مجوزها

معرفی نکات مهم در طراحی سایت فروم یا تالار گفتگو با ظریف گرافیک

  • اشتراک گذاری:
29 مرداد 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3349 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

همه ی ما انسان ها از گذشته تا امروز با برخورد به مشکل و مساله ی خاص، با دیگران مشورت می کنیم و راه حل مناسب را با سوال پرسیدن از دیگران انتخاب می کنیم. در دنیای امروز نحوه ی مشورت و سوال پرسیدن مانند تمام مسائل دیگر زندگی تغییر کرده است و چیزی به نام تالار گفتگو یا فروم ها به وجود آمده اند. تفاوتی ندارد که در چه زمینه ای بخواهید سوال بپرسید و بدنبال پیدا کردن راه حل مناسب برای چه چیزی باشید، در هر صورت تالارهای گفتگو مناسب برای مساله ی مورد نظر پیدا خواهید کرد. طراحی سایت تالار گفتگو یا فروم نیاز به رعایت برخی از نکات را دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد. با ظریف گرافیک همراه باشید. 

طراحی تالار گفتگو ظریف گرافیک

شناسایی هدف در طراحی سایت تالار گفتگو

اولین گام در طراحی سایت تالار گفتگو و سایر انواع سایت، شناسایی هدف اصلی می باشد. اینکه چه سوالاتی در بخش های مختلف تالار گفتگو پرسیده خواهند شد و مخاطبان اصلی چه افرادی هستند، نقش مهمی در تعیین قالب برای طراحی سایت تالار گفتگو دارد. وقتی هدف اصلی از طراحی سایت تالار گفتگو را شناسایی کنید، براحتی می توانید رنگ، فونت و قالب اصلی کار را انتخاب کنید. قطعا قالب و رنگ های به کار رفته در تالار گفتگوی موزیک با تالار گفتگوی پزشکی سبکی کاملا متفاوت خواهد داشت و این تفاوت ها به هدف این دو تالار گفتگو مرتبط می باشد.

طراحی سایت تالار گفتگو

زیبایی در طراحی سایت تالار گفتگو

یکی از بزرگترین ویژگی های تالار گفتگو داشتن قابلیت جذب مخاطب بیشتر می باشد. فاکتورهای زیادی در جذب مخاطب به سمت سایت ها نقش دارند که داشتن ظاهر زیبا یکی از موارد مهم در این زمینه می باشد و نمی توان از آن چشم پوشی کرد. بدون شک هر اندازه مخاطب با دیدن بخش های مختلف تالار گفتگو احساس بهتری داشته باشد، به همان اندازه می توان در به اشتراک گذاشتن آن با سایر دوستان و افراد امیدوار بود.
 

سادگی در طراحی سایت تالار گفتگو

با ورود به فرآیند طراحی سایت تالار گفتگو کاملا متوجه خواهید شد که بخش های زیادی را باید در طرح نهایی قرار دهید و نسبت به سایر سایت ها، فروم ها کمی ساختار پیچیده تری دارند. در نتیجه نباید در طراحی سایت تالار گفتگو به پیچیده تر شدن طرح نهایی دامن بزنید. سعی کنید تا حد امکان در طراحی سایت تالار گفتگو به سمت سادگی قدم بردارید.

طراحی تالار گفتگو

طراحی واکنش گرا در طراحی سایت تالار گفتگو

هر لحظه از روز و در هر مکانی که باشید ممکن است سوالات زیادی در ذهنتان بوجود بیاید و برای پیدا کردن راه حل مناسب برای آنها، بهترین کار مطرح کردن آن سوال در تالار گفتگو می باشد. شاید تا چند سال قبل که اغلب افراد با کامپیوترهای شخصی وارد سایت های مختلف میشدند، نسبت به امروز که گوشی های تلفن همراه و تبلت تا حد زیادی به زندگی ما وارد شده اند و برای ورود به سایت ها از این دستگاه ها استفاده می کنیم، واکنش گرایی یا responsive بودن سایت ها اهمیت نداشت. واکنش گرایی یکی از مهم ترین نکات در طراحی تالار گفتگو می باشد و باید به آن توجه ویژه داشت. برای اینکار می توانید در کنار طراحی سایت تالار گفتگو 10 مزیت طراحی سایت واکنش گرا را مطالعه کنید.

طراحی سایت واکنش گرا

قرار دادن بخش های اصلی در طراحی تالار گفتگو

هر سایت با توجه به نوع کاربرد و هدف اصلی آن، دارای بخش های مختلفی می باشد. در طراحی سایت تالار گفتگو نیز باید بخش های مهمی را در آن قرار داد که هر یک می تواند در موفقیت طراحی تالار گفتگو نقش مهمی داشته باشد. از جمله بخش های مهم در طراحی تالار گفتگو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان عضویت کاربران جدید

  • امکان امتیازدهی به هر کاربر

  • مرتب سازی گفتگوها در دسته های مختلف

  • نمایش گفتگوهای اخیر

  • مدیریت کاربران

  • نمایش فعالیت های اخیر هر کاربر

  • امکان نمایش گفتگوهای اخیر

  • تعریف کلمات کلیدی برای هر دسته و گفتگو

  • تغییر در پروفایل و تصویر آواتار توسط کاربر

  • مشاهده ی لیست کابران حاضر

  • امکان جستجو در گفتگوها و صفحات مختلف سایت

  • امکان تشکر و پسندیدن برخی از پست ها
     

طراحی سایت حرفه ای

سئو در طراحی سایت تالار گفتگو

قطعا وقتی برای طراحی سایت تالار گفتگو اقدام می کنید، هدف جذب مخاطب بیشتر و راه یافتن تالار گفتگو به رتبه های برتر در نتایج جستجوی موتورها می باشد. یک طراح سایت حرفه ای کاملا مطلع هست که طراحی سایت تنها نوشتن کد و راه اندازی ساده ی سایت نیست و باید در تمام مراحل قبل و بعد از اتمام فرآیند طراحی سایت تالار گفتگو به سئو و اصول مهم آن در طراحی سایت توجه داشت.
 

طراحی سایت تالار گفتگو توسط افراد حرفه ای

یکی از مهم ترین کارهایی که برای داشتن طراحی سایت تالار گفتگو باید انجام داد، انتخاب افراد متخصص در این زمینه می باشد. تیم طراحی سایت ظریف گرافیک با داشتن دانش و تجربه در این زمینه، میتواند گزینه ی مناسبی برای همراهی شما در دست یافتن به سایت مناسب باشد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288