مجوزها

طراحی بسته بندی در تبریز + نمونه بسته بندی

  • اشتراک گذاری:
28 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 14 بهمن 1402 ) 2279 0 طراحی لوگو
آنچه در این مطلب می خوانید:

تبریز یکی از قطب های اصلی اقتصاد کشورمان است که در استان آذربایجان شرقی حرف اول را می زند. تکاپوی تجارت و رونق صادرات و واردات در این شهر، رویکرد حرفه ای تری از طراحی لوگو و بسته بندی در تبریز را طلب می کند که گاهی منجر به طراحی آنلاین لوگو و بسته بندی می شود. در این مطلب با اشاره به صنایع مختلف تبریز، اهمیت نیاز به طراحی حرفه ای لوگو و بسته بندی را بررسی خواهیم کرد و در انتها با معرفی طراحی لوگو و بسته بندی آنلاین، شما را با طراحان حرفه ای در نقاط مختلف کشور آشنا می کنیم.

طراحی لوگو و بسته بندی حرفه ای در تبریز

تبریز در یک خلاصه

مردم تبریز به زبان ترکی آذربایجانی صحبت می کنند و بنا به قدمتی که دارد، میزبان برخی از فارسی زبانان و ارمنی های کشورمان می باشند، اما همچنان ترک زبانان با 96 درصد جمعیت، اکثریت مردم تبریز را تشکیل می دهند. موقعیت تبریز در مسیر راه های ارتباطی ایران با غرب، باعث شد تا فرهنگ و هنر در این شهر رونق زیادی پیدا کند و به عنوان مرکز تبادلات فرهنگی ایران محسوب شود. بعدها با گسترش ارتباطات فرهنگی و تجاری با غرب، تبریز دستخوش تغییراتی در راستای پیشرفت تکونولوژی و گسترش دنیای صنعت و تجارت شد به طوری که امروزه شاهد طراحی لوگو و بسته بندی های معروف از صنایع مختلف تبریز هستیم.

تبریز شهر برترین ها

تبریز در اکثر تحولات و رویدادهای تاریخ ایران، رد پایی بر جا گذاشته که تاریخ پر فراز و نشیب آذربایجان و روزگارانی که بر مردمانش گذشته را حکایت می کند. تبریز به دلیل موقعیت جغرافیای خوبی که دارد، سال ها به عنوان پایتخت ایران، میزبان تخت نشینان بود و به عنوان پایتخت سیاسی کشور، در تصمیمات ده ها فرمانروا دخیل بوده است. پایتخت شدن تبریز و نزدیک بودن به مرزهای تجاری با غرب، تبریز را به مرکز مهم تجاری، بازرگانی، اقتصادی، صنعتی، ارتباطی، نظامی و فرهنگی تبدیل کرد. مردمان تبریز با توجه به دست آوردهای مهم حاصل از تجارت داخلی و خارجی، تلاش می کنند تا در راستای گسترش تولید داخلی و رونق صنایع وابسته، نام اولین ها را برای تبریز نگه دارند.

  • امن ترین و سالم ترین شهر ایران

  • اولین شهر فرش در جهان

  • رتبه اول در ذخایر معدنی ایران

  • رتبه دوم سرمایه گذاری در کشور

  • رتبه دوم شهرهای اقتصادی در کشور

  • رتبه دوم شهرهای دانشگاهی کشور

  • رتبه دوم در عرصه پیشرفت علوم پزشکی ایران

  • رتبه دوم در جذب گردشگر در کشور

  • مهمترین قطب تولید و صنعت در ایران

طراحی لوگو و بسته بندی صنایع مختلف تبریز

همانطور که اشاره کردیم، تبریز دومین قطب اقتصادی کشور می باشد که در عرصه ی تجارت و صنایع در غرب ایران، پیشتاز است.چرخ اقتصاد تبریز از طریق تجارت، صنایع سنگین، صنایع کوچک، صنایع غذایی و صنایع دستی می چرخد، به طوری که بزرگ ترین بازار سر پوشیده جهان را در خود جای داده است. وقتی از اقتصاد تبریز صحبت می کنیم، ذهن ها فراتر از آن چیزی می رود که در سطح استان مطرح می شود و تبریز را در عرصه های جهانی معرفی می کند. بی شک معرفی صنایع مختلف تبریز در سطح بین الملی، فراتر از یک طراحی لوگو و بسته بندی آماتور و معمولی می خواهد، چراکه قدرت شرکت های تجاری و بازرگانی تبریز با  طراحی لوگو حرفه ای و بسته بندی های شکیل به دنیا معرفی می شوند.

