مجوزها

مزایای طراحی وب سایت با وردپرس چیست؟

  • اشتراک گذاری:
3 اسفند 1399 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2559 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

مدیریت محتوا وب سایت کاری نسبتاً دشوار است، اما در حال حاضر سیستمی وجود دارد که این کار را برای اشخاص و کسب و کار ها راحت کرده است. وردپرس سیستم مدیریت محتوای جامعی می باشد و به دلیل استفاده آسان و ساختار سئوی طراحی سایت با این سیستم محبوبیت ویژه ای در طراحان سایت پیدا کرده است. در این مقاله آموزشی، ظریف گرافیک قصد دارد مزایا و همچنین معایب و محدویت های طراحی وب سایت با وردپرس را به طور مختصر بیان کند تا با شناخت کاملی از وردپرس بتوانید اقدام به طراحی سایت جامع و استاندارد کنید.

طراحی سایت با ورد پرس

ورپرس چیست؟

قبل از بیان مزایای طراحی وب سایت با وردپرس بهتر است ابتدا کمی با این سیستم بیشتر آشنا شوید. وردپرس در سال 2003 منتشر شد و از آن زمان تا کنون بهترین سیستم مدیریت محتوا است که به زبان PHP نوشته شده است. وردپرس هر روز درحال به روزرسانی است و کاربران می توانند با کمک امکانات جدید وب سایتی پیشرفته و مدرن را طراحی کنند. جالب است بدانید که نزدیک به یک سوم وب سایت های موجود در اینترنت با وردپرس طراحی شده اند و این نشان از محبوبیت این سیستم مدیریت محتوا است. معروف ترین سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند شامل وبلاگ اصلی یاهو، وبلاگ سایت ناسا، سایت خبرگذاری بی بی سی آمریکا و غیره می باشد.
 

مزایای ورپرس در طراحی وبسایت

در این بخش به معرفی مهمترین مزیت های وردپرس می پردازیم تا علت محبوبیت بالای این سیستم را بهتر درک کنید. افراد، شرکت ها و سازمان هایی که اکنون می خواهند برای کسب و کار خود وب سایت طراحی کنند، پیشنهاد می کنیم از وردپرس استفاده کنند. با این همه شاید هنوز سوال "چرا وردپرس؟" در ذهنتان میچرخد. مزایای طراحی وب سایت با وردپرس به شرح زیر است:

طراحی سایت با ورد پرس

 

  • استفاده آسان

نوشتن کدهای پیچیده برای بسیاری از طراحان سایت زمانبر و مشکل ساز است اما با وجود وردپرس دیگر نیازی به نوشتن این کدها نیست. وردپرس همانند وردِ مایکروسافت می باشد و می توانید به راحتی مطالبی که می خواهید را در آن بنویسید و منتشر کنید. امکان ویرایش مطالب، عکس ها و سایر محتوا در وردپرس به راحتی و با زبان فارسی برای شما فراهم است.

چرا از وردپرس استفاده کنیم

  • بروزرسانی مداوم وردپرس

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به نیاز کاربران به وب سایت های پیشرفته، وردپرس همیشه در حال به روز رسانی و ارتقاء است. برای آپدیت وردپرس نیازی نیست کاری انجام شود، سیستم با توجه به نیاز طراحان و کاربران به روز رسانی را اتومات انجام می دهد. مهمترین مزیت طراحی وب سایت با وردپرس آن است که برای به روز رسانی وردپرس نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای نیست.
 

  • تنوع درتم های قالب وردپرس

برترین مزیتی که می توان برای طراحی وب سایت با وردپرس بیان کرد وجود تم های متنوع برای قالب سایت است. می توانید قالب های رایگانی را مشاهده کنید که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند و می توانید برای هر هدفی، سایتی را طراحی کنید و تمی مرتبط بیابید. جالب است بدانید که امکان سفارشی سازی تم نیز در طراحی وب سایت با وردپرس برای کاربران در نظر گرفته شده است.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

  • پلاگین رایگان

برای اضافه کردن قابلیت های بیشتر به وب سایت می توانید از پلاگین یا افزونه های رایگان وردپرس استفاده کنید. با نصب این پلاگین ها که وردپرس به صورت رایگان در اختیار شما می گذارد می توانید وب سایتی حرفه ای طراحی کنید.
 

