مجوزها

چرا باید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشیم؟

  • اشتراک گذاری:
4 خرداد 1400 (آخرین بروزرسانی در 18 آذر 1402 ) 2528 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

در سال های گذشته داشتن وبسایت برای کسب و کار ها چندان مهم به نظر نمی رسید و افراد همچنان به روش های سنتی مشغول بودند که به لطف گوشی های هوشمند و نفوذ اینترنت در ابعاد مختلف زندگی باعث شد طرفداران تجارت و کسب و کار الکترونیک زیاد شود.

ضرورت داشتن یک وبسایت برای کسب و کار، از آن جهت است که همیشه در دسترس است، بیشتر دیده می شود، معرفی خدمات و محصول با ارائه توضیحات انجام می شود، فروش بدون مرز و به صورت آنلاین انجام می شود. با وجود موارد فوق و موارد مهم دیگر که ظریف گرافیک قصد دارد درباره ضرورت داشتن یک وبسایت برای کسب و کار بیان کند حتما انگیزه تان برای روی آوردن به تجارت الکترونیک بیشتر خواهد شد. با ما همراه باشید. طراحی سایت و راه‌اندازی کسب و کار آنلاین یکی از مراحل مهم در ایجاد حضور آنلاین برای یک شرکت یا کسب و کار است. در این مرحله، (پس از طراحی هویت بصری و لوگوی برند) نیاز است که یک وب‌سایت حرفه‌ای و جذاب طراحی شود که بتواند نماینده‌ی مناسبی برای کسب و کار شما در فضای آنلاین باشد.

راه اندازی وبسایت در شروع هر کسب و کار به بسیاری از نگرانی های صاحبان مشاغل در همان ابتدا خاتمه خواهد داد. داشتن یک وبسایت برای کسب و کار باعث افزایش اعتبار و مخاطبان می شود. حضور آنلاین و همیشگی این دسترسی را ایجاد می کند تا کسب و کار شما در هر حال فروش خود را داشته باشد. دقت داشته باشید برخی افراد بر این عقیده هستند، هزینه طراحی سایت بسیار است و ارزشی برای طراحی وبسایت قائل نمی شوند و نسبت به آن چشم پوشی می کنند.
 

اهمیت طراحی وبسایت برای کسب و کار ها

می توان گفت وبسایت همچون ویترین فروشگاهی است که محصولات و خدمات شما را برای کاربران به نمایش می گذارد. کاربران می توانند افرادی از شهر، استان، کشور و حتی خارج از مرز های جغرافیایی باشند که در بستر اینترنت فعال هستند. داشتن یک وبسایت برای کسب و کار کمک شایانی در رشد و توسعه اقتصادی خواهد داشت حتی در زمانی که وقت کافی برای رفتن به فروشگاه ندارید و یا بنا به دلایلی در تعطیلات به سر می برید، جای هیچ نگرانی نخواهد بود وقتی بدانید فروشگاه بصورت 24 ساعته و بدون هیچ محدودیتی در اختیار مشتریان است.

مهم نیست چه نوع کسب و کاری دارید در هر صورت می توانید از آن درآمد اینترنتی داشته باشید که می توانید از انواع بسایت های اطلاع رسانی، فروشگاهی، تفریح و سرگرمی، علمی، خبری، تجاری، سازمانی، خدماتی، آموزشی و غیره با توجه به نوع فعالیت استفاده کنید. اگر تا کنون به داشتن یک وبسایت برای کسب و کار خود فکر نکرده اید ظریف گرافیک مزایای آن را بر خواهد شمرد تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.
 

مزایای طراحی وبسایت برای کسب و کار

هرچقدر هم به کسب و کار سنتی خود ایمان دارید و در این زمینه درآمد های کلانی داشته باشید، باز هم هیچ درآمدی به اندازه فروش اینترنتی نخواهد بود. فروش آنلاین با کاربران بسیار مواجه هست که به طور روز افزون برای پاسخ به نیاز های خود دائما در حال وبگردی هستند. اما آیا واقعا وبسایت چطور باعث فروش بیشتر می شود؟

  1. بازاریابی رایگان

اینترنت فضایی را ایجاد می کند تا همه مشاغل به صورت رایگان در شرایط یکسان مشغول به کسب و کار شوند و تنها راهی که می توان در این زمینه موفق شد، پیروی از قوانین موتور های جستجو است. با ورود به دنیای فروش الکترونیک مطمئنا رقبای بسیاری خواهید داشت که بسیار قدر و با تجربه تر هستند که در لینک های نخست موتور های جستجو مشغول به فعالیت هستند. اما چطور می توان با وجود تازه کار بودن و کم تجربگی در همان ابتدا این جایگاه را از آن خود کرد. هنگامی که وبسایتی برای کسب و کار راه اندازی می کنید و قصد فروش کالا یا خدماتی را دارید بهتر است در کنار آن تولید محتوای بهینه را هم داشته باشید.