طراحی لوگو و بسته بندی خلاقانه در تبریز
 

ویژگی های طراحی لوگو و بسته بندی شرکت های بازرگانی در تبریز

اگر سری به بازار بزرگ تبریز زده باشید، سهم تجارت را در اقتصاد کشور، به چشم خواهید دید. تبریز شهر داد وستدها است و این را از شلوغی بازارهای شهر می توان دریافت. تاریخ تبریز، پیشینه ی تجاری این شهر را بسیار غنی بازگو می کند، به طوری که قطب تجارت با کشورهای عثمانی، گرجستان، روسیه و هندوستان بوده است. امروزه تبریز درصد زیادی از صادرات ایران را بر عهده دارد و محصولات صنایع مختلف داخلی را با طراحی لگو و بسته بندی حرفه ای و منحصربه فرد روانه ی بازار تجارت جهانی می کند. لوگو تنها یک نماد تصویری نیست، بلکه نشان تجاری شرکت بازرگانی شما می باشد و هویت بصری از ویژگی ها و مشخصات محصولات تولیدی یا خدمات شما را در یک قاب جذاب نشان می دهد. در نظر داشته باشید که طراحی بسته بندی باید در خور برند شما باشد و از طرح هایی استفاده کنید که جذابیت لوگو را بیشتر کنند. طراحی لوگو و بسته بندی در تبریز، هر چقدر جذاب تر و شکیل تر باشند، مخاطبان بیشتری را جذب و برای خرید در لحظه ترغیب می کنند.
 

ویژگی های طراحی لوگو و بسته بندی محصولات تولیدی صنایع سنگین در تبریز

تبریز یکی از مهمترین و بزرگ ترین شهرهای صنعتی ایران می باشد که ظرفیت بالایی از صنایع سنگین و کوچک را در خود جای داده است. بی شک طراحی لوگو و طراحی بسته بندی برای محصولات و تولیدات این صنایع، تجربه ی زیادی می خواهد، چرا که با در نظر گرفتن اصول طراحی لوگو و بسته بندی، باید ایده هایی خلاق و جدید را ایجاد کرد که مشابه هیچ محصول دیگری نباشد و باعث فروش و برند سازی هرچه بهتر این محصولات گردد. اگر می خواهید در طراحی لوگو و بسته بندی صنایع تبریزموفق عمل کنید، از نمادهایی استفاده کنید که در عین ساده بودن، مفهوم و ابهت صنایع سنگین تبریز را نشان دهند.

بکاربردن نمادهای نامفهوم و طراحی های شلوغ و گیج کننده، رایج ترین اشتباه در طراحی لوگو و بسته بندی محصولات تولیدی صنایع تبریز می باشد. برای مثال تبریز یکی از اولین های علوم پزشکی و داروسازی است، بنابراین برای عرضه ی داروهایی که تولید می شود به طراحی لوگو و بسته بندی های مختلف نیاز دارد. اولین چیزی که به ذهن می آید، خواص درمانی دارو است که برای اهداف خاصی تولید می شوند که بهتر است در طراحی لوگو و بسته بندی داروها در تبریز، مد نظر قرار بگیرد، یعنی مصرف کننده با نگاه به لوگو بداند که این یک محصول دارویی است و با مشاهده طرح ها و نوشته های روی بسته بندی متوجه شود که این دارو برای چه هدفی می باشد.

طراحی لوگو و بسته بندی محصولات دارویی در تبریز
 

در تبریز همچنین صنایع کوچک و زیر شاخه ی صنایع سنگین، فعالیت می کنند که در غالب کارگاه های صنعتی، کارگاه های تولیدی، صنایع غذایی و شیمیایی، موجب رونق کسب و کار مهاجران و کارگران تبریزی شده است. در نظر داشته باشید که تمام این کسب و کارها و محصولات تولیدی نیاز به یک بسته بندی شکیل و طراحی لوگو و هویت بصری قوی برای عرضه و ماندگاری در ذهن مشتری دارند و طراحان حرفه ای بسته بندی در سراسر کشور می توانند با طراحی آنلاین بسته بندی، بهترین ها را برای تولید کنندگان تبریزی طراحی کنند.
 

