مجوزها

بهترین مرکز چاپ در مشهد

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 2 مرداد 1402 ) 5149 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

انتخاب یک مرکز چاپ خوب و با کیفیت مهمترین بخش در اولویت بندی برنامه هایی است که با چاپ بسته بندی، کاتالوگ، بروشور و غیره به رسمیت شناخته می شوند. طرح ها و ایده ها به واسطه ی چاپ پا به عرصه ی رقابت می گذارند و حرفی برای گفتن دارند. اگر بتوانید با یک مرکز چاپ خوب و مقرون به صرفه همکاری کنید، کلی به اهدافتان نزدیک تر می شوید. ظریف گرافیک با معرفی بهترین مرکز چاپ مشهد، شما را در راستای دریافت بهترین خدمات چاپ استان یاری می کند.   

بهترین مرکز چاپ در مشهد

معرفی انواع کاغذ در چاپ

کاغذهای مصرفی در صنعت چاپ بر اساس گراماژهای متفاوت، کاربرد های متنوعی دارند. گراماژ در واقع وزن کاغذ را در ابعاد  cm100× cm100 نشان می دهد (برای مثال در یک کاغذ گلاسه 300 گرم، وزن یک ورق کاغذ در ابعاد یک متر مربع 300 گرم است.) در صنعت کاغذ سازی، انواع محصولات در کیفیت های مختلف تولید می شوند که چاپخانه های مشهد با توجه به درخواست مشتری از آنها استفاده می کنند. کاغذهای درجه یک از پنبه و کتان، کاغذهای درجه دو از چوب و کاغذهای درجه سه از نیشکر ساخته می شوند. با در نظر گرفتن این ویژگی ها انتخاب نوع کاغذ مناسب می تواند تا حدود زیادی قیمت چاپ در مشهد را کاهش دهد؛ البته در نظر داشته باشید که این امر به کیفیت کارتان لطمه نزند. مراکز چاپ در مشهد در همین راستا راهنمایی های لازم را می کنند تا بتوانید کیفیت بالا را در قبال هزینه ای کم دریافت کنید. در ادامه شما را با انواع کاغذ های موجود در صنعت  چاپ آشنا می کنیم.

کاغذ تحریر

یکی از متداول ترین کاغذهایی است که در چاپ کتاب های درسی ،اوراق و ست اداری ، تراکتهای عمده استفاده می شود. تولید انبوه و پر متقاضی این کاغذ، نقش مهمی در فرآیند چاپ در مشهد داشته است. کاغذهای تحریر با گرماژهای 120-70 گرم تولید می شوند. چاپ این نوع کاغذها به روش افست است که با بکارگیری اصولی رنگ های CMYK در چاپ، نقش مهمی را ایفا می کند. صورت می گیرد. شما می توانید بر روی این کاغذها به راحتی یادداشت برداری کنید. از کاغذهای تحریر در تهیه ی کتاب، پاکت های نامه، اوراق اداری و برگه های A4 هم استفاده می شود.

کاغذ روزنامه

از زمانیکه تولید روزنامه با الیاف بازیافتی رونق گرفت، صنعت چاپ در مشهد، جان تازه ای گرفت. اگر تابحال یکبار روزنامه بدست گرفته باشید، جنس کاغذ آن را به خوبی لمس کرده اید. بکارگیری خمیر مکانیکی و الیاف های بازیافتی باعث شده تا کاغذ روزنامه ؛ عنوان ارزان ترین کاغذ را در صنعت چاپ به خود اختصاص دهد. این کاغذ با گرماژ 50 گرم تولید می شود و معروف ترین مراکز چاپ در مشهد از این کاغذ برای چاپ هایی تیراژ بالا مثل روزنامه و قبوض آب و برق استفاده می کنند هر چند کاربرد آن بیشتر در همان مراکز چاپ روزنامه ست و به ندرت چاپخانه ها از این مدل کاغذ استفاده میکنند(بعلت کیفیت پایین چاپ و کاغذ در این نوع کاغذ).

کاغذ گلاسه

کاغذ گلاسه یکی از زیباترین کاغذهایی است که میتوانید برای چاپ در مشهد از آن استفاده کنید. در کاغذ گلاسه یک لایه براق یا مات روی کاغذ کشیده می شود تا پوشش یکنواختی را ایجاد کند و مانع پخش شدگی و از بین رفتن رنگ شوند. این لایه می تواند یک یا دو روی کاغذ را شامل شود. کاغذ گلاسه در گراماژ 300-90 گرم تولید می شوند. این نوع کاغذ بهترین انتخاب برای تهیه ی پوسترها،کاتالوگ ها، بروشورها و کارهای نفیس است.

