مجوزها

تولید محتوا در مشهد مطابق با اصول سئو

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2218 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

تولید محتوا در مشهد با توجه به وجود تعداد زیاد شرکت ها و برندهای فعال در حوزه های مختلف در این شهر، از اهمیت و تقاضای بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما مساله ی مهمی که در اینجا وجود دارد، چگونگی دست یابی به تولید محتوا با کیفیت در مشهد می باشد که تصمیم گیری برای انتخاب محتوانویسان را کمی سخت می کند. اما به نظر ما برخلاف طراحی لوگو مشهد، تولید محتوا در مشهد را میتواند تا حد زیادی برونسپاری کرد. در این مطلب هر آنچه که لازم است درباره ی انواع محتوا و نکات مهم و نحوه ی برون سپاری تولید محتوا در مشهد بدانید را شرح خواهیم داد. با ظریف گرافیک همراه باشید.

تولید محتوا در مشهد

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا یا بازاریابی محتوا یکی از مهم ترین مسائلی می باشد که در دنیای پر از رقابت امروز اکثر کسب و کارها به آن وابسته می باشند. به عبارت دیگر، تولید محتوا شیوه ی نوین بازاریابی می باشد که هدف اصلی در آن جذب مخاطب به سایت از طریق تولید محتوای با کیفیت می باشد. نوع و کیفیت محتوایی که روی سایت ها قرار میگیرند، با توجه به میزان تطابق آن با اصول سئو و استانداردهای مورد نیاز موتورهای جستجو، توسط الگوریتم های گوگل رتبه بندی شده و در نهایت در لیست نتایج جستجو قرار خواهند گرفت.

هدف اصلی در این نوع بازاریابی دست یابی به رتبه های برتر در لیست نتایج موتورهای جستجو می باشد. در نتیجه اگر به دنبال تولید محتوا در مشهد هستید، لازم است به کیفیت و استاندارد بودن محتوا دقت زیادی داشته تا بازخورد مناسبی را با افزایش بازدیدکنندگان سایت شاهد باشید.

تولید محتوا ظریف گرافیک

انواع مختلف تولید محتوا در مشهد

انواع تولید محتوا در مشهد و یا در هر شهر دیگر به نوع کسب و کار و همچنین سایت یا شبکه های اجتماعی که قصد بارگزاری مطلب بر روی آنها را دارید بستگی دارد. اما زمانی که در دنیای امروز درباره ی تولید محتوا صحبت میشود، منظور هر یک از موارد زیر می تواند باشد:
 

تولید محتوا متنی

در بین انواع محتوای تولید شده در دنیای امروز، تولید محتوای متنی بیشترین تقاضا را دارد و به جرات می توان گفت، طراحی سایت بدون توجه به تولید محتوای متنی کاری بیهوده می باشد که هیچ بازخوردی جز از دست دادن سرمایه را به همراه نخواهد داشت. مقالات و اطلاعات کاربردی قرار داده شده در قسمت وبلاگ یا معرفی محصولات در سایت های فروشگاهی و هر نوع متن و مطلبی که در بخش های مختلف سایت ها قرار میگیرند، به عنوان محتوای متنی در نظر گرفته خواهند شد.

تهیه و تولید محتوای خلاقانه و با کیفیت و دوری از کپی برداری مطالب سایر سایت ها و رعایت اصول سئو از مهم ترین مواردی هستند که در این نوع محتوا باید مدنظر داشت. در بخش های بعدی این مطلب به نکات مهم در تولید محتوا سئو شده اشاره خواهیم داشت.
 

تولید محتوا ویدئویی

برخلاف سایت ها که از محتوای ویدئویی کمتر استفاده میشود، موفقیت برندها با تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شدت با تولید محتوای ویدئویی گره خورده است. واقعیت این است که کاربران شبکه های اجتماعی از صبر و حوصله ی کمی برخوردار می باشند و ترجیح می دهند بجای مطالعه ی محتوای متنی، ویدئویی کوتاه و جذاب را تماشا کنند. به همین خاطر با تولید محتوا ی ویدئویی خلاقانه براحتی می توانید کاربران و بازدیدکنندگان زیادی را به سمت صفحات سایت و شبکه های اجتماعی خود هدایت نموده و در نتیجه گام موثری در برندینگ برخواهید داشت.

تولید محتوا
 

تولید محتوای تصویری

یکی دیگر از انواع محتوایی که می تواند برای تولید محتوا در مشهد به آن توجه نمود، استفاده از اینفوگرافیک و سایر محتوای تصویری می باشد. تلفیق علم گرافیک و بازاریابی در این نوع محتوا براحتی به چشم میخورد و می تواند به شدت در جذب مخاطب و بازدیدکننده به سمت سایت ها موثر باشد. دقت در انتخاب رنگ، فونت و المان های به کار رفته در بخش های مختلف محتوای تصویری بر اساس شناخت مخاطب هدف و همچنین حوزه ی فعالیت برند از جمله مواردی هستند که می توانند تاثیر زیادی در موفقیت با این نوع بازاریابی داشته باشند.
 

