مجوزها

خدمات طراحی بسته بندی در تهران + نمونه کار

  • اشتراک گذاری:
24 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 6 آبان 1402 ) 2793 0 طراحی بسته بندی
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحی بسته بندی در تهران بخاطر نقش مهم این شهر از نظر اقتصاد و وجود اغلب شرکت ها و برندهای نام آشنا در آن، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. تنوع زیاد محصولات و حوزه های کاری، رقابت زیاد بین رقبا و تلاش برای بدست آوردن بازارهای بین المللی و داخلی از جمله دلایلی می باشند که می توانند بر اهمیت طراحی بسته بندی در تهران تاثیرگذار باشند و به همین خاطر باید نکات مهمی را در این کار در نظر داشت.

ظریف گرافیک طراحی بسته بندی و سفارشات در تهران را به صورت آنلاین انجام داده که برای مشتری کمتری میزان هزینه را در برخواهد داشت. به دلیل حذف ترافیک های سنگین، زمان و هزینه ای که مشتریان تهرانی در طراحی انلاین بسته بندی ظریف گرافیک دارند همواره رضایت کامل و حس خوشایند ایشان را زنده می کند. امروزه بسیاری از کسب و کار ها با انجام فعالیت ها، ارائه تولیدات و محصولات بصورت آنلاین مسافت ها را حذف نموده و بدون محدودیت آنچه را که افراد در سراسر جهان نیاز مند هستند را برآورده می سازند. در ادامه به این مساله ی مهم تبلیغاتی خواهیم پرداخت. با ظریف گرافیک همراه باشید.
 


 

انواع طراحی بسته بندی در تهران

اگر نگاهی به محصولات مختلف در شهر و کشورهای گوناگون داشته باشید، کاملا متوجه خواهید شد که هر یک بر روی محصول خاصی بیشتر تمرکز دارند. برای مثال، در شهرهای شرق کشور تمرکز اصلی بر روی طراحی بسته بندی زعفران، چاپ و بسته بندی خشکبار و ادویه جات می باشد و در شهرهایی مانند اصفهان بیشتر طراحی بسته بندی محصولات سوغاتی مانند گز و غیره اهمیت دارد. در کلان شهری مانند تهران که تمرکز اقتصادی بر روی محصول و یا سوغات خاصی نیست، با تنوع بسیار بالایی در این حوزه روبرو هستیم. طراحی بسته بندی مواد غذایی، خشکبار، لباس، کفش، محصولات صنعتی، آرایشی و بهداشتی و غیره همگی در این شهر حائز اهمیت هستند و برای هر یک باید اصول و نکاتی را مد نظر داشته باشید.

 

 

نکات مهم برای طراحی بسته بندی در تهران

یکی از مهم ترین مواردی که باید در طراحی بسته بندی در تهران مد نظر داشت، بازار هدف می باشد که در اکثر مواقع چیزی فراتر از بازار داخلی بوده و اغلب برندهای فعال در این شهر، در صادرات نقش مهمی دارند. در نتیجه باید به ظرافت های طراحی و مطابق با فرهنگ بین المللی دقت داشت. از جمله موارد مهم در این زمینه می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

رنگ

چشم انسان در اولین برخورد با هر شی رنگ را تشخیص می دهد و در نتیجه هر اندازه در انتخاب آن دقت بیشتری داشته باشید، به همان اندازه می توانید شاهد موفقیت در جذب مخاطب باشید. یک طراح گرافیک با تلفیق دانش و تجربه و آشنایی با اصول روانشناسی رنگ در طراحی بسته بندی باید بتواند بهترین گزینه را مطابق با نوع محصول انتخاب نماید. در نتیجه، باید بتوانید با توجه به محصولی که قصد دارید برای آن طراحی بسته بندی را انجام دهید و بازار هدف و مخاطبین اصلی آن، بهترین رنگ را انتخاب نمایید. 

رنگ‌ها می‌توانند انرژی و حالت روحی مشتریان را تحت تأثیر قرار دهند. مثلاً رنگ قرمز، انرژی و شور و شعف را نمایان می‌سازد، در حالی که رنگ آبی، آرامش و اعتماد را به مشتری منتقل می‌کند. باید در نظر داشت که اشتباه در انتخاب رنگ‌های نادرست می‌تواند تأثیر معکوسی روی مشتریان داشته باشد و باعث نارضایتی و عدم جذب آنها شود.

