مجوزها

با کیفیت ترین چاپ ها در بهترین مراکز در مشهد

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2311 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

سهم عمده ای از کیفیت هر طراحی را چاپ به نمایش می گذارد. برای چاپ بسته بندی، پوستر، ست های اداری و غیره دقت داشته باشید از با کیفیت ترین چاپ ها که در چاپخانه های پیشرفته با استفاده از دستگاه های مدرن روز دنیا انجام می شود استفاده کنید.

چاپ های باکیفیت جلوه های بدیعی به خروجی می دهند که زیبایی طراحی را چشمگیر تر خواهد کرد. همچنین با داشتن با کیفیت ترین چاپ ها می توانید در تمام ابعاد تبلیغاتی، فروش، اطلاع رسانی ها و غیره بهترین عملکرد را در میان رقبا داشته باشید. اما برای داشتن با کیفیت ترین چاپ به کجا باید مراجعه کرد؟ با ظریف گرافیک همراه باشید.

بسیاری از مشتریان چاپ انتظار دارند خروجی که به ایشان تحویل داده می شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد و مو لای درز آن نرود که قطعا خواسته بجا و منطقی است. اما چه زمان می توان با کیفیت ترین چاپ ها را داشت؟ چطور می توان بهترین چاپخانه مشهد را شناسایی کرد؟ در ابتدا باید عواملی که در کیفیت چاپ اهمیت دارند را بررسی کنیم.

عوامل موثر در چاپ های باکیفیت

  • باید در ابتدا بدانیم آیا محصول نهایی از کیفیت خوبی برخوردار است یا خیر؟
  • از چه روش های چاپ استفاده کنیم تا در زمان کوتاه بهترین بهره وری را داشته باشیم؟
  • به کدام چاپخانه ها باید مراجعه کرد تا مطابق با خواسته ما چاپ را انجام می دهند؟

در نظر داشته باشید در گام اول برای داشتن با کیفیت ترین چاپ ها باید مطمئن شوید چاپخانه مورد نظر از امکانات مجهز و تکنولوژی های به روز دنیا برخوردار است که این موضوع از جمله عوامل مهم در انتخاب بهترین چاپخانه است. همچنین پرسنلی که در مرکز چاپ مشغول به فعالیت هستند در صورتی که متخصص و باتجربه باشند می توانند با کیفیت ترین چاپ ها را به شما ارائه دهند. مهم ترین نکته ای که در چاپ مد نظر است نوع و اندازه کاغذ است که در پی آن باید مواردی همچون جنس کاغذ، کیفیت چاپ، فرمت های خروجی، دقت چاپ و غیره را از عوامل مهم دانست که در چاپ موثرند. با توجه به موارد فوق در هنگام انتخاب بهترین چاپخانه، موفق عمل خواهید کرد و محصول خروجی را با بالاترین کیفیت دریافت می نمایید.

 

بیشتر بخوانید: طراحی لوگو در مشهد

 

هدف شما از چاپ باکیفیت چیست؟

اولین سوال که در هر چاپخانه ابتدای امر می پرسند ابعاد طرح است که می خواهند بدانند با چه سایز هایی روبرو هستند. طراحی بسته بندی، کارت ویزیت، پوستر و دیگر محصولات باید در ابعاد قابل قبول و نرمال صورت گیرد زیرا سایز های غیر استاندارد از کیفیت خروجی کم می کند. از این رو در همان ابتدا مشخص کنید که چه هدفی برای استفاده از خدمات چاپ باکیفیت دارید؟ آیا محصول برای تبلیغات است؟ یا می خواهید کتاب، ژورنال یا مجله ای را ارائه دهید؟ خروجی، بسته بندی محصول صادراتی است یا برای کالایی خاص اختصاص دارد؟ همچنین مخاطب خروجی چاپ چه قشری از جامعه هستند؟ جنسیت، سن و فرهنگ بسیار مهم است. گاه با زیاده از حد کوچک یا بزرگ کردن طرح، ظاهر یا زیبایی آن از بین می رود که در کیفیت چاپ بسیار تاثیر گذار است. سوالات بالا و بسیاری از سوالات دیگر به طراح و چاپخانه کمک می کند، بتوانند بهترین ها را به شما ارائه نمایند.

طراحی و چاپ در بهترین مرکز چاپ ظریف گرافیک

انتخاب بهترین کاغذ برای چاپ

با کیفیت ترین چاپ ها همیشه روی بهترین کاغذ ها انجام می شوند. دقت داشته باشید بهترین چاپخانه ها همواره از بهترین دستگاه های چاپ و کاغذهای مرغوب استفاده می کنند. انتخاب بهترین کاغذ و استفاده درست از آن تاثیر مستقیمی بر خروجی چاپ دارد. ضخامت، میزان مات یا براق بودن، جذب جوهر، نوع بافت؛ گرماژ و غیره را می توان با توصیه های اپراتور چاپ انتخاب کرد. با توجه به نوع محصول در چاپخانه ها به شما انواع کاغذ معرفی می شود تا با توافق دو طرف مناسب ترین قیمت و مرغوب ترین کاغذ به کار گرفته شود.

