مجوزها

چرا سایت های معتبر به رپورتاژ آگهی اهمیت میدهند

  • اشتراک گذاری:
20 بهمن 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1501 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

برند های مشهور دنیا همواره در راس تبلیغات خود از رپورتاژ خبری استفاده می نمایند، به این صورت که قبل از ورود محصول و تولیداتشان به بازار با تبلیغات و اطلاع رسانی هایی از نسخه، ورژن و نمونه جدید، نیاز به خریدِ محصول جدید را در جامعه ایجاد می نمایند. جامعه ای که اکنون اطلاعات منتشر شده را دریافت کرده اند، مشتاق دریافت محصولات و خدمت جدید از شرکت و برند مورد نظر هستند. تولید رپورتاژ به صورت گزارش خبری است که بیشتر جنبه اطلاع رسانی و آگاهی دهنده نسبت به خدماتی به مشتریان دارد. محتوای پر بار و قدرتمند می تواند سازمان های نوپا و تازه تاسیس را به یک برند معروف در سطح کشور و یا جهان تبدیل نماید. محبوبیتِ قدرت کلمات و محتوا امروزه در زمینه های تبلیغات گسترده و فروش های بزرگ غیر قابل چشم پوشی هستند.

تولید محتوار رایگان

بهترین سایت ها برای رپورتاژ خبری

  • سایت های خبری با ترافیک بالا، طبیعتا دنبال کنندگان بسیاری نیز دارند و استفاده از رپورتاژ فرصتی مناسب برای معرفی کامل کسب و کار خود به مشتریان است.

  • سعی کنید سایت های مرتبط با موضوع و زمینه کاریتان انتخاب نمایید. تا کاربران در کنار مطالعه مطالب سایت خبری، جذب مقاله شما شده و آن را دنبال کنند.

  • ایسنا، خبر آنلاین، تابناک، عصر ایران و غیره از نمونه سایت های محبوب برای درج رپورتاژ آگهی هستند.
     

بهترین محتوا برای رپورتاژ آگهی

  • محتوای تولیدی باید قدرتمند و حاوی مطالب و نکات ارزشمند کلیدی کسب و کارتان باشد.

  • اطلاعات به صورت خبری و برای کسب اطلاعات بیشتر به کاربران ارائه شود. تبلیغات مستقیم و تعریف از خدمات جزء موارد غیر استاندارد رپورتاژ می باشد و در همان ابتدا ممکن است کاربر مطالعه مقاله را نیمه کاره رها کند که این اتفاق از طرف گوگل بازتاب خوبی نخواهد داشت.

  • از به کاربردن محتواهای تکراری در سایت های مختلف خودداری کنید. بهتر است برای هر سایت مطلبی جدید منتشر کنید.

  • سه الی پنج لینک می توانید به سایت خودتان بدهید، از این سه لینک حتما یکی را به صفحه اصلی سایت و بقیه لینک ها را به صفحات داخلی ارجاع دهید.

  • از کلمات کلیدی استفاده کنید که محور اصلی و دائمی کسب و کار شماست.

  • لینک ها را به صفحاتی وصل کنید که وجودشان در وبسایتتان دائمی و همیشگی است، نه صفحات موقت.

  • از درج شدن رپورتاژ خود، در صفحه اول و عدم قرار گرفتن آن در لینک های جانبی، فوتر و قسمت های تبلیغاتی سایت مطمئن شوید.

  • از کاربرد کلمات کلیدی به صورت تکراری و خسته کننده خودداری نمایید.
     

تولید رپورتاژ تولید محتوای اصولی

مزایای استفاده از تولید محتوا در رپورتاژ آگهی

  • بر خلاف روش های تبلیغاتی معمول، از ماندگاری مطلب خود بر روی وبسایت خبری منتشر شده مطمئن هستید.

  • بعد از گذشت چند سال بازخورد مثبت و جذب مشتری را خواهید داشت. همه این ها به علت بک لینک های دائمی و معتبری است که در سایت های خبری پر ترافیک ایجاد کرده اید.

