مجوزها

ظریف گرافیک؛ طراحی و سفارش آنلاین چاپ

  • اشتراک گذاری:
21 فروردین 1399 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1447 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

این روز ها یافتن چاپخانه حرفه ای کار دشواری است و دریافت خروجی مورد نظر بدون آزمون و خطا ممکن نیست. طراحی و سفارش آنلاین چاپ از جمله پر مخاطب ترین فعالیت ها است اما برای انتخاب بهترین مرکز چاپ به چه کسانی باید کار را سپرد؟ ما در این مقاله از ظریف گرافیک قصد داریم شما را با طراحی و سفارش آنلاین چاپ آشنا کنیم تا با آگاهی و اطلاعات بیشتر اقدام به انتخاب بهترین مرکز چاپ نمایید. با ما تا انتها بمانید.

در میان انبوهی از تبلیغات و هیاهوی رسانه ها انتخاب بهترین مرکز چاپ کار دشواری است. انتخاب چاپخانه حرفه ای نیاز به بررسی و تحقیقات بسیار دارد که ممکن است در برخی موارد ذیق وقت اجازه چنین کاری را به ما ندهد. اما نهایتا برای طراحی و سفارش آنلاین چاپ باید با به کجا مراجعه کرد تا صادقانه بارعایت جانب امانت کلیه کار ها را برعهده گیرند. برخی از مخاطبان ظریف گرافیک در همان ابتدای صحبت اشاره به این کرده اند که برخی چاپخانه ها خروجی به ایشان ارائه کرده اند که قابل مقایسه با هیچ چاپی نیست و هرگز روی آن را ندارند به عنوان تبلیغات خود از آن ها استفاده کنند.

بیایید کمی باهم صادق باشیم و در مقابل اعتماد مشتریانمان بهترین ها را ارائه کنیم. به یاد دارم همیشه پدرم می گفت در برابر اموال مردم امانت دار باشید و مال دیگران را مانند اموال خودتون بدونین. دلسوز باشید و کارهایی که به شما محول شده را به بهترین شکل ممکن انجام بدین، اونوقت می بینین که همه عالم و آدم با شما صادقانه رفتار می کنند و هیچوقت باعث ضرر زدن به شما نخواهند شد. این سخنان را باید با طلا نوشت چرا که جواب اعتماد چیزی جز صداقت نیست. از این رو در زمان دریافت طراحی و سفارش آنلاین چاپ طبق توافقات انجام شده همه مراحل در زمان مقرر انجام و اماده تحویل مشتری خواهد بود. ما در ظریف گرافیک باکیفیت ترین چاپ ها را ارائه می کنیم تا پاسخ مقتدرانه ای در مقابل حسن انتخاب شما داده باشیم.

اما مراحل طراحی و سفارش آنلاین چاپ در ظریف گرافیک چگونه صورت می گیرد؟
 

ثبت آنلاین طراحی و سفارش چاپ

انجام کار ها در بستر اینترنت فعالیت بسیاری از کسب و کار ها را آسان کرده است و برای مشتریان هزینه هایی همچون ایاب و ذهاب و صرف وقت را از میان برداشته است. با این حال همانطور که می بینید چند ماهی است به دلیل بیماری کوید 19 بسیاری از کسب و کار های فیزیکی که نیاز به حضور مشتری است کساد شده است و درآمد ها تقریبا به صفر رسیده است. از این رو ما در ظریف گرافیک طی سال ها فعالیت برای سرعت بخشیدن به کار ها، طراحی و سفارش چاپ را با مشتریان در اقصی نقاط جهان به صورت آنلاین انجام داده ایم. همانطور که می بینید مشاغل انلاین نه تنها این روز ها تعطیل نشده اند بلکه بیش از پیش مورد توجه و استقبال قرار می گیرند.

طراحی و ثبت آنلاین سفارش چاپ در ظریف گرافیک

ظریف گرافیک از مرحله طراحی تا تحویل سفارشات چاپ پیوسته به صورت آنلاین با مشتریان در ارتباط است. می توانید پیگیری طراحی خود را از طریق شبکه های اجتماعی واتسپ و تلگرام داشته باشید که خواهید دید به راحتی در منزل یا هرکجای دیگر می توانید طرح را مشاهده و در مورد آن اظهار نظر کنید. تغییرات لازمه پس از اعمال انجام شده و به مرحله چاپ می رسد. در این مرحله با معرفی نوع کاغذ، کیفیت چاپ و نیاز خروجی مشاوره های لازم را ارائه می نماییم تا با نظر و سلیقه شما همراهان کار اماده به چاپ شود. چاپ ظریف گرافیک با استفاده از مدرن ترین دستگاه های پیشرفته دنیا صورت می گیرد تا هیچ گونه افت کیفیت و ایرادی به ان وارد نشود. در نهایت پس از چاپ با بررسی کارشناسان ظریف گرافیک، خروجی آماده ارسال به به مناطق مختلف می شود. اما چاپ با کیفیت چطور انجام می شود؟
 