با کیفیت ترین مرکز چاپ افست در مشهد با مناسب ترین قیمت

کاغذ خود کپی

نمونه ی کاغذهای خود کپی را زیاد در فروشگاه ها دیده اید. فاکتورهای فروش دو نسخه ای که از تولیدکننده یا فروشنده دریافت می کنید، نمونه ای از این کاغذها هستند که همانند کاربن عمل می کنند؛ با نوشتن روی یک برگه، نوشته ها روی برگه بعدی چاپ می شوند. این کاغذها از گراماژ 240-40 گرم در بازار یافت می شوند. چاپخانه ها از کاغذهای خود کپی در تهیه ی فاکتورها، قبوض، فرم ها و برگه های قرداد چند نسخه ای استفاده می کنند.

کاغذ پشت چسبدار

چاپخانه های مشهد، کاغذهای پشت چسبدار (استیکر) را همانند کاغذهای تحریری به روش افست تهیه می کنند که بازدهی خیلی خوبی دارد. این کاغذها در مدل های مختلف در دو نوع مات و براق به مشتری پیشنهاد می شود. شما می توانید برای تهیه ی برچسب های تبلیغاتی محصولات خود از مراکز چاپ در مشهد بخواهید تا از کاغذهای پشت چسبدار استفاده کنند.

کاغذ پلاستیکی

همانطور که از اسمش پیداست این کاغذ از ترکیبات پلاستیکی ساخته شده که مقاومت آن را در برابر پارگی افزایش می دهد. کاغذ پلاستیکی از انواعی است که چاپ آفست به خوبی روی آن انجام می شود. از ویژگی های این کاغذ می توان به ضدآب بودن آن اشاره کرد. با کیفیت ترین مراکز چاپ در مشهد از این کاغذ برای تهیه نقشه ها و کتاب های کودکان استفاده می کنند.


بیشتر بخوانید:
خدمات طراحی کاتالوگ در مشهد + نمونه کاتالوگ 
 

کاغذ کرافت

شاید تابحال نام کاغذ کرافت را نشنیده باشید؛ پس بهتر است آن را با نام کاغذ کاهی (اما خیلی محکم تر از کاغذ کاهی)معرفی کنیم. در تهیه دفترها و برخی از کتب قدیمی از کرافت استفاده می شده که به رنگ قهوه ای روشن تولید می شد. امروزه مراکز چاپ در مشهد از این کاغذ نسبتا مقاوم برای بسته بندی و کارهای فانتزی استفاده می شود.

سایر کاغذها

حدودا بیش از 3000 نوع کاغذ در جهان وجود دارد که برای مصارف گوناگون کاربرد دارند. تبلیغات چاپی که امروزه سهم خود را در معرفی محصولات با تبلیغات رسانه ای شریک کرده، کماکان جایگاه خود را در مراکز چاپ در مشهد حفظ کرده است. تنوع محصولات چاپ در مشهد، نیاز به کاغذهای متنوع را افزایش داده است. اکنون با شناخت کاغذهای موجود در صنعت چاپ می توانید بهترین کاغذ در چاپ بسته بندی ها، بروشور ها، کارت ویزیت ها و ... را انتخاب کنید.

وجود دستگاه های بروز و نو در بهترین مرکز چاپ مشهد

کیفیت یا کمیت؟ بی شک چاپخانه ای که مجهز به دستگاه های مدرن و جدید می باشد، کارایی بیشتری نسبت به سایر چاپخانه ها دارد. امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی ساخت دستگاه های چاپ در سطح وسیع هستیم که با الگوها و کارایی های متنوع وارد بازارهای جهانی شده اند. بروز رسانی این دستگاه ها و بهره گیری از جدید ترین دستگاه های موجود در ایران، کمک بزرگی به پیشرفت چاپ در مشهد و سایر شهرها کرده است. در یک چاپخانه کار اصلی را دستگاه ها انجام می دهند؛ بنابراین اگر کوچکترین تغییری در تنظیمات دستگاه بوجود آید کار را مختل می کند. قدیمی بودن و کهنه بودن دستگاه ها در بسیاری مواقع باعث می شود تا دقت بخش های مختلف دستگاه پایین بیاید؛ در نتیجه کیفیت چاپ بویژه در رنگ آمیزی ها پایین می آید. بی شک درصد خطا در دستگاه های جدید و نو بسیار پایین تر است؛ بنابراین برای سفارش چاپ در مشهد می توانید با مراجعه به مراکزی که از دستگاه ی نو و امروزی استفاده می کنند، طرح ها و سفارشات خود را با بالاترین کیفیت و بدون هیچ گونه مغایرتی چاپ کنید.