  • ترافیک وب سایت به علت بازدید کنندگان زیاد سایت خبری مرجع، بالا خواهد رفت و این اقدام حرکت مثبتی برای بهبود رتبه سئو و ارزشمندی مطالب شما از دیدگاه گوگل خواهد بود.

  • اطلاعات نو و جذاب مشتریان را تا دریافت محصول نهایی و یا محصولات جدید دنبال کننده نگه خواهد داشت.(ایجاد مشتری وفادا)
     

آگهی رپورتاژ چگونه بر سئو سایت اثر می گذارد؟

هنگامی که دوست یا همکارتان به شما پیشنهاد استفاده از کالا و یا رفتن به مکان خاص جهت گردش، خرید و تفریح می دهد، شما به این پیشنهاد اعتماد می کنید، چون از طرف یک آشنا و فرد امین معرفی شده و برای یک بار هم که شده آن را امتحان خواهید کرد. اعتماد سازی که از طرف دوستتان انجام گرفته درست مانند معرفی سایت شما از طریق سایت های خبری است، که گوگل به این اعتماد، امتیاز داده و جایگاهی را برای بهبود رتبه وبسایتتان در نظر خواهد گرفت.در این قسمت به اهمیت لینک های موجود در رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در سئو سایت می پردازیم:

تولید محتوای سایت ارزان رایگان مشهد

  1. وجود لینک سایت شما در سایت های معتبر و ایجاد ترافیک برای سایت اولین امتیاز بزرگ از طریق رپورتاژ نویسی است.

  2. بک لینک های شما در مقاله ای درج شده است که جزء قسمت های اصلی سایت است، اگر در قسمت فوتر، منو و تبلیغات قرار بگیرد، گوگل برای نوشته ارزشی قائل نمی شود.

  3. سعی کنید بک لینک های رپورتاژهای آگهی را در چند سایت معتبر ایجاد نمایید تا میزان اعتماد و اعتبار بیشتری از گوگل برای بهبود رتبه سایت دریافت نمایید. در واقع ایجاد بک لینک های دائمی نوعی سرمایه گذاری و تبلیغات پر بازده محسوب می شوند.

تولید محتوای اصولی تولید رپورتاژ آگهی ظریف گرافیک

اثر مخرب بک لینک های پولی درون آگهی رپورتاژ بر سئو

اگر گوگل به پولی بودن و خریداری شدن بک لینک های موجود در رپورتاژ آگهی پی ببرد، کمتر به سایت و جایگاه تان اعتماد می کند و شاید متحمل پرداخت خساراتی شوید. گوگل همواره در همه رتبه بندی های سئو، رقابت های سالم و اصولی را ارجح دانسته و نسبت به تلاش طبیعی و محتوانویسی، به هر نوشته جایگاه می دهد. در صورت اطلاع گوگل از بک لینک های پولی موجود در رپورتاژ: 1. سلب امتیاز شدن لینک ها 2. جابجایی رتبه سایت در گوگل را به دنبال خواهد داشت. هر چند تشخیص خریداری بک لینک ها برای گوگل دشوار است و این کار را بیشتر به متخصصان و نیروهای انسانی خود واگذار می کند تا رقابت به صورت سالم و استاندارد انجام شود. ما به عنوان تیم تولید محتوای ظریف گرافیک به شما توصیه می کنیم بهتر است از قوانین پیروی کنید و مراحل امتیاز گیری از موتورهای جستجو را با رقابتی سالم پیش ببرید. حتما برای تولید محتوا به افراد ماهر و با تجربه مراجعه نمایید در ادامه باز خوردهای آن را در نتایج گوگل و رتبه بندی وبسایتتان مشاهده خواهید کرد. هزینه ای که امروز برای تولید محتوا می پردازید، قطعا سرمایه ای خواهد شد در فرداهای نه چندان دور.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288