طراحی بسته بندی در صنعت پزشکی

بسته بندی تجهیزات و ابزار پزشکی از جمله بسته بندی های حساس است که باید با دقت بالا و یا در محیط ایزوله و بهداشتی انجام شود. بسته بندی کالای طبی و درمانی باید از نظر بهداشتی، ایمنی، عایق بودن ضمانت شود زیرا با سلامتی جامعه و افراد بیمار روبرو هستیم. دستگاه هایی که هوا بندی مطلق بسته بندی را انجام می دهند برای مهرو موم استفاده می شوند که برای انواع بسته بندی در ابعاد و اندازه های مختلف مناسب است. از جمله محصولات مختلف پزشکی که بسته بندی آن ها امکان پذیر است می توان به انواع دارو، کالای طب، انواع پماد، انواع تست بارداری، قند خون و حتی لوازم بهداشتی یا زیبایی اشاره کرد.

Chemical drug packaging design

توجه به نکات نگهداری بسته بندی دارو

راه حل های نگهداری بسته بندی دارو متفاوت اند. نحوه نگهداری دارو نیز می تواند تاثیر زیادی بر کارایی آن داشته باشد. بعنوان مثال تحقیقات ارائه شده در سال 2018 در نشست سالانه انجمن اروپایی برای مطالعه دیابت (EASD) نشان می دهد که انسولین مورد استفاده برای درمان این بیماری اغلب در دمای نامناسبی در یخچال خانه نگهداری می شود که می تواند بر قدرت آن تأثیر بگذارد. بسیاری از داروهای تزریقی حساس هستند و اگر دما فقط چند درجه تغییر کند ممکن است اثرگذاری آن ها از بین بروند. برای نگهداری بهتر و طولانی مدت دارو حتما دستورالعمل دقیق نگهداری روی بسته بندی و بروشورها درج شود.

Professional drug packaging design in Tabriz


 

روش های ذخیره سازی دارو

برای حمل و نقل نیز باید اطلاعات شرایط نگهداری و جابجایی روی جعبه ها قید شود. اگر دارو باید از سرما حفظ شود تا دوام یابد، بسیار مهم است که در زمان ذخیره سازی رعایت شود. بعنوان مثال واکسن ها مواد بیولوژیکی حساسی هستند؛ واکسن آنفولانزا به یخ زدگی حساس است، در حالی که بقیه واکسن ها به گرما و نور حساس هستند.

هنگام حمل و نقل بسته بندی های دارویی حساس به دما، باید از جعبه های خنک کننده معتبر مجهز به دماسنج استفاده شود. واکسن های حساس به نور، مانند واکسن سرخک، اوریون، سرخجه (MMR) باید در ویال های شیشه ای تیره نگهداری شوند تا از قرار گرفتن در معرض نور محافظت شوند. همچنین مهم است که چنین واکسن‌هایی در بسته‌بندی‌های ثانویه نگهداری شوند تا از آن ها در طول نگهداری، انبار و حمل و نقل محافظت شود.


Specialized packaging design for human medicines

شناسایی داروهای تقلبی

هرکسی در هر کجای دنیا می‌تواند با داروهایی مواجه شود که ظاهراً بسته‌بندی اصیلی دارند، اما دستکاری شده‌اند و در بدترین حالت تقلبی هستند. در بازار سیاه همه نوع دارویی ممکن است به صورت تقلبی موجود باشد، از داروهای بسیار گران قیمتی که برای درمان سرطان تولید می شوند تا مسکن های رایج. در واقع، آمارهای سازمان جهانی بهداشت تخمین می‌زند که تا ده درصد از کل داروهای فروخته شده تقلبی است و داروهای سرطان و قلب از جمله داروهایی هستند که بیشترین تکثیر را دارند.

در صنعت بسته بندی دارو از لیبل های اصالت دارو استفاده می شود. این طراحی لیبل حاوی اطلاعات دارو است که روی بسته بندی چسبانده می شود. تاریخ انقضاء و کد رهگیری داروی (UID) روی برچسب اصالت درج شده اند حتما غیر تقلبی بودن دارو را به این روش پیگیری کنید. اطلاعاتی همچون کد 16 رقمی IRC، بارکد دو بعدی و تلفن های گویا کمک می کنند تا از سلامت یا اصیل بودن دارو مطلع شوید.