  • استفاده از مدرن ترین دستگاه های چاپ دنیا

اگر از ما بپرسید که شرایط چاپ و کیفیت ها بر چه اساس است به شما این اطمینان را می دهیم که چاپ ظریف گرافیک با استفاده از تجهیزات مردن انجام می شود که از کیفیت خروجی مطلوبی برخوردار است. افرادی که در صنعت چاپ تخصصی ندارند طبیعتا کار دشواری است که انتظار داشت بهترین مرکز چاپ را شناسایی و تحلیل کنند. اما اجازه دهید انتخاب دستگاه و کیفیت چاپ را ما بر عهده بگیریم تا بهترین ها را همراه با ضمانت کیفیت ارائه کنیم. به جرات می توانیم بگوییم شاخصه مهم مشتریان ظریف گرافیک از انتخاب ما صداقت و کیفیت در خدمت است، به شکرانه این مهم امروز مشتریانی از سراسر دنیا به ظریف گرافیک مراجعه می نمایند.
 

  • استفاده از پرسنل با تجربه و متخصص

اعتبار ویژگی است که هرگز نمی توان با تبلیغات و بازاریابی به آن دست یافت. یک نام تجاری زمانی به عنوان یک برند می تواند فعالیت کنند که کلیه خدمات در حوزه فعالیت خود را با کیفیت و صادقانه ارائه کند. آنچه که یک برند در فعالیت های خود اعم از تبلیغات، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتری در نظر دارد تنها دست یافتن به کسب درآمد و سود های کلان نیست بلکه ایجاد مشتریان وفادار است که با اعتماد به یک کسب و کار همواره آن را به دیگران هم توصیه می کند. هدف ما در ظریف گرافیک جلب رضایت و اعتماد مشتریان است تا در فرصتی دیگر با خدمتی شایسته قدردان این ارتباط باشیم. از این رو در کلیه مراحل طراحی و سفارش آنلاین چاپ از افراد حرفه ای و متخصص کمک گرفته ایم تا بدون هیچ اتلاف وقتی خروجی های بی نظیر را به شما ارائه نماییم.

تخصص چاپ باکیفیت نیاز به مهارت و تجربه دارد که به پس سال ها فعالیت می توان به آن دست یافت. از این رو برای آنکه با کیفیت ترین چاپ ها را ارائه کنیم عواملی همچون فیلم، کلیشه، زینک، سالم بودن ماشین چاپ، اعمال دقیق رنگ، کیفیت کار اپراتور، میزان دمای محیط، رطوبت کاغذ، مرکب استاندارد و حرفه ای، مراحل لیتوگرافی و چاپ را هر لحظه مورد بررسی قرار می دهیم. با این روش اطمینان خواهیم داشت که کلیه فرایند ها مطابق با استاندارد ها پیش می رود تا بهترین خروجی را داشته باشیم و پیش مشتریان خود سربلند شویم.

طراحی حرفه ای و سفارش آنلاین چاپ در مشهد

  • انواع خدمات چاپ در ظریف گرافیک

خبر خوش انکه بدون محدودیت هر نوع چاپی را در ظریف گرافیک انجام خواهیم داد و بدون محدودیت طراحی و سفارش آنلاین چاپ رامی پذیریم. چاپخانه های معتبر همیشه با دیگر چاپخانه ها در ارتباط هستند تا در مواقع لزوم برخی کار ها را با استفاده از تجهیزات مدرن دیگر همکاران چاپ کنند. این چیزی نیست جز اعتبار که نتیجه تعامل دوستانه با دیگر همکاران است. امروز ظریف گرافیک موفق به همکاری و فعالیت با چاپخانه های متعدد است که مجهز به دستگاه های پیشرفته روز دنیا هستند. با این حال چاپخانه های حرفه ای به مشتریان و کیفیت کار خود متعهد هستند و خروجی ها را با بهترین نتایج ارائه می کنند.
 

  • تحویل به موقع چاپ

شاید بد قولی برخی چاپخانه ها باعث ایجاد دو دلی در شما شده باشد که تردید ها را برای انتخاب بهترین مرکز چاپ در وجودتان بیشتر می کند. طبیعتا بار قبل با اعتماد و اطمینان انتخابی داشته اید اما متاسفانه به درستی پاسخگوی شما نبوده اند. اما قطعا ظریف گرافیک شما را نا امید نخواهد کرد و با تحویل به موقع و کیفیت برتر غافلگیرتان می کند. ما برای حسن انتخاب مشتریانمان ارزش قائل هستیم و به فاکتور های مهم شما در زمان انتخاب ارج می نهیم. ظریف گرافیک با انجام طراحی در زمان مقرر، استفاده از دستگاه های مدرن روز دنیا، بهره مندی از پرسنل باتجربه و متخصص و ارائه خروجی های بی نظیر این اطمینان را به شما خواهد داد که در اسرع وقت و زمان تعیین شده سفارش برای شما ارسال خواهد شد.

فرصتی را که امروز به ما می دهید تا آماده همکاری با شما باشیم، قطعا برگ برنده ظریف گرافیک خواهد بود که دیگر مشتریان از آن استفاده خواهند کرد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288