مجوزها

تولید محتوا تخصصی برای تمام مشاغل

  • اشتراک گذاری:
15 اردیبهشت 1398 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1855 0 تولید محتوا
آنچه در این مطلب می خوانید:

تولید محتوا تخصصی یکی از مناسب ترین راهکارها برای دست یافتن به موفقیت در برندینگ می باشد و نیاز به دانش و رعایت اصول خاصی دارد. برخلاف تصور اغلب افراد که تنها به کپی کردن مطالب نامرتبط با موضوع و هدف اصلی سایت را در برنامه ی آنلاین برندینگ خود قرار می دهند، تولید محتوا تخصصی بر افزایش فروش و قرار گرفتن کلمات کلیدی اصلی در رتبه های برتر موتورهای جستجو تمرکز دارد. در این مطلب به هر آنچه که یک محتوانویس حرفه ای برای کمک به کسب و کارهای مختلف نیاز دارد را معرفی خواهیم کرد. با ظریف گرافیک همراه باشید.

تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا تخصصی چیست؟

با کمی گشت و گذار و مرور صفحات سایت های مختلف کاملا پی به دنیای بی حد و مرز کسب و کارها خواهید برد و به محض ورود به سایت های حرفه ای، هدف و موضوع اصلی کسب و کار آنها را متوجه خواهید شد. دلیل اصلی این مشخص بودن هدف و پیام برند، توجه به تولید محتوای تخصصی در آنها می باشد. در مقابل برخی از سایت ها تنها به کپی کردن مطالب کاملا نامرتبط با موضوع و هدف اصلی بسنده می کنند و در نهایت چیزی جز شکست را به همراه خواهند داشت.

در واقع، تولید محتوای تخصصی به معنای گردآوری و تالیف مطالب کاملا منحصر به فرد و خلاقانه و مرتبط با موضوع و دامنه ی فعالیت کسب و کار می باشد. به عنوان مثال، تولید محتوا پزشکی بر روی سایت های فروشگاهی کاملا بی ارتباط بوده و شاید بتواند بازدیدکننده ی زیادی را به سمت سایت هدایت کند، اما هدف اصلی که فروش لوازم و محصولات می باشد کاملا نادیده گرفته شده است.

تولید محتوا حرفه ای

مهم ترین ویژگی های تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا تخصصی مانند هر نوع محتوای دیگر در صورتی می تواند به رتبه بندی کسب و کارها در موتورهای جستجو کمک کند که کاملا مطابق با استانداردهای لازم پیش رفته باشد. از جمله موارد مهم در تولید محتوای با کیفیت و حرفه ای می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:
 

تولید محتوا سئو شده

در حالت کلی می توان گفت یک محتوانویس حرفه ای در مرحله ی اول باید بتواند قبل از نوشتن، استانداردهای کار را با مطالعه و مرور نحوه ی کار الگوریتم های گوگل بیاموزد. تولید محتوا سئو شده یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکات برای قدم گذاشتن در این حرفه می باشد تا بتواند به موفقیت برند کمک کند.

به کار گرفتن ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی و استفاده از آنها در بخش های مهم مانند عنوان و زیر عنوان ها، توجه به انکور تکست ها و نحوه ی لینک دهی و همچنین دقت در تعداد کلمات هر مطلب از جمله مواردی می باشند که می توانند در تولید محتوا تخصصی و سئو شده کمک کنند.
 

تولید محتوا منحصر به فرد

یک تیم تولید محتوا حرفه ای کاملا بر این مساله واقف است که الگوریتم های گوگل کاملا هوشمند بوده و کپی یا تالیفی بودن محتوا را کاملا تشخیص می دهند. برای اینکه بتوانید با تولید محتوا حرفه ای و با کیفیت ترافیک بیشتری را به سمت سایت هدایت کنید و کلمات کلیدی هدف را به رتبه های مطلوب برسانید، باید منحصر به فرد بنویسید. بدون شک مخاطب از خواندن مطالب تکراری و کاملا مشابه با سایر سایت ها خسته شده و موتورهای جستجو نیز به اینگونه مطالب اهمیت زیادی نمی دهند.
 

جذابیت در محتوا

تولید محتوای تخصصی با توجه به نوع حوزه فعالیت برند و کسب و کار ممکن است کار کمی خسته کننده باشد. اما این مساله با هنر محتوانویسان حرفه ای که ذوق نوشتن تمام وجودشان را فرا گرفته است قابل حل می باشد. به عبارت دیگر، با جذاب نوشتن می توان بیننده را به هر نوع محتوا و مطلب علاقه مند نمود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش پیدا خواهد کرد.

تولید محتوا

هزینه تولید محتوا حرفه ای

یکی از مسائل مهم برای آنلاین برندینگ هزینه هایی می باشد که باید برای آن مد نظر قرار داد. هزینه تولید محتوا یکی از بخش های مهم در این زمینه است که با میزان کیفیت و تخصصی بودن آن ارتباط مستقیم دارد. به عبارت دیگر، در تولید محتوا تخصصی اگر مطالب ترجمه شده باشند، قطعا هزینه ی بیشتری را در بر خواهند گرفت. علاوه براین، میزان تطابق مطالب با استاندارهای سئو و منحصر به فرد بودن آنها نیز می تواند تاثیر زیادی بر نرخ هر محتوا بگذارد.

تولید محتوای تخصصی و با کیفیت نیز مانند هر محصول و سرویس و خدمات دیگر، ارزان نیست و دلیل آن وقت و زمان و تجربه ای می باشد که نویسنده برای موفقیت یک برند اختصاص داده است. به عبارت دیگر، هزینه برای قرار دادن مطالب موثر و مهم بر روی سایت بدون شک سرمایه گذاری می باشد که با درصد خیلی بیشتر از هزینه ی اولیه سود خواهد داشت.
 

نکات مهم در سفارش تولید محتوا با کیفیت

از آنجا که افراد حرفه ای و متخصص در زمینه ی تولید محتوا زیاد نیستند و داشتن هنر و استعاداد نویسندگی در همه وجود ندارد، در نتیجه باید در سفارش تولید محتوا دقت زیادی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم قبل از سفارش تولید محتوا حتما به میزان مهارت و دانش نویسندگان دقت کنید و از آنها نمونه کار درخواست نمایید. بدون شک محتوانویسانی که دارای نمونه کارهای موفق در صفحه و رتبه اول گوگل هستند، بهتر می توانند به شما کمک کنند.

برنامه و نظم در بارگزاری مطالب و محتوا برای موتورهای جستجو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. در نتیجه شرکت ها و موسساتی را برای تولید محتوا تخصصی انتخاب کنید که نظم و پایبند بودن به قرارداد و تعهدات را تضمین کنند.

تولید محتوا ظریف گرافیک

برون سپاری تولید محتوا

همان طور که اشاره کردیم، برون سپاری تولید محتوا نیاز به انتخاب تیم های موفق و متخصص و همچنین پایبند به تعهدات دارد. برای اینکه بتوانید به این تیم ها دسترسی داشته باشید، تیم تولید محتوا ظریف گرافیک می تواند گزینه ای مناسب باشد. تیم تولید محتوا ظریف گرافیک سابقه ی همکاری با برندهای نام آشنا داشته و محتوا با رتبه ی یک گوگل را در کارنامه خود ثبت نموده اند. برای برقراری ارتباط با این تیم می توانید از راه های ارتباطی ثبت شده در منوی تماس با ما استفاده نمایید. تولید محتوا تخصصی، با کیفیت، حرفه ای و کاملا منحصر به فرد تخصص ماست.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288