مجوزها

بررسی اثرات کرونا بر آینده گرافیک

  • اشتراک گذاری:
9 فروردین 1400 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1988 0 مدیریت
آنچه در این مطلب می خوانید:

با ورود کرونا بسیار از مشاغل و کسب و کار ها با بحران اقتصادی جدی روبرو شدند که هرگز در کل جهان چنین تصوری نمیرفت یک نانو ویروس تا این حد بر تورم، اوضاع اقتصادی، نرخ ارز و غیره تاثیر گذار باشد. بسیاری از مشاغل که به صورت حضوری و فیزیکی فعال بودند با رکود و افت مالی غیر قابل تصوری روبرو شدند و در عین حال در همین زمان، کسب و کارهایی که به صورت آنلاین فعال بودند هر روز به رشد و پیشرفت بیشتری دست یافتند.

اکنون در لیست نفرات برتر و ثروتمند دنیا اشخاص و برند هایی را مشاهده می کنید که قبلا چنین قدرتمند نبودند. این همه گفتیم تا برسیم به حرفه طراحی و گرافیک که بسیاری از افراد فعال در این زمینه به صورت حضوری فعالیت می کردند و متاسفانه جامعه گرافیک نیز در بحران کرونا متضرر شده است. می خواهیم اثرات کرونا بر آینده گرافیک را در این مقاله بررسی کنیم تا سهمی در بهبود وضعیت و پیشرفت اوضاع داشته باشیم. با ظریف گرافیک تا انتهای این مقاله بمانید.

تاثیر کرونا بر گرافیک

کرونا با جامعه طراحی گرافیک چه کرد؟

متاسفانه طراحان گرافیک اغلب به صورت ملاقات های حضوری دیدارهایی را با مشتریان خود داشتند که وجود کرونا آن را کم رنگ و حتی محو کرد. شاید در طی برحه ای از زمان، قرنطینه پاسخگوی حفظ سلامت بود اما پس از مدتی بحث اقتصادی و مالی به میان آمد که باید در دراز مدت برای حل آن چاره ای اندیشید. یک طراح و گرافیست با هنری که دارد تنها می تواند خدمات هنری را ارائه کند، هرگز نمی توان تغییر ماهیت یا حرفه را به وی پیشنهاد داد. بسیاری از مشتریان همچنان عادت به مراجعه حضوری دارند و تمایل دارند تغییرات را از نزدیک به طراح بگویند تا اعمال شود. در هر صورت باید راهکاری ارائه داد تا هم به نفع طراح باشد هم مشتری.

راه حل طراحان گرافیک در بحران کرونا

بهترین و سریع ترین روش، آنلاین شدن پروسه طراحی است که کمک می کند به راحتی با مخاطب در ارتباط باشید و بدون محدودیت مکان و زمان سفارشات را دریافت و ارسال کنید. بسیاری از طراحان و تیم های گرافیکی دور اندیش از گذشته، الزام وجود وبسایت را در وهله اول در دستور کار خود داشته اند و اکنون با وجود کرونا نه تنها محدودیتی در ارائه خدمات ندارند بلکه بیش از پیش مور توجه مشتریان جدید قرار گرفته اند. ظریف گرافیک به شما توصیه می کند فعالیت خود را در بستر اینترنت افزایش دهید و اسباب آسایش، اعتماد کاربران و مخاطبان خود را فراهم آورید. اکنون چه باید کرد؟

اثرات کرونا بر طراحی و گرافیک

  1. طراحی سایت گرافیکی

با طراحی سایت گرافیکی می توانید نمونه کار، مشتریان، اعتبارات، اطلاعات و دسترسی ها را در اختیار مخاطبین قرار دهید. برند ها و شرکت هایی که با آن ها همکاری نموده اید کمک بزرگی خواهند بود تا با آن ها بتوان به جلب اعتماد کاربر بپردازید. بسیاری از کاربران جهت احراز هویت مجموعه، ممکن است پیگیر استعلام و صحت شرکت باشند که طبیعی است. اینترنت مهم ترین راه دسترسی به منابع و اطلاعات است که کاربران از سراسر دنیا تنها با یک جستجوی ساده در گوگل به هرآنچه که نیاز دارند دست می یابند. با این حال طراحی وبسایت گرافیکی امتیاز بزرگی محسوب می شود که نه تنها همواره می توانید فعال باشید، بلکه مشتریان بدون مرز از تمام نقاط جغرافیایی داشته باشید.

