مجوزها

باید ها و نباید های طراحی سایت آژانس مسافرتی

  • اشتراک گذاری:
10 اسفند 1399 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3112 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

در دنیایی که همه چیز با اینترنت و دنیای مجازی گره خورده است، طراحی سایت یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که یک برند باید کاملا هوشمندانه و آگاهانه به آن فکر کند. گردشگری از جمله اصنافی میباشد که به شدت تحت تاثیر این تغییر و تحول قرار گرفته و طراحی آژانس مسافرتی از حساسیت بالایی برخوردار شده است. طراحی هر نوع سایتی نیاز به دانش و تجربه و رعایت برخی نکات و اصول خاص خود را دارد اما ما در ادامه این مقاله به معرفی شرایط راه اندازی سایت های فروش بلیط هواپیما، خدمات و تورهای گردشگری و آژانس های مسافرتی خواهیم پرداخت. با ظریف گرافیک همراه باشید.

ساخت وب سایت هواپیمایی

چرا باید به طراحی سایت آژانس مسافرتی نگاه ویژه داشت؟

شاید تا چند سال قبل که اغلب افراد برای خرید بلیط و شروع سفر به آژانس های مسافراتی مراجعه میکردند، چیزی به نام طراحی سایت آژانس مسافرتی معنای زیادی نداشت. اما در زندگی امروز همه چیز تغییر کرده و دوره ی سپری کردن زمان زیاد در ترافیک برای خرید بلیط گذشته است. به همین خاطر است که فعالان حوزه های گردشگری انجام بسیاری از کارها را با اینترنت تلفیق نموده و همه چیز را بصورت آنلاین ارائه میدهند. به همین خاطر باید طراحی سایت آژانس مسافرتی را با آگاهی کامل انجام داد و متوجه حساسیت های موجود در این زمینه بود.

طراحی سایت آژانس مسافرتی با پرواز های داخلی و خارجی

نکات مهم در طراحی سایت آژانس مسافرتی

یک متخصص در زمینه طراحی سایت کاملا بر این مساله آگاه است که طراحی سایت فقط نوشتن کد نیست و باید به نکات و موارد زیادی توجه داشت. آنچه برای کاربر مهم می باشد، کد و برنامه نیسی نیست و به عبارت دیگر، کاربر از آنچه در پشت پرده ی طراحی سایت مسافرتی وجود دارد اطلاع ندارد و آنچه برایش اهمیت دارد، برقراری ارتباط آسان با تمام بخش های سایت و نداشتن چالش در حین خرید بلیط یا انجام سایر کارهای مربوط به گردشگری می باشد.

طراحی سایت تورهای گردشگری

انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت آژانس مسافرتی

اولین چیزی که کاربر از کارهای یک تیم که ماه ها برای  طراحی سایت آژانس مسافرتی انجام داده اند خواهد دید و توجهش را جلب خواهد نمود، رنگ می باشد. انتخاب رنگ در هر نوع طراحی اهمیت زیادی دارد و روانشناسان معتقدند با انتخاب رنگ مناسب در حین طراحی سایت، می توان کاربر را برای زمان زیادی در سایت نگه داشت و در مقابل با اشتباه در انتخاب آن، نتیجه ی کاملا عکس خواهید دید.

استفاده از کنتراست های هوشمندانه و به کار بردن پالت های رنگی همگون و متناسب با مخاطبان هدف و توجه به ملیت و فرهنگ افرادی که به عنوان مخاطب در نظر گرفته میشوند و سعی در جذب آنها را دارید، از جمله موارد مهمی می باشند که باید در حین انتخاب رنگ در طراحی سایت آژانس مسافرتی مد نظر قرار داد. البته لازم است که در حین طراحی سایت آژانس مسافرتی این نکته ی مهم را در نظر داشته باشید که استفاده ی بیش از حد از رنگ ها نه تنها طراحی را زیبا نمیکند، بلکه چشم مخاطب خیلی زود خسته شده و صفحه ی سایت را ترک خواهد نمود. افراد حرفه ای در طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا هر نوع سایت دیگر سعی میکنند حداکثر از 3 رنگ استفاده کنند. پیشنهاد میکنیم مطلب نقش کدهای رنگ در طراحی سایت را مطالعه کنید.

خدمات آنلاین گردشگری

طراحی رابط کاربری در طراحی سایت آژانس مسافرتی

ظاهر زیبا، بدون نقص و احساس انسجام در ساختار کلی به کار گرفته شده در طراحی سایت، میتواند تا حد زیادی در ایجاد رضایت کاربر موثر واقع شود. زمانی میتوان از نتیجه ی کار طراحی سایت انتظار بازخورد مثبت داشت که نه تنها کدنویسی آن کاملا حرفه ای انجام شده باشد، بلکه به ظاهر آن نیز توجه شده باشد و اصطلاحا طراحی رابط کاربری باید با تلفیقی از دانش و هنر انجام شود.

طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

طراحی تجربه کاربری در طراحی سایت آژانس مسافرتی

تمام تلاش یک تیم در طراحی سایت ایجاد احساس رضایت در کاربر با اولین ورود به سایت و ماندگاری آن برای مدت ایده آل و پیشنهاد و به اشتراک گذاری با سایرین و انتخاب مجدد آن در دفعات بعد می باشد. برای رسیدن به این درجه باید در طراحی سایت هواپیمایی و یا هر نوع سایت دیگر، طراحی تجربه کاربری را باید بهترین نحو ممکن انجام داد.

سایت خرید بلیط اتوبوس

رعایت اصول سئو در طراحی سایت آژانس مسافرتی

عصر امروز یعنی رقابت و رسیدن به جایگاه مطلوب و حفظ آن در دنیایی که هر روز در حال تغییر بوده و خواسته های کاربران به طور مداوم تغییر میکنند. با جستجوی ساده در اینترنت کاملا متوجه خواهید شد که در حوزه ی گردشگری تا چه اندازه به رقابت برای جلب مخاطب اهمیت دارد و در نتیجه باید در ساخت سایت آژانس ها و تورهای گردشگری کاملا مطابق با اصول دیجیتال مارکتینگ و بخصوص سئو انجام شود تا بتوان انتظار رقابت با سایر فعالان در این زمینه را داشت.

وبسایت حرفه ای گردشگری

اهمیت مجله گردشگری در طراحی سایت آژانس مسافرتی

از مهم ترین بخش هایی که در طراحی سایت آژانس مسافرتی باید توجه ویژه به آن داشت، اختصاص دادن بخشی به نام وبلاگ یا مجله گردشگری در سایت می باشد. یک مجله ی گردشگری با ظاهر زیبا و کاربرپسند و تولید محتوای با کیفیت می تواند نتیجه ی مطلوبی از طراحی سایت آژانس های مسافرتی را به همراه داشته باشد.

اپلیکیشن آژانس هوایی گردشگری

طراحی سایت آژانس مسافرتی با ظریف گرافیک

گردشگری دنیای پیچیده ای بوده و آشنایی با اصول طراحی سایت نمیتواند تضمیتی بر رسیدن به موفقیت در طراحی سایت آژانس مسافرتی باشد و نباید از داشتن تجربه در این زمینه غافل بود. اگر بدنبال این هستید تا تیم متخصص و با تجربه شما را در رسیدن به موفقیت و دست یافتن به جایگاه مطلوب در حوزه ی گردشگری همراهی کنند، تیم طراحی سایت ظریف گرافیک می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. این تیم با داشتن سال ها تجربه، نمونه کار و همکاری با برندهای معروف در حوزه ی گردشگری در کنار شماست و به شما بصورت رایگان مشاوره خواهد داد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288