به طور کلی، رنگ‌ها باید با برند و محصول سازگاری داشته باشند. رنگ انتخابی بسته بندی باید با پیام و ارزش‌های برند هماهنگی داشته باشد و طراحی وضوح و قابل فهم را حفظ کند. همچنین، تعداد رنگ‌های استفاده شده در طراحی باید در حد تعادل باشد و از میزان زیادی از رنگ‌ها خودداری شود. استفاده از رنگ‌های زنده و جذاب می‌تواند توجه مشتری را جلب کند، اما از ترکیب‌های رنگی پررنگ و طبقه‌بندی‌های زیاد پرهیز کنید.

فونت

اگر هدفتان برای طراحی بسته بندی در تهران تنها جذب مخاطب در بازار بین المللی باشد، در نتیجه باید بتوانید تمرکز اصلی را بر روی نوع فونت فارسی و انگلیسی داشته باشید و از فونت های استاندارد در طرح استفاده نمایید. عدم استفاده از فونت های استاندارد باعث کاهش خوانایی شده و در نتیجه اطلاعات موجود روی طرح براحتی قابل فهم نخواهند بود. توجه به نوع فونت انگلیسی؛ مخصوصا برای محصولات صادراتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و نمی توان به آن بی توجه بود. فونت های جذاب، خوانا و مطابق با سلیقه و روحیات مخاطب اصلی محصول را به کار ببرید و شک نکنید که تاثیر انتخاب درست آن براحتی در میزان جذب مخاطب احساس خواهد شد.

طراحی روی کارتن بسته بندی صادراتی

عکس

تفاوتی ندارد قصد داشته باشید طراحی بسته بندی در تهران را انجام دهید یا برای هر شهر و کشور دیگر، در هر صورت استفاده از عکس های با کیفیت و مشابه با محصول داخل بسته را نباید فراموش کرد. عکاسی صنعتی و حرفه ای از جمله مواردی می باشد که در اکثر مواقع به آن توجه نشده و از اهمیت آن در جذاب بودن طرح اکثر طراحان گرافیک غافل هستند.

خلاقیت

رقابت بسیار زیاد در کسب و کار دنیای امروز زمینه ساز رشد خلاقیت می باشد و یکی از مهم ترین نکاتی که برای طراحی بسته بندی در تهران باید مدنظر داشت، خلاقیت و داشتن ایده های نو در نوع طراحی و شکل بسته بندی می باشد. قطعا محصولاتی بیشتر در ذهن ها ماندگار می شوند که با بقیه متفاوت هستند. البته این مساله را فراموش نکنید که خلاقیت در اینجا تنها معنای متفاوت بودن را ندارد، بلکه طرح های متفاوت، زیبا و معنادار می توانند در طراحی بسته بندی یا سایر کارهای تبلیغاتی موفق باشند. 

بسته بندی، عنصر مهمی در ظاهر و ارتباط محصول با مشتریان است. هدف اصلی بسته بندی، جذب توجه مشتریان و البته محافظت محصول است. اما نقش خلاقیت نیز در طراحی بسته بندی بسیار حیاتی است.

طراحی بسته بندی خشکبار تهران

خلاقیت، بسته بندی را از سایر رقبا تمایز می‌دهد. با استفاده از رنگ‌های جذاب، الگوهای منحصر به فرد، فونت‌های زیبا و عناصر گرافیکی خلاقانه، می‌توان برای محصول خود حس فردی و یکتا ایجاد کرد. مثال‌هایی مانند طرح بسته بندی شکل یک قلب برای شکلات‌ها یا استفاده از الگوها و طرح‌ها براساس موضوع اصلی محصول، نشانگر خلاقیت و اختلاف قابل توجه در طراحی هستند.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم، استفاده از خلاقیت باید مرتبط با برند و محصول باشد. باید طراحی بسته بندی با ارزش افزوده محصول همخوانی داشته باشد و با پیام و هدف اصلی برند سازگار باشد.

علاوه بر خلاقیت در طراحی، نیاز است اصول طراحی بسته بندی نیز رعایت شود. مهمترین اصل طراحی بسته بندی شناسایی محصول و عملکرد و طراحی مناسب آن است. طرح بسته بندی باید برای مشتری به راحتی قابل شناسایی باشد و اطلاعات مورد نیاز شامل برند، نام محصول و محتوا را به صورت واضح و قابل فهم ارائه دهد. فراموش نکنید خلاقیت وجود دارد تا در خدمت سادگی باشد.

