مجوزها

نکات ضروری ویژه طراحی سایت هتل که باید رعایت شوند

  • اشتراک گذاری:
3 اسفند 1399 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3876 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحی سایت رزرو هتل یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که در حوزه ی گردشگری انجام میشود و از حساسیت های خاصی برخوردار می باشد. بدون شک مانند هر نوع طراحی سایت دیگر، زمانی می توان از طراحی سایت رزرو هتل انتظار بازخورد مثبت داشت که مطابق با استانداردها و خواسته های مخاطبان پیش رفته باشد. به همین منظور در ادامه نگاهی به اصول و آنچه که یک طراح سایت باید در طراحی سایت رزرو هتل رعایت کند خواهیم داشت. با ظریف گرافیک همراه باشید.

نمونه سایت هتل

طراحی سایت رزرو هتل بر اساس اصول سئو

آمار و ارقام نشان می دهند که در دنیای امروز اکثر مسافران و گردشگران، با جستجو در گوگل سعی در پیدا کردن سایت مناسب برای رزرو هتل دارند و بدون شک سایت هایی موفق به قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل و جذب مخاطب بیشتر خواهند شد که طراحی سایت رزرو هتل بر اساس اصول سئو انجام شده باشد. یک طراح سایت متخصص کاملا می داند که طراحی سایت تنها نوشتن کد نیست و باید نکات زیادی را برای بهینه سازی موتورهای جستجو رعایت نمود تا به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کرد.

طراحی سایت رزرو هتل

توجه به تجربه کاربری در طراحی سایت رزرو هتل

واقعیت این است که در دنیای پر از رقابت امروز، کاربر با کوچکترین احساس نارضایتی از سایت، به دنبال جایگرین بهتر گشته و به همین خاطر است که تجربه کاربری (UX) تا این اندازه مورد تاکید قرار میگیرد. طراحی سایت رزرو هتل مانند هر نوع سایت دیگر نیاز به داشتن تجربه کاربری ایده ال و در سطح بالا دارد تا اولین تجربه ی ورود کاربر به سایت، آخرین تجربه نباشد. با دقت در تجربه کاربری طراحی سایت رزرو هتل، نه تنها به کاربر با اولین ورود به مخاطب دائمی تبدیل می گردد، بلکه این احساس رضایت را با پیشنهاد دادن سایت به سایر دوستان منتقل نموده و در نتیجه کاربران بیشتری به سمت سایت جذب خواهند شد. البته تفاوتی ندارد که طراحی سایت رزرو هتل انجام دهید یا در حال طراحی سایت فروشگاهی باشید، در هر صورت باید رفتار کاربران هدف تجزیه و تحلیل گردد و تجربه کاربری را در راس سایر امور در طراحی سایت قرار داد.

قالب سایت پلان هتل

واکنش گرایی در طراحی سایت رزرو هتل

تا چند سال قبل اکثر کاربران اینترنتی با کامپیوترهای شخصی متصل به اینترنت در سایت های مختلف به جستجو می پرداختند و فعالیت های مورد نظر خود را انجام می دادند، اما در دنیای امروز که گوشی های تلفن همراه و تبلت به شدت مورد استفاده قرار میگیرند، ورود به صفحات اینترنت با دستگاه های مختلفی انجام میشود و به همین خاطر مساله ی واکنش گرایی در طراحی سایت مطرح گردید. در صورت عدم رعایت واکنش گرایی در طراحی سایت رزرو هتل و نمایش نادرست آن در دستگاه های مختلف، احساس رضایت کاربران تا حد زیادی تحت تاثیر قرار گرفته و تعداد مخاطبین سایت به شدت کاهش خواهند یافت. پیشنهاد میکنیم مطلب 10 مزیت طراحی سایت واکنش گرا را مطالعه کنید.