تولید محتوا با توجه به کلمات کلیدی هر کسب و کار انجام می شود که باید مطابق با اصول سئو باشد. با این حال پس از مدت کوتاهی میبنید که بازدید های سایت افزایش می یابد و حداقل روزی 50 بازدید در همان ابتدا خواهید داشت. محتوای بهینه کمک می کند تا در لیست های برتر جستجوی کاربران قرار بگیرید و رتبه های نخست را از آن خود کنید. برای آنکه این جایگاه را حفظ کنید ظریف گرافیک توصیه می کند هرگز تولید محتوا را متوقف نکنید و در زمان های مختلف مقاله های سایت را آپدیت و به روز رسانی کنید.

 چرا وب سایت داشته باشیم

از طرفی دیگر، مشتریانی که با لینک وبسایت وارد می شوند، مشتریان هدفمند هستند که با توجه به جستجوی نیاز خود با شما آشنا شده اند. پس دقت نظر داشته باشید تجربه کاربری ای به مخاطبان خود بدهید که به راحتی و بدون هیچگونه سردرگمی با بخش های مختلف سایت ارتباط بگیرند. همچنین ارائه اطلاعات، تصاویر، کاتالوگ ها، نمونه خدمات و محصولات بیشتر را حرفه ای ارائه دهید تا جای هیچ ابهامی در ذهن مخاطب نباشد و خرید خود را به آسانی انجام دهد.

  1. جلب اعتماد کاربران

در نظر داشته باشید تا زمانی که کاربران به وبسایتی اعتماد نکنند هرگز قصد خرید پیدا نمی کنند. آنچه که به اعتبار فعالیت اینترنتی کسب و کار می افزاید  ارائه مجوز های الکترونیکی از قبیل نماد الکترونیک، مجوز های رسمی و غیره را داشته باشد. به دلیل وجود روش های کلاهبرداری مختلف و سوء استفاده از اطلاعات کارت بانکی در خرید های اینترنتی، کاربران پس از مشاهده مجوز های رسمی به سایت اعتماد می کنند و ثبت سفارش را انجام می دهند.

از طرفی می توان در بخش نظر سنجی و یا تجربه مشتریان تعامل و ارتباط میان خود مشتریان را به نمایش گذاشت تا افراد تازه وارد با ورود، مشارکت و حتی مطالعه این گفتگو ها راحت تر اعتماد کند و به وجود مشتریان دیگر که رضایت خاطر در مورد کالا داشته اند پی ببرد.

ضرورت طراحی سایت

  1. ارتقاء سطح فروش

رویایی که همه فروشندگان دارند آن است که حتی زمانی که خواب هستند هم درآمد داشته باشند. با داشتن یک وبسایت برای کسب و کار قادر خواهید بود حتی در خواب هم بفروشید و پاسخگوی مشتریان خود به صورت 24 ساعته باشید.  محصولات و خدمات اینترنتی بیشتر از ماهیت فیزیکی به فروش می رسد زیرا تنها با یک جستجو کاربر به راحتی می تواند با مقایسه، بررسی مشخصات و مزایای محصول اقدام به خرید کند بدون آنکه در محل حضور داشته باشد. در این نوع خرید تنها کافی است در گوشی هوشمند متصل به اینترنت خدمت مورد نظر را جستجو کنید.

  1. ارائه خدمات پس از فروش

شاید در گذشته هدف از کسب و کار تنها فروش بوده و به خدمات پس از فروش اهمیت چندانی داده نمی شد. اما برای افزایش سهم فروش یک برند در بازار باید پس از فروش، مرحله تجربه گرایی را زیر نظر داشت. اینکه چقدر مصرف کننده از خدمت یا محصول شما راضی است اهمیت بسزایی دارد. در هر لحظه تمام تمرکز خود را بر این مهم داشته باشید تا کالای با کیفیت ارائه کنید تا مشتریان وفادار بسیار داشته باشید. با داشتن یک وبسایت برای یک شرکت و کسب و کار حفظ یک مشتری ارزشمند تر از فروش آن است. زیرا هر مشتری وفادار می تواند سودی 7 برابر بیشتر از مشتری جدید داشته باشد. پس از فروش محصول پاسخگویی خریدار را در وهله اول انجام دهید. این سوالات می تواند از قبیل طریقه مصرف، نحوه نگهداری، دز یا میزان استفاده و غیره باشد که کسی جز فروشنده نمی تواند پاسخ اطمینان بخش به مشتری دهد.