طراحی سایت ورد پرس با کمترین هزینه

اگر می خواهید سایتی را طراحی کنید که علاوه بر داشتن امکانات مورد نیاز شما، قیمت طراحی آن پایین باشد، باید به شرکت هایی مراجعه کنید که در زمینه طراحی وب سایت با وردپرس به صورت تخصصی عمل می کنند. حتی برای به روزرسانی و نگهداری وردپرس هزینه کمتری نسبت به سایر cms ها پرداخت خواهید کرد.

محدودیت های وردپرس

  1. بهینه سازی و سئو

بهینه سازی و سئو مهمترین مزیت وردپرس می باشد، زیرا این سیستم به شما امکان می دهد ساختاری منسجم به نوشته های سایتتان بدهید. به طور مثال با استفاده از افزونه های وردپرس می توانید در مطالبتان تگ گذاری مختلفی (h1, h2, h3, …) داشته باشید.
 

  1. سرعت بالای وردپرس

سرعت بالا در بارگذاری، عاملی است که باعث شده بسیاری از کاربران برای طراحی سایت خود از وردپرس استفاده کند. خوشبختانه این سرعت بالا در کیفیت ظاهری و فنی خللی ایجاد نمی کند و کاربران ساختار منظم و چهارچوب داری را مشاهده خواهند کرد. البته روش های بسیاری از قبیل هاست پرسرعت، به روزرسانی نسخه وردپرس و غیره وجود دارد که می توانید سرعت وردپرس بیشتر از این افزایش دهید.

وردپرس فارسی

  1. مدیریت محتوا

همان طور که بارها گفته شد وردپرس محیطی مناسب برای مدیریت محتوا است. محیط وردپرس بسیار ساده بوده و می توانید به سادگی در یک چارچوب مشخص، محتوای سایت را مدیریت کنید. محیط ورپرس تقریبا شبیه ورد می باشد به همین خاطر برای بسیاری از کاربران، کار کردن با آن راحت است.
 

  1. قابلیت اشتراک گذاری

قابلیت اشتراک گذاری کمک می کند بازخورد مطالب وب سایت بیشتر شود به همین جهت وردپرس این ویجت را دارا می باشد و می توانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی پر مخاطب به اشتراک بگذارید. این مزیت وردپرس برای بسیاری از کسب و کارها مفید است زیرا می توانندمحصولاتشان را به راحتی به کاربران اینترنت نشان دهند.

مزایای استفاده از وردپرس

  1. اوپن سورس بودن

به طراحان کمک می کند تا با دسترسی به کدهای نرم افزار وردپرس بتوانند توسعه و تغییرات دلخواهشان را اعمال کنند. همچنین سبب می شود تا برنامه نویسان حرفه ای و شرکت هایی که با سیستم وردپرس کار می کنند بتوانند ایده های جدید و ناب شان خود را در وردپرس گسترش دهند و تغییرات یکتایی را به وجود آورند.
 

  1. در دسترس بودن برای تمامی کاربران

کاربران اینترنت ابزار های مختلفی را برای بازدید از سایت ها در اختیار دارند. گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر همگی قابلیت نمایش صفحات وب را دارند و کاربران در زمان های مختلف با یکی از این دیواس ها وارد سایت می شوند. اگر می خواهید مخاطبانتان بتوانند در هر دستگاهی سایت را مشاهده کنند و آن را در حالت ریسپانسیو داشته باشید بهتر است طراحی وب سایت با وردپرس را امتحان کنید.

طراحی سایت با وردپرس

  1. قوی ترین رابط برنامه نویسی

شبکه ها و رسانه های اجتماعی یکی از پرمخاطب ترین بخش هایی است که کاربران اینترنتی بسیار به آن ها علاقمند هستند. شبکه های اجتماعی  APIsهایی را ارائه می دهند که می توان به کمک آن ها با وب سایت های موجود در اینترنت ادغام شود. وردپرس APIs های بسیار را تحت پوشش دارد  که می توانید منابع دیگر را به وب سایتتان اضافه کنید. به همین خاطر وردپرس را یک رابط قوی در برنامه نویسی وب سایت می دانند.
 