پیشنهاد ما به شما این است؛ اگر چاپخانه ای از دستگاه های بروز استفاده می کند و احیانا نرخ بالاتری نسبت به چاپخانه با دستگاه های قدیمی دارد، بی شک صرف در این خواهد بود که هزینه بیشتری پرداخت کنید تا خروجی چاپ با کیفیتی داشته باشید.

بهترین کیفیت چاپ در مشهد

در بهترین مراکز چاپ، تمام عوامل اعم از مدیریت صحیح، وجود دستگاه های نو، اپراتورهای ماهر، کیفیت و تنوع کاغذ، همگی آنها به یک میزان نقش مؤثری در کیفیت چاپ دارند. هرگونه کم کاری در این زمینه، کیفیت چاپ را پایین می آورد، حال آنکه برای مشتری کیفیت حرف اول را می زند. اغلب مواقع مشتریان انتخاب کاغذ مناسب را به عهده ی چاپخانه می گذارند یا در این زمینه با کسب راهنمایی های لازم سفارشات خود را به انجام می رسانند. چه بسا چاپخانه هایی هستند که سودآوری را اولویت اول در نظر می گیرند و با ارائه ی چاپ های بی کیفیت، مشتری خود را از دست می دهند. بهترین مراکز چاپ در مشهد با بهره گیری از دستگاه های دقیق و مسئولین دلسوز، بالاترین کیفیت چاپ را در مناسب ترین قیمت به شما ارائه می کنند.

تحویل به موقع چاپ در مشهد

تحویل بموقع سفارشات در بهترین مرکز چاپ در مشهد

تحویل بموقع سفارشات مهمترین اصل مشتری مداری در زمینه ی چاپ است. زمانیکه مشتری برای چاپ سفارشاتش به چاپخانه مراجعه می کند، دو سوال مهم مطرح می شود؛ چاپخانه چه موقع می تواند سفارشات را آماده کند؟ مشتری چه موقع سفارشات را لازم دارد؟ زمان تحویل سفارشات امری توافقی می باشد؛ اما تحویل بموقع در توافق انجام شده بسیار مهم است که متاسفانه این امر در صنعت طراحی و چاپ کمتر رعایت میگردد. احترام گذاشتن به وقت مشتری ها و تحویل بموقع سفارشات، یکی از معیارهایی است که مراکز چاپ در مشهد را به رقابت می کشاند و مطمئنا باید با چاپخانه ای وارد همکاری شوید که برای وقت و زمان شما ارزش قائل باشد.

ارائه نرخ های واقعی

سفارش چاپ در مشهد امری رایج و متداول است. با در نظر گرفتن انواع چاپ و تنوع بالای سفارشات، چاپخانه های زیادی مشغول به کار هستند که از این میان تعداد محدودی نرخ های واقعی را در قبال کیفیت چاپ دریافت می کنند. در سفارشات تیراژ بالا، قیمت چاپ برای مشتری بسیار مهم است. بی شک اگر با نرخ های نجومی روبرو شوید از سفارش چاپ منصرف می شوید؛ حال آنکه  بهترین مراکز چاپ در مشهد، نرخ های واقعی را در قبال بهترین کیفیت دریافت می کنند. این چاپخانه برای مشتری های عام یا خاص، سفارشات بالا یا پایین و ... تفاوتی قائل نمیشود و در تمامی سفارشات کیفیت در خروجی چاپ برایشان اهمیت بالاتری دارد و بدنبال آن پارامتر دوم خروجی چاپ که مربوط به نرخ نهایی میباشد را در نظر گرفته که قیمت چاپ در مشهد را بسیار کاهش می دهد.

با کیفیت ترین مرکز چاپ در مشهد

ملاک های شما برای داشتن چاپ چیست؟ همانطور که گفته شد چاپ باید با کیفیت بالا، ارائه قیمت های مناسب و تحویل در زمان مقرر انجام گیرد. ما در مجموعه ظریف گرافیک بر آنیم تا بهترین خروجی چاپ و طراحی بسته بندی در مشهد را به مشتریان و در زمان مقرر تحویل دهیم. در تیم طراحی و چاپ ظریف گرافیگ، نرخ ها واقعی هستند؛ پس با خیال راحت سفارشات خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید خروجی چاپ با کیفیتی دریافت خواهید کرد،در مجموعه ظریف گرافیک اولیت اول خوش قولی همراه با خروجی با کیفیت و در مرحله دوم نرخ مناسب برای کاهش هزینه های تبلیغات مشتری است.

منتظر تماستان برای شروع یک همکاری خوب و ادامه دار هستیم.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288