مجوزها

موثر ترین روش های دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتریان وفادار

  • اشتراک گذاری:
6 اسفند 1399 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 1923 0 هویت بصری
آنچه در این مطلب می خوانید:

از آنجا که گرایش بیش از پیش نسل جدید به اینترنت افزایش یافته و کاربران اینترنت و شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش چشمگیری هستند، این روزها نام دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی زیاد به گوش میخورد. برای موفق بودن در تبلیغات دنیای مجازی دو اصل روش تبلیغات و اطلاعات مفید برای ارائه محصول به مشتریان را باید همواره در راس سایر کارها قرار داد . تیم ظریف گرافیک اطلاعاتی برای ارائه بهتر محصول و خدمات شما و ایجاد بازار مناسب برای فروش در دنیای مجازی، در اختیار شما همراهان همیشگی قرار می دهد . با ما همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ چیست

طراحی سایت بهینه را برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ جدی بگیرید

از انواع زمینه های بازاریابی که می توان مورد استفاده قرار داد، در قدم اول میتوان به طراحی سایت اشاره نمود که باید اصولی و حساب شده باشد . از آنجا که تعداد کاربران تلفن همراه چشمگیر هستند، طراحی سایت باید بصورت واکنش گرا باشد تا باعث بی علاقه گی و خستگی مشتری شما نگردد و راحت تر به سایت دسترسی داشته باشند . در نتیجه حتما نسخه ی اپلیکیشن اندروید و ios سایت خود را نیز پیاده سازی نمایید.

طراحی تجربه کاربری

مهم ترین نکات در تبلیغات موثر روی سایت

روی کار آمدن اینترنت و استقبال بی نظیر از دنیای مجازی، تحول چشمگیری در حوزه ی تبلیغات به همراه داشت. معیار و ملاک هایی که در موفقیت تبلیغات محیطی موثر بودند، تا حد زیادی در تبلیغات روی سایت و دیجیتال مارکتینگ تفییر یافتند. برای داشتن تبلیغات موثر در دیجیتال مارکتینگ لازم است تا برخی از اصول را مد نظر داشته باشید که عبارتند از:
 

عناصر جدید تبلیغاتی را در دیجیتال مارکتینگ به کار بگیرید

بنر های تبلیغاتی و انیمیشن ها موثرترین نمونه تبلیغات در سایت می باشند که مکان آن میتواند در قسمت بالای سایت باشد که بیشترین مرکز توجه کاربران در نگاه اول سایت را دارد .

شاخه های دیجیتال مارکتینگ

تکرار تبلیغات، گام موثر در موفقیت دیجیتال مارکتینگ

با توجه به اینکه یک تبلیغ را در جاهای مختلف می توان مورد استفاده قرار داد، با عث میشود هر کجا مشتریان و یا کاربران آن را مشاهده نمایند برند و خدمات شما را به خاطر بیاورند . برای این کار میتوانید با سایت هایی که خدمات مشابه با شما را ارائه میدهند تبادل لینک داشته باشید . تا از این طریق کلیک لینک شما و بازدید سایت شما افزایش خواهد یابد و از طرفی به ارتقاء رتبه سایت در نتایج گوگل هم کمک شایانی خواهد نمود. تبلیغاتی که در چندین صفحه یک سایت و یا همزمان در سایتهای مختلف قرار دارند ۲/۸ برابر بیشتر نسب به زمانی که فقط در یک سایت و یا یک صفحه قرار دارند، دیده خواهند شد. همچنین، نتایج تحقیق اثبات کرده است که قابلیت دیده شدن اینگونه آگهی ها ۶۵% بیشتر است. باید این نکته را بدانید : هر اندازه آگهی های خلاقانه و مبتنی بر کارکرد تبلیغات اینترنتی، طراحی و تولید کنید، شانس کلیلک خوردن آگهی شما افزایش می یابد.

فروش در بازاریابی

از اختصاص بودجه برای برنامه ی تبلیغاتی منظم در دیجیتال مارکتینگ غافل نشوید

هر ماه و یا هر فصل مبلغی را برای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ خود در نظر بگیرید . در این زمینه کارشناسی شده و درست قدم بردارید و بدانید چه اندازه و چه زمان باید هزینه شود. این مبلغ و زمان در هر ماه و یا فصل نسبت به دوره قبل متغییر است.
 

مکان مناسب برای تبلیغات انتخاب کنید

باید بدانید در چه مکان ها و محیط هایی تبلیغات موثر است. قطعا تبلیغات محیطی به کار آمدی تبلیغات محیط مجازی نیست. در دنیای واقعی هر مشتری راضی خدمات و کالای شما را به 6 نفر دیگر معرفی خواهد کرد اما در دنیای مجازی این تعداد 6000 نفر خواهند بود و شما همواره می توانید بدون مرز و بدون محدودیت زمانی همواره کالا و خدمات خود را معرفی و عرضه نمایید.

نمونه بازاریابی اینترنتی

از کیفیت محصول در دیجیتال مارکتینگ مطمئن شوید

در نظر داشته باشید، بعد از ارائه محصول باید همواره محصول خود را بسنجید و مورد بررسی قرار دهید، زیرا میزان رضایت مشتریان اهمیت زیادی دارد. هدف از ارائه خدمات و کالا تنها فروش نیست، بلکه باید مشتریان وفادار و ثابتی را به دست آوریم. همچنین در این راستا می توان برای پی بردن به اینکه هر کاربر از چه طریقی با مجموعه ی شما آشنا شده است، نظرسنجی کرد تا  بیشترین کانال ارتباطی مشتری را پیدا نمود و تمرکز و تبلیغات خود را معطوف به موثر ترین کانال ها کنید.

کمپین برندینگ

شبکه های اجتماعی را در دیجیتال مارکتینگ فراموش نکنید

در زمینه آنلاین مارکتینگ هرگز نمیتوان از تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و وبلاگ ها به راحتی گذشت چرا که یکی از بهترین روش های تبلیغات مجازی است .

در پایان، ظریف گرافیک به شما توصیه میکند برای رسیدن به نتیجه مطلوب در زمینه دیجیتال مارکتینگ صبور باشید این روند می تواند از ۳ ماه تا ۱ سال متغییر باشد . قطعا با رعایت اصول بهترین پاسخ را دریافت خواهید کرد .

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288