  • کاغذ تحریر: کاغذ های تحریر به دو دسته روکش دار و بدون روکش تقسیم می شوند. در صورتی که می خواهید خروجی در قالب یک طرح کلاسیک، یا روزنامه، مجله، تراکت و تبلیغات محیطی باشد از نوع تحریر بدون روکش استفاده کنید. همچنین اگر قصد دارید درخشندگی، بازتاب نور و شفافیت طراحی را افزایش دهید بهتر است از نوع روکش دار برای چاپ استفاده کنید. گرماژ معمولی این کاغذ ها 70 تا 100 گرم است.
  • کاغذ گلاسه: یکی از پرطرفدار ترین نوع کاغذ در صنعت چاپ کاغذ های گلاسه هستند. کاغذ های گلاسه نیز مانند مات دو گروه هستند که تحت عنوان گلاسه مات یا براق معرفی می شوند. از انواع گلاسه در چاپ کارت ویزیت بسیار استفاده می شود. دوام، مقاومت در مقابل رطوبت و آب، زیبایی و چشم نوازی آن باعث شده این کاغذ در طراحی بسته بندی کالا و محصولات نیز بکار گرفته شود. گلاسه را در وزن های 90 تا 350 گرم می توانید متناسب با خروجی مورد نظر سفارش دهید.

پیشنهاد می کنیم مقاله "بهترین نوع کاغذ در طراحی بسته بندی" را مطالعه کنید

اگر قصد دارید با کیفیت ترین چاپ ها را برای طراحی بسته بندی خود داشته باشید ظریف گرافیک توصیه می کند از مقواهای پشت طوسی استفاده کنید.  این نوع مقوا یک طرف سفید رنگ و طرف دیگر طوسی است. مقواهای پشت طوسی مقاومت بالایی در مقابل ضربه، رطوبت هوا و دیگر عوامل خارجی دارد از این جهت بهترین نوع کاغذ برای محافظت و نگهداری محتویات بسته بندی بوده که وزن آن 200 تا 300 گرم است.

بهترین نوع چاپ کدام است؟

سوالی که بسیاری از مشتریان از ظریف گرافیک پس از نوع کاغذ می پرسند در مورد بهترین نوع چاپ است که از کدام سیستم چاپ باید استفاده کرد؟ دنیای چاپ دیجیتال با چاپ افست بسیار متفاوت است.

  1. چاپ افست: در نظر داشته باشید هنگامی که با چاپ تیراژ بالا سر و کار دارید و می خواهید با تیراژ بالا مناسب ترین قیمت ها را چاپخانه به شما ارائه کند بهتر است از چاپ افست استفاده کنید که به مراتب مقرون به صرفه است.
  2. چاپ دیجیتال: دیجیتال برای طرح هایی مناسب است که در تعداد محدود و با سرعت بالا الزام به چاپ دارند. چاپ پوستر، تصاویر، تبلیغات نمایشگاهی، پلات، نقشه ها و دیگر طرح هایی که نیاز فوری به چاپ در تعداد کم دارند توصیه می شود. چاپ دیجیتال کیفیت چاپ بهتری نسبت به افست دارد.

با کیفیت ترین چاپ ها در مرکز چاپ ظریف گرافیک

رزولوشن و کیفیت بهترین چاپ

کلمه رزولوشن را بارها و بارها شنیده اید که همیشه هنگام خرید گوشی موبایل پرسیده اید رزولوشن دوربین چند است؟ همانطور که می دانید هرچه میزان رزولوشن تصاویر بیشتر باشد کیفیت چاپ نیز از سطح بالاتری برخوردار خواهد بود. در صنعت چاپ نیز رزولوشن جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد که با DPI سنجیده می شود. به بیانی واضح تر می توان گفت هر تصویر از هزاران هزار نقطه رنگی تشکیل شده است که به هریک از این نقاط پیکسل می گوییم. هر چه تعداد نقاط تشکیل دهنده یک تصویر بیشتر باشد در واقع کیفیت و وضوح تصویر بالاتر خواهد بود. لذا ضمن طراحی رزولوشن تصاویر را چک کنید کمتر از 300 نباشد. ممکن است تصویر در مونیتور باکیفیت به نظر برسد اما دقت داشته باشید در چاپ تمام نقاط تک به تک بررسی و رنگ مورد نظر تخصیص داده می شود که پس از چاپ اطلاع از این فاجعه کمی هزینه بردار خواهد بود.

ظریف گرافیک پیشنهاد می کند برای چاپ انواع کاتالوگ، ست اداری، تراکت، بروشور، پوستر و دیگر عناصر تبلیغاتی حتما از تصاویری با رزولوشن 300 استفاده کنید تا با کیفیت ترین چاپ ها را مطابق میل خود داشته باشید.

باکیفیت ترین چاپ ها با ظریف گرافیک

در صورتی که قصد دارید طرح خود را در تیراژ بالا به چاپ برسانید و انتخاب بهترین مرکز چاپ برایتان کار دشواری است ظریف گرافیک در این زمینه آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. ما در تیم طراحی ظریف گرافیک با شناخت ویژگی های یک چاپ باکیفیت و ارزان قیمت همواره بر آنیم تا خروجی های مورد نظر را مطابق با خواسته مشتری ارائه کنیم. با کیفیت ترین چاپ ها را می توانید در مرکز چاپ ظریف گرافیک در انواع بسته بندی محصولات، ست اداری، پوستر، کاتالوگ، بروشور و غیره داشته باشید. کافی است با شماره های ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را دریافت و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. ظریف گرافیک به شما منصفانه ترین قیمت ها را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288