دلایل داشتن وب سایت

  1. جهانی شوید

بسیاری از سازمان ها و مشاغل این روز ها تجارت بدون مرز دارند که با طراحی یک وبسایت برای کسب و کار میسر می شود. به راحتی می توان با افراد فراسوی مرز ها ارتباط گرفت و به برندینگ پرداخت. میزان سودآوری و کسب درآمد بستگی به فعالیت مدیران سایت، کیفیت محتوای ارائه شده و رسیدگی به درخواست ها دارد. فراگیری اینترنت سبب شده است بدون نیاز به رفت و آمد و اتلاف وقت در منزل و محل کار راحت بنشینید و خرید کنید.

  1. صرفه جویی در هزینه ها

همواره برای راه اندازی کسب و کار باید هزینه ای از قبیل اجاره مکان فروشگاه، تجهیزات اداری، حقوق پرسنل، هزینه های مصرفی و استهلاک پرداخت که با داشتن یک وبسایت برای کسب و کار خواهید دید که دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافه و غیر ضروری نیست. با طراحی وبسایت همراه با تمام امکانات سطح دسترسی را برای کاربران افزایش دهید تا به راحتی محبوب و معروف شوید.

دلایل نیاز به وب سایت

برای داشتن بهترین وبسایت کسب و کار چه باید کرد؟

اما در یک جمع بندی شاید با خود بگویید خب در کل برای آنکه بهترین وبسایت کسب و کار را داشته باشیم چه کار باید کرد:

  1. همانند گوگل باشید محتوای خود را آنگونه که موتور های جستجو اولویت بندی می کنند ارائه کنید. با استفاده هوشمندانه از کلمات کاربران را مستقیم به سایت خود ارجاع خواهید داد که این ویژگی فوق العاده گوگل است. با این حال به راحتی رتبه های بالای موتور جستجور را خواهید داشت که راه حل عالی برای کسب درامد بیشتر خواهد بود.
     
  2. شما یکبار اطلاعات را در وبسایت کسب و کار خود ارائه می دهید و یک مشتری و یا حتی صد ها مشتری می توانند بار ها آن را مطالعه کنند. از این رو اگر اطلاعات دقیق، باکیفیت و همه جانبه باشد، مشتری بعد از خرید اول، باز هم به شما مراجعه خواهد کرد.
     
  3. از بررسی اقدامات و فعالیت رقبا باز نمانید. بهتر است به صورت دوره ای بجای آنکه آزمون و خطا کنید از برند هایی که موفق هستند درس بگیرید و روش های خود را مطابق بهترین الگو ها پیاده سازی کنید.
     
  4. با مشتریان خود از طریق ایمیل، پیامک انبوه و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید تا در زمان فروش های فوق العاده و تخفیف آن ها را مطلع سازید. با این روش به منظور القای حس اعتماد در مخاطب این پیام را القا خواهید کرد، که به فکر نیاز های روز وی هستید.
     

طراحی وبسایت تخصصی برای مشاغل مختلف در ظریف گرافیک

توصیه ظریف گرافیک به شما همراهان عزیزن آن است که از همین امروز برای داشتن وبسایت کسب و کار خود اقدام کنید، چرا که فردا دیر است. لحظه ای درنگ نکنید و با استفاده از وبسایت حرفه ای و ارائه اطلاعات دقیق و بهینه می توانید بهترین کسب و کار ها را داشته باشید و به راحتی در بازار داغ رقابت، یکه تاز میدان باشید. از طرفی بهترین وبسایت آن است که ریسپانسیو باشد و در دیوایس های مختلف قابلیت اجرا باشد. کاربران از آیپد، تبلت، موبایل، لپ تاپ و غیره به سراغ وبسایت های تبلیغاتی و فروشگاهی می روند از این اجرا شدن در هر شرایطی اهمیت ویژه ای پیدا می کند. در صورت تمایل به سفارش طراحی وبسایت می توانید با شماره های ظریف گرافیک در بخش تماس با ما ارتباط بگیرید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288