رپورتاژ آگهی

تولید رپورتاژ آگهی کمی با سایر انواع محتوا متفاوت می باشد زیرا این نوع محتوا بیشتر حالت تبلیغاتی و خبری داشته و در اکثر مواقع بر روی سایت های خبری و مهم منتشر میشوند. هدف از تولید رپورتاژ آگهی در مرحله ی اول معرفی نام برند و خدمات آنها از طریق سایت های معتبر بوده و در مرحله بعد دریافت بک لینک از دامنه های مهم و معتبر می باشد. به عبارت دیگر، با تولید رپورتاژ آگهی با کیفیت و حرفه ای می توانید نه تنها در معرفی محصولات و خدمات گام موثری بردارید، بلکه سئو و بهینه سازی سایت نیز به شدت تحت تاثیر قرار میگیرد.

در تولید رپورتاژ آگهی نیاز است تا در مرحله اول کاملا جذاب و حرفه ای محتوا را تولید کنید و همچنین کلمات کلیدی را به شیوه ای درست به صفحات اصلی و لندینگ پیج ها لینک دهید.

تولید محتوا در مشهد با کیفیت

نکات مهم برای تولید محتوا حرفه ای در مشهد

تولید محتوا در مشهد قطعا به معنای کپی مطالب سایر سایت ها نیست و لازم است بدانید که الگوریتم های گوگل کاملا هوشمند بوده و هر نوع فریب را براحتی شناسایی خواهند نمود. به همین خاطر لازم است تا نکات و اصول تولید محتوا حرفه ای را مد نظر داشته باشید و بر همین اساس از یک محتوانویس کار را تحویل بگیرید. از جمله موارد مهم در این زمینه می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:
 

  • تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی مناسب و متناسب با هدف سایت

  • کاربرد صحیح کلمات کلیدی در عنوان و زیرعنوان ها

  • توجه به چگالی تعداد کلمات کلیدی (چگالی بین 2 تا 3)

  • استفاده از متن روان و جذاب و کاملا منحصر به فرد

  • بخش بندی صحیح مطالب و افزایش خوانایی آن

  • استفاده از کلمات کلیدی در anchor text ها

  • استفاده از تصاویر با کیفیت و جذاب

  • اختصاص دادن نام و توضیح متناسب با کلمه کلیدی و محتوا به تصاویر

  • کاهش و بهینه سازی تصاویر قبل از قرار دادن آنها در سایت
     

تولید محتوا خلاقانه

نقش تولید محتوا در افزایش فروش

تولید محتوا در مشهد اگر حرفه ای و کاملا مطابق با اصول سئو انجام شود، بدون شک می تواند موثرترین شیوه در افزایش فروش کسب و کارهای مختلف گردد. برای پی بردن به ارتباط این دو مساله با هم، یک مثال ارائه می دهیم. فرض کنید هدف اصلی سایت شما ارائه ی خدماتی مانند طراحی بسته بندی باشد، در این صورت اگر تولید محتوا را کاملا حرفه ای انجام داده باشید، در این صورت افرادی که به دنبال سایت های طراحی بسته بندی هستند با جستجوی این عبارت با نام و لینک سایت شما مواجه میشوند و وارد آن خواهند شد. اگر سئو داخلی سایت را نیز به درستی انجام داده باشید و صفحات از جذابیت بالایی برخوردار باشند، در این صورت براحتی یک کاربر ساده به مشتری بالقوه تبدیل خواهد شد.

مثال ارائه شده را برای سایت های فروشگاهی و غیره اگر بسط دهید کاملا پی به اهمیت تولید محتوا سئو شده و نقش آن در افزایش فروش خواهید برد. اما همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، اگر محتوای تولید شده بر روی سایت کپی باشد، نه تنها منجر به افزایش فروش نمی گردد، بلکه از طرف موتورهای جستجو جریمه شده و از لیست نتایج خارج خواهید شد.
 

تولید محتوا حرفه ای

بهترین شرکت های تولید محتوا در مشهد

موفقیت در هر بخش از زندگی تا حد زیادی به انتخاب هایتان بستگی دارد و با انتخاب حرفه ای ها قطعا نتایج شگفت انگیزی را در کسب و کارتان بدست خواهید آورد. تیم تولید محتوا ظریف گرافیک به عنوان یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت های تولید محتوا در مشهد می تواند گزینه ای مناسب برای همراهی شما در رسیدن به جایگاه مطلوب باشد. محتوا نویسان حرفه ای این تیم تا امروز سابقه ی فعالیت و همکاری با برندهای نام آشنا در حوزه های مختلف را در کارنامه کاری خود ثبت نموده اند. برای ارتباط و مشاوره و برون سپاری تولید محتوا در مشهد می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در منوی تماس با ما استفاده نمایید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288