Designing the packaging of therapeutic tablets and syrups

ویژگی های طراحی لوگو و بسته بندی محصولات غذایی در تبریز

تبریز مهمترین قطب تولید نوشیدنی در خاورمیانه می باشد که عنوان شهر شکلات ها را یدک می کشد، چراکه تولید نیمی از انواع شیرینی و شکلات کشور را بر عهده دارد که اغلب آنها با طراحی لوگو حرفه ای مواد غذایی، به عنوان معروف ترین برندهای تبریز، به سایر کشورها صادر می شوند. تبریز در صنعت تولید مواد غذایی جزو اولین های کشور است، بنابراین اگر بخواهید محصول غذایی شما از میان این همه لوگو و بسته بندی شیرینی و شکلات و غیره به چشم بیاید، باید از طراحی لوگو و بسته بندی خاص تری برای معرفی و برندسازی محصولات خود استفاده کنید. طراحی لوگو و بسته بندی محصولات غذایی در تبریز، زمانی در عرصه ی برند سازی و فروش به موفقیت می رسد که کاملا جدید و جذاب باشد. زمانیکه مشتری محصول غذایی شما را می خرد، اولین چیزی که جلب توجه می کند، جنس و متریال بسته بندی است که مخاطب را برای بررسی جزئیات بیشتر روی بسته بندی ترغیب می کند، طراحی لوگو اینگونه بسته بندی های مواد غذایی باید آنقدر جذاب باشد که از فاصله نه چندان دور به چشم بیاید، چرا که قرار است معرف شرکت و محصولات غذایی شما باشد. بازی با رنگ ها و طراحی های خلاقانه در بسته بندی، علاوه بر اینکه محتوی داخل بسته را معرفی می کند، باعث فروش بیشتر نیز می شوند.

اهمیت بسته بندی اختصاصی شکلات

برای موفقیت در مدت طولانی در صنعت شکلات، باید طعم های ممتاز و منحصر به فرد را به مشتریان خود بدهید. همچنین باید به بسته بندی هایی که محصول را چشمگیرتر به نمایش می گذارد، اولویت دهید. در نهایت، بسته‌بندی ممتازی که برای شکلات‌ انتخاب می‌کنید، بهترین برداشتی است که مصرف‌کنندگان در مورد برند شکلات دریافت می‌کنند. ضروری است که برند و شکلات خود را از طریق طراحی بسته بندی سفارشی شکلات در بهترین مکان ممکن ارائه دهید. این بسته‌بندی جذاب و متمرکز بر برند تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد و مشتریان را وادار می‌کند که بیشتر به دنبال آن در هنگام خرید باشند.

Cocoa chocolate packaging design

نکاتی که در انتخاب بسته بندی شکلات باید در نظر گرفته شود

هر برندی که مدتی در تجارت بوده است، می‌داند که مشتری اغلب به طراحی، اندازه و ابعاد بسته بندی و بعد از آن به طعم ها اهمیت دارد. به همین دلیل است که انتخاب بسته بندی حرفه ای شکلات برای موفقیت و طول عمر کسب و کار شما حیاتی است.

هنگام انتخاب بسته بندی شکلات، باید دو عنصر کلیدی را در نظر بگیرید: طراحی بسته بندی و مواد اولیه. در زیر، اطلاعات بیشتری در مورد طراحی بسته بندی اختصاصی شکلات خواهید یافت.

الف) طراحی بسته بندی

وقتی صحبت از طرح به میان می‌آید، طراحی بسته‌بندی چیزی است که مشتریان را به یک محصول خاص جذب می‌کند – به‌خصوص زمانی که ممکن است صدها گزینه دیگر در کنار محصول مورد نظر وجود داشته باشد. بنابراین، برای جلب توجه به بسته بندی خود، باید از یک طراحی زیبا استفاده کنید که توجه مشتریان را به خود معطوف کند. چگونه مطمئن می شوید که بسته بندی شکلات سفارشی شما طراحی زیبایی دارد که می تواند توجه را جلب می کند؟ باید روی سه نکته زیر تمرکز کنید:

  1. منحصر به فرد بودن - شما می خواهید نقطه قوتی از منحصر به فرد بودن را با بسته بندی شکلات خود به نمایش بگذارید و اطمینان حاصل کنید که خود را از رقبا متمایز می کند. بسیاری از گزینه های منحصر به فرد در هنگام طراحی بسته بندی شکلات در دسترس هستند. برخی از این موارد عبارتند از: 
  • جعبه های پنجره از بالا
  • جعبه های کشویی
  • جعبه های هرمی شکل