  1. پشتیبانی آنلاین

اگر در زمان طراحی وب سایت با وردپرس دچار مشکل شدید نگران نباشد. کاربران و کارشناسان زیادی در اینترنت می توانید بیابید که به طور رایگان به شما مشاوره می دهند و می توانید بدون هیچ گونه معطلی مشکل به وجود آمده را رفع کنید.

وردپرس یا یا برنامه نویسی؟

  1. امنیت بالا

هک نشدن برای بسیاری از طراحان وب مسئله مهمی به شمار می رود به ویژه اگر سایت برای یک شرکت یا سازمانی خاص باشد. به همین خاطر وردپرس برای رفع این موضوع قوانین را برای وب سایت شما تعیین می کند تا از هک شدن در امان بمانید. سیستم امنیتی قدرتمندی که وردپرس در اختیار طراحان می گذارد سبب شده بخش قابل توجهی سایت کسب و کار اینترنتی را با وردپرس طراحی کنند.
 

  1. خرید و فروش آنلاین

وردپرس با اضافه کردن افزونه Woocammerce به نرم افزار خوب موجب شده تا فروشگاه ها بتوانند خرید و فروش آنلاینی را در بستر اینترنت برای مشتریان فراهم کنند. این افزونه سایت را به یک فروشگاه جامع تبدیل می کند و فروشگاه ها می تواند فروش اینترنتی را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنند.

سایت فروشگاهی با وردپرس

  1. استفاده از شورت کدها

مزیتی عالی برای طراحی حرفه ای وب سایت با وردپرس که کمک می کند جلوه ای خاص به سایت بدهید. وردپرس امکان استفاده از شورت کدها را در قسمت های مختلفت سایت به جای کدهای html طولانی فراهم کرده است.
 

  1. ابزار مدیریت پروژه

یک مزیت عالی وردپرس که امکان مدیریت پروژه ها و فایل ها را برای طراحان آسان کرده است. با کمک ابزارهای مدیریتی پرژه می توانید برای پروژه ها زمان بندی تعریف کنید. این کار کمک می کند تا محتواهای سایت را به طور کاملاً مدیریت شده ای در اینترنت ارائه دهید تا مخاطبان و کاربران در زمان مناسب به محتوا دسترسی پیدا کنند.

معایب و مشکلات وردپرس

  1. ایجاد انجمن در وردپرس

ایجاد انجمن یکی از مزیت های بسیار کارآمد وردپرس می باشد که می توان در طراحی وب سایت با وردپرس داشت. برای این کار وردپرس پلاگین های مختلفی مانند bbpress, CM Answers, Anspress  و غیره را در اختیار طراحان قرار داده است.
 

طراحی سایت

با شناخت مزایای طراحی سایت با وردپرس می توانید برای طراحی وب سایت شخصی یا تجاری از وردپرس استفاده کنید. برای بسیاری از افراد شاید طراحی با وردپرس کار دشواری باشد یا زمان کافی برای طراحی حرفه ای سایت در اختیار ندارند. همین امر باعث شده به دنبال تیم هایی باشند که در زمینه طراحی وب سایت با وردپرس فعالیت می کنند.از این رو ظریف گرافیک توصیه می کندبهترین ها را با امنیت بالا برگزینید تا در دراز مدت مجبور به اعمال تغییرات و صرف هزینه های کذایی نشوید.

طراحی سایت با وردپرس تخصصی و حرفه ای

تیم طراحی سایت ظریف گرافیک با هدف ارقاء و رشد کسب و کار ها در بستر اینترنت بر آن است تا خدماتی ویژه ارائه نماید تا در عصر فناوری اطلاعات و پیشرفت تکنولوژی در بازار هدف، موفق و بی رقیب حضور یابید. در این مقاله سعی شد مزایای طراحی وب سایت با وردپرس را به طور مختصر شرح دهیم تا با شناخت کامل این سیستم مدیریت محتوا سایتی جامع و داشته باشید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288