طراحی و چاپ تخصصی بسته بندی زعفران تهران

نقش طراحی بسته بندی در فروش

شاید برایتان سوال باشد که چرا طراحی بسته بندی در تهران نسبت به سایر شهرها اهمیت بیشتری دارد؟ واقعیت این است که، بازار تهران در واقع نقطه ی اصلی و مرکزی برای صادر و انتقال محصولات به بازارهای بین المللی و سایر شهرهای داخلی کشورمان می باشد و از طرف دیگر، برندهای فعال در این شهر بسیار بزرگ هستند و رقابت تنگاتنگی بین آنها برای بدست آوردن بازار بیشتر و افزایش فروش وجود دارد.

در نتیجه این برندها علاوه بر بالا بردن کیفیت و ایجاد تنوع در محصولات، باید بتوانند عناصر تبلیغاتی را نیز به درستی به کار ببرند. بدون شک در قفسه ی فروشگاه ها و در سایت های فروش آنلاین و مغازه ها، محصولاتی بیشتر در جذب مخاطب موثر هستند که در مرحله اول ظاهر زیباتری داشته باشند. رعایت اصول و نکات مهم در طراحی بسته بندی می تواند مخاطب بیشتری را جذب نموده و این یعنی همان افزایش فروش که همه به دنبالش هستند.

طراحی لیبل نیز در بسته بندی نقش مهمی دارد. لیبل یک قسمت اساسی از بسته بندی است که اطلاعات مهمی را درباره محصول به مشتریان ارائه می‌دهد. نقش‌های اصلی طراحی لیبل در بسته بندی عبارتند از:

1. شناسایی محصول: لیبل به مشتریان کمک می‌کند تا محصول را به راحتی تشخیص دهند و از دیگر محصولات مشابه تمیز باشند. این شناسایی می‌تواند شامل نام محصول، برند، لوگوی شرکت و سایر اطلاعات مربوط به شناسایی محصول باشد.

2. اطلاعات محصول: لیبل می‌تواند اطلاعات مهمی را درباره محصول ارائه دهد، مانند ترکیبات، وزن، ابعاد، تاریخ انقضا، راهنمای استفاده و سایر اطلاعات مربوط به محصول.

3. برچسب‌های هشداردهنده: لیبل می‌تواند برچسب‌های هشداردهنده را نیز دربرگیرد، مانند نشان‌های ایمنی، اطلاعات غذایی، راهنمایی‌های قانونی و سایر اطلاعات مربوط به بهداشت و ایمنی.

4. تبلیغات و بازاریابی: لیبل می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده شود و از طریق طراحی جذاب و متفاوت، مشتریان را جذب کند و توجه آن‌ها را به محصول جلب کند.

به طور کلی، طراحی لیبل در بسته بندی نقش مهمی در جذب مشتریان، شناسایی محصول و ارائه اطلاعات مهم دارد و برای توسعه و موفقیت یک محصول، لازم است به طور حرفه‌ای و دقیق طراحی شود.

 

طراحی حرفه ای بسته بندی صابون آرایشی در تهران ظریف گرافیک

طراحی آنلاین بسته بندی در تهران

تیم طراحی بسته بندی ظریف گرافیک، با داشتن سابقه ی فعالیت با برندهای نام آشنای داخلی و کسب موفقیت در طراحی بسته بندی برای سایر کشورهای همسایه از قبیل امارات متحده عربی و افغانستان، در کنار شما و همراهتان برای دست یافتن به موفقیت می باشد. تجربه و تخصص ما تنها یک شعار نیست و نمونه کارهای طراحی بسته بندی ظریف گرافیک که در سایت قرار گرفته اند، سندی بر این افتخار می باشند. آنچه که فعالیت های ظریف گرافیک را محبوب و بدون مرز کرده است طراحی گرافیک بصورت آنلاین است.

بسیاری از مشتریان با اطلاع از خدمات آنلاین ظریف گرافیک احساس رضایت می کنند، زیرا در بسیاری از مواقع فرصت رفتن به شرکت های گرافیکی و پیگیری مراحل انجام کار به صورت حضوری را ندارند. از این رو تنها با ارسال پیامی در شبکه های اجتماعی واتسپ و تلگرام می توانند از چگونگی روند کار خود مطلع شوند. ما نیز بر آنیم تا هر آنچه از امکانات را که برای سهولت در ثبت سفارش شما همراهان گرامی امکان پذیر است را در دسترس و میسر سازیم. برای ارتباط با واحد گرافیک و طراحی بسته بندی ظریف گرافیک می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در منوی تماس با ما استفاده نمایید

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288