواست سفارشتون روو هم ثبت کردید بزودی باهاتون تماس میگیرم.

  • ممنون ازتون. کجا باید درخواست سفارش ثبت کنم؟

    ثبت پاسخ
    • وقت بخیر. در منوی بالای سایت میتونید سفارش لوگوی خودتون رو ثبت کنید.

  • جز این صفحه پورتفولیو شما رو هم بررسی کردم و کارهای جالب و جذابی دیدم که بیشتر از یک نماد گرافیکی بودن برای من. ایشالا در روز های آتی باهاتون تماس میگیرم

    ثبت پاسخ
    • سلام آقا سینا. ممنون از نظرت

  • سلام هزینه لوگو چقدره؟

    ثبت پاسخ
    • سلام لطفا تماس بگیرید. قیمت قطعی نمیشه داد

  • سلام آموزش طراحی لوگو هم در مشهد دارید؟

    ثبت پاسخ
    • خیر

  • مطلب خوبی بود

    ثبت پاسخ
  • چندجا قیمت گرفتم. بنظرتون چرا نحوه قیمت گذاری لوگو برای هر کدوم از شرکت های گرافیکی مشهد متفاوته؟

    ثبت پاسخ
    • با سلام خانم عین الله زاده؛ باید قبول کرد که هزینه دیزاین برای هر طراح نسبت به تجربه، مهارت، هزینه‌ها، خود پروژه و خیلی موارد کلی و جزئی دیگه تفاوت داره و این لزوما چیز بدی نیست. چون در وهله اول باعث میشه کارفرما نسبت به همین فاکتورها با در نظر گرفتن نیاز خودش مناسب‌ترین طراح مورد نظر خودشو پیدا و انتخاب کنه.

  • چرا همه اینقدر عاشق طراحی مینیمال شدن؟ شاید بعضی جاها جواب بده ولی بنظرم اکثرا فقط جلوی نشون دادن شخصیت برند رو میگیره

    ثبت پاسخ
    • با وجود شلوغی های زیاد در این فضا، مینیمالیستی آرامش بصری و تمرکز خاصی را به هویت برند عرضه میکند که قابل جایگزین نیست. حتی اوج خلاقیت در این فضا صورت میگیرد. با این حال این موضوع میتواند به سلیقه و نظر شخصی هر فرد وابسته باشد.

  • دوست دارم بدونم چطوری بعضیا با هوش مصنوعی یا این سایت های لوگو ساز برای شرکت خودشون لوگو میزنن

    ثبت پاسخ
  • طراح مشهد خوب سخت پیدا میشه ولی از نمونه کارهاتون جالبه. تعرفه طراحی لوگو 1402 چقدره؟

    ثبت پاسخ
    • با سلام. قیمت و تعرفه طراحی لوگو به نیاز و زمینه فعالیت شما بستگی دارد. لطفا برای برآورد دقیق‌تر دفتر مشهد ما تماس بگیرید.

  • آموزش و کلاس طراحی لوگو در مشهد دارید؟

    ثبت پاسخ
    • سلام. خیر.

  • سلام. طراحی و چاپ لوگوِ مشهد چه نرخی دارد؟

    ثبت پاسخ
    • با سلام و احترام. برای اطلاع از هزینه لطفا تماس بگیرید.

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288