مجوزها

طراحی و انواع چاپ بسته بندی حبوبات

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2674 0 طراحی بسته بندی
آنچه در این مطلب می خوانید:

بسته بندی مواد غذایی و محصولات از جمله حبوبات باید بسیار مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد. ظاهر زیبای یک محصول، سبب می شود افراد برای شناخت محصول کنجکاو شوند. طراحی و انواع چاپ بسته بندی حبوبات به دلیل حضور تولیدکنندگان بسیار، در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است. برای آن که بتوانید از رقبای قدرتمند، سبقت بگیرید و تجارتتان را گسترش دهید نیازمند یک طرح حرفه ای و جذاب برای هر حبوبات هستید. پیشنهاد می کنیم طراحی و انواع چاپ بسته بندی حبوبات را به تیم های خلاق و متخصص بسپارید. این نوع تیم های طراحی با داشتن کادری مجرب و حرفه ای طرح های خلاقانه ای را برای محصولات متنوع شما طراحی می کنند. برای آشنایی با طراحی و انوع چاپ بسته بندی در ظریف گرافیک تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چاپ و بسته بندی حبوبات

چاپ بسته بندی حبوبات با کاغذ کرافت

اگر می خواهید حبوبات را به کشورهای خارجی صادر کنید یا در نمایشگاه های داخلی و خارجی ارائه دهید. پیشنهاد می دهیم برای چاپ و طراحی بسته بندی حبوبات از کاغذ کرافت استفاده کنید، زیرا کرافت نسبت به سایر کاغذها از مقاوت و انعطاف بالایی برخوردار است و سازگاری خوبی با محیط زیست دارد. کاغذ کرافت را به طور کامل می توان بازیافت کرد. این کاغذ در انواع مختلف تولید می شود که هر کدام مصارف خاص خود را دارند.

به عنوان مثال کاغذ کرافت 40 گرمی برای بسته بندی میوه، الگوی خیاطی، کاغذ های بیمارستانی و کاغذ های مورد نیاز برای دستگاه های اتوکلاو کاربرد دارند در صورتی که برای ساخت انواع پاکت، ساک دستی، بسته بندی پوشاک، بسته بندی مواد غذایی، لمینیت و غیره از کرافت 70 تا 140 گرمی استفاده می شود.

پاکت و لیبل حبوبات

جالب است بدانید که چاپ بسته بندی حبوبات با کاغذ کرافت در چاپخانه ها با روش افست انجام می شود که از 1000 عدد هم تیراژ چاپ شروع می شود. عموماً رنگ کاغذ قهوه ای یا سفید می باشد که با به کارگیری طراحی مدرن، می تواند بسته بندی لوکس و شکیلی ارائه دهد.

تولیدکنندگان توجه داشته باشند که برای محصولاتی مانند خشکبار و حبوبات که امکان دارد عوامل محیطی نظیر دما و رطوبت روی کیفیت آن ها تأثیر مخرب داشته باشد بهتر است بسته بندی حبوبات با کاغذ کرافت را داشته باشند، زیرا ویژگی هایی نظیر مقاومت مکانیکی، مقاومت در برابر پارگی، قدرت جذب بالای کاغذ، مانع خراب شدن حبوبات و خشکبار در این نوع از بسته بندی می شود.
 

چاپ بسته بندی حبوبات با پلاستیک چهار رنگ

تولیدکنندگان و کشاورزانی که حبوبات را در حجم بالا تولید می کنند بهتر است چاپ بسته بندی را با پلاستیک چهار رنگ انجام دهند. حداقل چاپ، یک تن با این نوع چاپ است که برای صادرات و فروش در بازار های داخلی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

بسته بندی پلاستیکی به سه صورت وجود دارد که عبارتنداز :

  1. شفاف

  2. چاپی

  3. چاپی با پنجره ای شفاف

بسته بندی تخصصی حبوبات

در نوع شفاف از یک پلاستیک کاملاً ضخیم و شفاف استفاده می شود که محتویات بسته تماماً قابل رویت می باشد. نوع چاپی، بسته بندی جذابی را ارائه می کند که طرح های مختلفی را با رنگ های خاص روی پلاستیک می زنند در نگاه اول مشتری قادر نخواهد بود از دور متوجه محتویات بسته بندی شود. فقط به دلیل جذابیت طرح و رنگ به سمت محصول کشیده می شود. نوع چاپی با پنجره شفاف هر دو مزیت نمونه های قبل را دارد. اما تنها تفاوت آن است که در این نوع بسته بندی بخش کوچکی از محصول جهت دید بیشتر مخاطب و اطمینان از کیفیت محتویات به صورت شفاف نشان داده می شود.