معماری طراحی هتل

قرار دادن امکانات جامع در طراحی سایت رزرو هتل

انجام طراحی سایت رزرو هتل به زیبایی، سرعت، رابط کاربری قوی، بهینه بودن بر اساس اصول سئو، بدون قرار دادن امکانات مفید و ضروری کاری بیهوده می باشد. در طراحی سایت رزرو هتل باید با توجه به دانش و تخصص و تلفیق آنها با تجربه، امکاناتی مانند معرفی ویژگی های هتل، پرداخت آنلاین، جستجو، مقایسه و فیلتر گذاری نتایج جستجو بر اساس سلیقه ی کاربر، معرفی امکانات موجود در هتل، تصاویر مختلف از تمام بخش های هتل و صفحه ی ثبت نام و تماس با ما را در سایت قرار داد.

طراحی سایت حرفه ای

استفاده از تصاویر با کیفیت در طراحی سایت رزرو هتل

از مهم ترین نکاتی که باید در طراحی سایت رزرو هتل رعایت کرد، اختصاص دادن بخشی از سایت برای نمایش تصاویر از بخش های مختلف هتل می باشد. از آنجا که کاربر با دیدن عکس ها تصمیم گیری راحت تری خواهد داشت، در نتیجه تاثیر بسیار زیادی در تجربه کاربری دارد و این یکی از مهم ترین اصول در طراحی سایت رزرو هتل می باشد.

سایت گردشگری در اصفهان و مازندران

سرعت بارگذاری در طراحی سایت رزرو هتل

سرعت بارگذاری یکی از مهم ترین مواردی می باشد که نه تنها در طراحی سایت رزرو هتل، بلکه در هر نوع طراحی سایت دیگر باید به آن توجه ویژه داشت و عوامل تاثیر گذار در آن را شناخت. لازم به ذکر است که با بالا رفتن سرعت بارگذاری سایت رزرو هتل، احتمال اینکه کاربرانی که اولین تجربه ی ورود به سایت تان را دارند، برای دفعات بعد نیز شما را انتخاب کنند. این نکته را چه در طراحی سایت رزرو هتل و چه در هر طراحی سایت دیگر مد نظر داشته باشید که، کاربران اینترنتی صبر و تحملشان روز به روز کمتر شده و نمی توانند زمان زیادی را در انتظار بارگذاری سایت باشند. در نتیجه، اگر میخواهید با طراحی سایت رزرو هتل به جایگاه مطلوبی در حفظ کاربر و مخاطب دست پیدا کنید، در کنار سایر عوامل معرفی شده، به سرعت بارگذاری آن توجه کنید.

ایده رزرواسیون هتلها

تلاش برای آسان بودن فرآیند خرید در طراحی سایت رزرو هتل

یک طراح سایت متخصص و حرفه ای در تمام مراحل طراحی، به کاربران با هر سطح از دانش را در نظر میگیرد و سایت را برای آنها طراحی می کند. بر خلاف گذشته، کاربران اینترنتی همگی دارای سطوح بالای سواد و دانش نیستند، به همین خاطر باید تمام مراحل خرید و رزرو هتل را به گونه ای طراحی نمود که همه بتوانند براحتی آنها را انجام دهند. طراحی سایت رزرو هتل کاربر پسند و ساده و بدور از هر گونه پیچیدگی، یک تخصص و هنر می باشد که تنها با تجربه و دانش بدست خواهد آمد.

رزرو هتل

طراحی سایت رزرو هتل توسط تیم متخصص

قطعا آگاه بودن از اصول طراحی سایت رزرو هتل به تنهایی تضمینی برای موفقیت در جذب مخاطب بیشتر نخواهد بود و نیاز به بودن افرادی متخصص در تیم طراحی سایت می باشد. تیم طراحی سایت ظریف گرافیک، با داشتن دانش و تخصص و تجربه ی همراهی با برندهای معروف گردشگری، در کنار شماست تا طراحی سایت رزرو هتل مطلوب و ایده آل، به جایگاه مطلوبی در حوزه کسب و کار خود دست پیدا کنید. در صورت نیاز به مشاوره و یا درخواست طراحی سایت رزرو هتل می توانید از بخش تماس با ما، با ظریف گرافیک در تعامل باشید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288