مجوزها

استفاده از موشن گرفیک چطور باعث بهبود طراحی سایت می گردد

  • اشتراک گذاری:
4 مهر 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2987 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

در دنیای امروز، یکی از تاثیر گذارترین عوامل در ایجاد رضایت کاربر یا ux، استفاده از ویدئو و تصاویر متحرک یا موشن گرافیک می باشد. حرکت خطوط و اشکال هندسی و تصاویر که در کنار یکدیگر انیمیشن کوتاهی را ایجاد می سازند، اگر هوشمندانه انتخاب شده باشد، باعث میشود تا کاربر بهتر بتواند با محتوای موجود در صفحه ارتباط برقرار کند و در نتیجه باعث ماندگاری بیشتر کاربران در صفحات مختلف شده و این خود یک عامل مهم در سئو و بهبود رتبه ی سایت خواهد بود. در ادامه به تعدادی از راه های موثر در استفاده از موشن گرافیک برای داشتن طراحی سایت موفق و جذاب اشاره خواهیم کرد. با ظریف گرافیک همراه باشید.

طراحی موشن گرافیک

تجسم اطلاعات مهم در قالب موشن گرافیک

همان طور که قبلا بارها اشاره کرده ایم، با رعایت اصول تولید محتوای حرفه ای می توان گام بزرگی در موفقیت طراحی سایت برداشت. محتوای روی یک سایت علاوه بر متن های ثابت می توانند به صورت اینفوگرافیک نیز ارائه گردند، اما با توجه به نداشتن صبر زیاد کاربران اینترنت، هیچکدام به اندازه ی ویدئوهای کوتاه نمی تواند موثر باشد. سعی کنید اینفوگرافیک را به صورت موشن گرافیک با معنا و مفهوم و مرتبط با موضوع صفحه ایجاد و تصاویر متحرک در طراحی سایت قرار دهید.

موشن گرافیک در طراحی سایت

انتقال کاربران به مناطق مختلف

در طراحی سایت های آژانس های مسافرتی و گردشگری استفاده از ویدئوهای کوتاه که کاربر را برای چند ثانیه و دقیقه به مکانی زیبا میبرد، می تواند احساس بسیار خوبی را در آنها ایجاد کند. برای مثال تصور کنید که در حین خواندن مطلبی در مورد مناطق گرمسیری، در لابه لای مطالب ویدئویی قرار دهید که نور خورشید از لابه لای شاخه های درخت نخل میدرخشد و بیابان های زیبا و کویرهای خارق العاده به نمایش گذاشته شوند. قطعا با وجود این گونه محتوای ویدئویی تاثیرگذاری مطالبتان بیشتر خواهد بود.

موشن گرافیک

ایجاد اخبار و آگهی های هیجان انگیز

آیا هدفتان از طراحی سایت به اشتراک گذاشتن اخبار و آگهی های هیجان انگیز می باشد؟ در این گونه سایت ها ترکیب متن و تصاویر استاتیک در کنار ویدئوهای کوتاه می تواند مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب نماید. ساخت موشن گرافیک برای اینگونه مواقع نیاز به دانش و ایجاد سناریوی حرفه ای ندارد، گاهی برای اعلام یک خبر، حتی قرار دادن چراغ های قرمز شمارش معکوس می تواند تاثیر خوبی داشته باشد.

طراحی سایت حرفه ای

قرار دادن موشن گرافیک های آموزشی

بیشترین کاربرد موشن گرافیک و ویدئو را در بین سایت های مختلف می توان در سایت هایی مشاهده کرد که به نوعی با آموزش مسائل پیچیده ی مهندسی و علمی در ارتباط می باشند. با ویدئوهای کوتاه و آموزنده کاربران راحت تر متوجه مفهوم و موضوع اصلی خواهند شد و ترکیب تصاویر متحرک با متون ثابت می تواند منبع آموزشی جذابی را بوجود آورد.

طراحی سایت ظریف گرافیک

ایجاد سرگرمی با موشن گرافیک

یکی از راه های افزایش مدت زمان ماندگاری کاربران در سایت و صفحات مختلف آن، استفاده از ویدئوهای کوتاه و فانتزی می باشد. همیشه لازم نیست که در طراحی سایت به دنبال استفاده از موشن گرافیک و تصاویر متحرک آموزش باشید، گاهی لازم است تا با کاربر احساس راحت بودن و دوستی داشته باشید و به همین منظور می توانید ویدئوهای جذابی را با هم به اشتراک بگذارید. با یک انتخاب کاملا هوشمندانه میتوانید محصولاتتان را به شیوه ای جذاب و به صورت غیرمستقیم تبلیغ کنید و باعث ماندگاری هدفتان در ذهن کاربر گردید. همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که کاربران سایت هایی که راحت تر با آنها ارتباط برقرار می کنند را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت و این گام بسیار بزرگی در بهبود رتبه ی سایت در نتایج موتورهای جستجو خواهد داشت.

موشن گرافیک فانتزی

طراحی سایت حرفه ای با ظریف گرافیک

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تیم ظریف گرافیک، داشتن افراد متخصص در زمینه ی طراحی گرافیک و طراحی سایت و تولید محتوای متنی و ویدئویی می باشد. با تیم طراحی سایت ظریف گرافیک نه تنها می توانید مالک سایت های حرفه ای گردید، بلکه ویدئو و موشن گرافیک های جذابی را برای سایت خود به تیم طراحی گرافیک ظریف گرافیک سفارش داده و باعث افزایش کاربرانتان گردید. کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی که در منوی تماس با ما قرار داده ایم، آماده ی مشاوره و پاسخگویی به سوالاتتان هستند.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288