اگر به محصولات برندهای معروف و شناخته شده نگاهی بیندازید خواهید دید که عموماً از چاپ چهار رنگ در بسته بندی پلاستیک استفاده می کنند. هر محصول ویژگی ها و کاربردهای مختلفی دارد که می توانند کمک کنند تا طرحی منحصر به فردی را طراحی کنید. شاید برای شما سخت باشد که طرحی خاص برای هر یک از حبوبات داته باشید به همین علت پیشنهاد می کنیم به افراد خبره و متخصص در زمینه طراحی بسته بندی حبوبات مراجعه کنید تا طرح های متناسب با بازار هدف را به شما ارائه کنند.
 

چاپ بسته بندی حبوبات با پلاستیک آماده

چاپ تک رنگ و چاپ سلیک از انواع چاپ بسته بندی حبوبات با پلاستیک آماده می باشد. احتمالاً پلاستیک های تک رنگ و پلاستیک های زیپ دار را در بازار مشاهده کرده اید. شاید برای شما این سوال مطرح باشد که چاپ سلیک چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

بسته بندی ساده

چاپ سیلک روشی برای چاپ تصویر روی پلاستیک می باشد. تصویر دلخواه روی پارچه ای توری پیاده سازی می شود سپس بخش هایی که قرار نیست رنگ شود را با یک مسدود کننده می پوشانند حال رنگ دلخواه را روی توری می ریزند. با کاردک مخصوص کار را به پلاستیک منتقل می کنند. بسته بندی حبوبات با این نوع از چاپ بسیار جالب توجه است. البته این نوع بسته بندی لزوماً در یک رنگ خاص انجام نمی شود و می توانید از یک تا چند رنگ را روی پلاستیک پیاده سازی کنید، در نظر داشته باشید شاید بتوانید چند رنگ را به کار ببرید ولی باید بدانید که در این روش چاپ بسته بندی با محدودیت رنگ رو به رو است که یکی از معایب آن به شمار می رود. علاوه بر این کیفیت و رزولوشن سیلک در چند رنگ کاهش می یابد. برای آن که بسته بندی با کیفیتی از لحاظ طرح داشته باشید از یک رنگ در  بسته بندی سلیک استفاده کنید.

چاپ بسته بندی حبوبات با جعبه و کارتن

جعبه و کارتن های مختلفی در بازار برای محصولات مختلف ارائه می شود که انتخاب بهترین آن برای چاپ بسته بندی حبوبات کار دشواری است. زمانی که جعبه و کارتن مرغوبی را برای محصولاتتان خریداری کردید می توانید چاپ بسته بندی را به بهترین مراکز چاپ بسپارید تا با کیفیت ترین خروجی ها را داشته باشید. تیراژ چاپ بسته بندی حبوبات با جعبه و کارت حداقل از 1000 عدد شروع می شود. چاپ جعبه و کارتن به صورت افست انجام می گیرد که از کیفیت خروجی آن مطمئن باشید. برای صادرات و توزیع حبوبات در داخل یا خارج کشور توصیه می کنیم از چاپ جعبه و کارتن استفاده کنید.

طراحی بسته بندی نخود

چاپ بسته بندی حبوبات در ظریف گرافیک

شاید برای شما این سوال مطرح شود که چاپ بسته بندی حبوبات را بهتر است به کدام شرکت بسپارید؟ تیم طراحی و چاپ ظریف گرافیک سال هاست که تجربه همکاری با برند های تجاری و داخلی را دارد که طی این دوره با انواع چاپ بسته بندی روبرو بوده است. چاپ بسته بندی با طرح هایی مدرن و به روز یکی از مهمترین و برجسته ترین فاکتور هایی است که برای محصولات مختلف در نظر می گیریم. پیشنهاد می کنیم از نمونه های طراحی بسته بندی ظریف گرافیک دیدن کنید تا الگوی دلخواهتان را انتخاب کنید. همچنین تیم مشاوره و پشتیبانی ما آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی برای انتخاب کاغذ یا کارتن، نوع چاپ و طراحی بسته بندی می باشند.

بسته بندی کاغذی

طراحی هر 4 نوع بسته بندی پلاستیک و کارتن در ظریف گرافیک انجام می شود اما در زمینه چاپ فقط چاپ جعبه و کارتن و کاغذ کرافت را می پذیریم. با توجه به آنچه که بیان شد می توانید تصمیم بگیرید که برای تولیدات خود از چه نوع بسته بندی استفاده کنید تا مشتریان بیشتری را ترغیب به خرید کنید و از فروش بالاتر برخوردار شوید. ظریف گرافیک در کنار شما است تا بتوانید طراحی و انواع چاپ بسته بندی حبوبات را با بهترین خروجی ها داشته باشید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288