  1. تولید محتوای سئو شده

تولید محتوا سهم بسزایی در تبلیغات و بازاریابی وبسایت یک برند دارد که توصیه می کنیم از آن غافل نشوید. قدرتی که تولید محتوا به برند می دهد هرگز با هزینه های سرسام آور روش های تبلیغاتی مختلف قابل مقایسه نیست. محتوای سئو شده کمک می کند تا:

  • کاربران بیشتری از سایت دیدن کنند.
  • ترافیک وبسایت افزایش یابد.
  • رتبه های برتر گوگل و لینک های اول را از آن خود کنید.
  • قدرت فروش را افزایش دهید.
  • گوگل شما را به عنوان وبسایت مورد اعتماد و معتبر شناسایی کند.
  • در سراسر دنیا به راحتی به کاربران خارجی هم پیشنهاد داده شوید.

طراحی گرافیک و کرونا

همه موارد فوق در حالی محقق خواهند شد که محتوا بدون ایرادات نگارشی و سلیس و روان بوده، قوانین سئو در نوشتار و بارگذاری رعایت شود، اطلاعات کامل و مفید ارائه شود و کاربر پسند باشد. می توانید تولید محتوای وبسایت گرافیکی خود را به تیم های حرفه ای سئو برونسپاری کنید.

  1. فعالیت در شبکه های اجتماعی

پس از طراحی وبسایت گرافیکی، ظریف گرافیک پیشنهاد می کند در شبکه های اجتماعی پر مخاطب به صورت مستمر فعال باشید و همواره اطلاعات آن را به روز رسانی کنید. پس از گوگل، شبکه های اجتماعی دومین و پر مخاطب ترین راه تبلیغات کسب و کار های مختلف است که می توانید از آن استفاده کنید. بهتر است دامنه سایت با نام و آی دی شبکه اجتماعی یکسان باشد تا در همه موارد با یک نام شناخته و معرفی شوید. از جمله شبکه های اجتماعی پر مخاطب می توان به اینستاگرام اشاره کرد که بسیاری از فری لنسرها (Freelancer) درآمد های شگفت انگیز و کلانی از این طریق به دست می آورند. همچنین شبکه های اجتماعی فعال به اعتبار فعالیت و کسب و کار یک گرافیست خواهد افزود.

اثر کرونا شبکه های اجتماعی

بهترین خدمات گرافیکی در دوران کرونا

بهترین خدمات گرافیکی آن است که در سریع ترین زمان ممکن، بهترین خروجی ها با کمترین دردسر به مخاطب ارائه شود. اما برخی خروجی های گرافیکی نیاز به خدمات چاپ دارند که پیگیری مراحل چاپ امری زمانبر و طاقت فرسا است. تیم های گرافیک حرفه ای برای این مهم تدبیری اندیشیده اند تا مراحل چاپ و پیگیری سفارشات را نیز به صورت آنلاین انجام دهند تا با وجود بحران کرونا و محدودیت های جغرافیایی بهترین خدمات چاپ آنلاین را ارائه نمایند. از این رو بهترین مرکز چاپ، برای حفظ سلامت مشتریان و جامعه کلیه خدمات چاپ، پرداخت و ارسال را به صورت آنلاین و بدون نیاز حضور مشتری انجام می دهد تا مراحل با سرعت بیشتر پیشرود.

اثرات کرونا دیگر کشورها

طراحی گرافیک آنلاین

شاید بتوان بزرگترین دستاورد همه مشاغل و کسب و کار ها در دوران کرونا را فعالیت آنلاین دانست. بستر تجارت الکترونیک باید پیش از این ها فراهم می شد تا در چنین وضعیت، برخی مشاغل شکست را تجربه نکنند. طراحی آنلاین یکی از مهم ترین خدمات 5 ساله تیم ظریف گرافیک است که به مشتریان ارائه شده است. مشتریانی که بدون مرز تنها با جستجویی در اینترنت با ما آشنا و همراه شدند. امروز این مهم از افتخارات ما است که با بسیاری از برند های مطرح و بزرگ همکاری داشته ایم که همه مراحل به صورت انلاین صورت گرفته است.

در صورت تمایل می توانید با ما تماس بگیرید و بهترین طراحی ها را از ظریف گرافیک بخواهید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288