Dark chocolate gift packaging design

  1. چاپ - وقتی نوبت به چاپ می رسد، همیشه یک الگو، فونت و آرم کلی منحصر به فرد و به یاد ماندنی را انتخاب کنید. بسته بندی شکلات با لوگو و سبک چاپ منحصر به فرد باعث افزایش آگاهی از برند و فروش بیشتر شکلات می شود. کیفیت در چاپ همیشه دغدغه بسته بندی محصولات بوده است. توصیه می کنیم چاپ بسته بندی مواد غذایی را به مراکزی بسپارید که با تجهیزات مدرن و اپراتورهای حرفه ای را به خدمت می گیرند.
  2. رنگ - انتخاب رنگ بندی مناسب نیز عنصر مهمی برای طراحی بسته بندی شکلات شماست. روانشناسی زیادی پشت طرح های رنگی و اینکه مصرف کنندگان چگونه برند شما را درک می کنند وجود دارد. به طور کلی، استفاده از روانشناسی رنگ می تواند به کسب و کار در ایجاد یک برند قوی و معتبر در طول زمان کمک کند.

در زیر چند رنگ متداول و احساسات یا ادراکات مثبتی که آنها تمایل دارند در مصرف کنندگان برانگیزند آورده شده است.

قرمز - هیجان، اشتیاق، انرژی، قدرت 

نارنجی - خلاقیت، اشتیاق، موفقیت، تعادل، دوستی 

زرد - شادی، مثبت اندیشی، خوش بینی، گرما

صورتی - بازیگوشی، عشق بی قید و شرط، نوآوری

سبز - رشد، سلامتی، طبیعت، سخاوت

آبی - ثبات، اعتماد، قابلیت اطمینان

بنفش - قدرت، اشراف، تجمل

سفید - معصومیت، خوبی، پاکی

سیاه - رمز و راز، قدرت، ظرافت، پیچیدگی، اقتدار 

خاکستری - بی طرفی، تعادل، آرامش

قهوه ای - راحتی، امنیت، اصالت، قابلیت اطمینان

  1. انعطاف پذیری - طرحی را انتخاب کنید که بدون توجه به اندازه، ساختار یا مواد بسته بندی شما انعطاف پذیر باشد. داشتن طراحی انعطاف پذیر در چندین رسانه کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شناخت برند در اندازه ها یا ساختارهای مختلف بسته بندی از بین نمی رود.

Creative packaging design for chocolates and sweets

ب) مواد اولیه

در کنار طراحی بسته بندی شکلات سفارشی، مواد تشکیل دهنده بسته بندی نیز بسیار مهم هستند. چه تصمیم به استفاده از کیسه ها، جعبه ها یا هر چیز دیگری داشته باشید، شکلات های شما باید با مواد اولیه باکیفیت و مرغوب ساخته شده باشد. طعم و مزه ها است که یاد و خاطر یک خوراکی خوشمزه را در اذهان زنده نگه می دارد و مشتری بارها و بارها برای خرید به سراغ غرفه برند مورد نظر خود خواهد بود. با این حال دو عنصر بسته بندی و مود اولیه مکمل یکدیگر در فروش موفق خواهند بود که پایه های یک کسب و کار موفق را استحکام می بخشند.

Important principles in chocolate packaging design

نحوه طراحی بسته بندی مواد غذایی

بدون انجام تحقیقات و تدوین استراتژی برند، طراحی بسته بندی موفق نخواهد بود. صنایع غذایی بسیار رقابتی هستند که اجازه نمی دهد این اشتباه رایج رخ دهد. اگر می خواهید روی قفسه فروشگاه برای همیشه جایگاه خود را حفظ کنید، به طراحی بسته بندی متفاوت مواد غذایی نیاز دارید. برای طراحی بسته بندی حرفه ای باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. انجام تحقیقات بازار: چرا برندهای بزرگ به بازار تسلط دارند؟ دانش و تجربه، قدرت یه برند است. برندها در سطوح وسیع داده ها را استخراج می کنند و با توجه به اطلاعات معتبر تصمیم های حیاتی می گیرند.  این اطلاعات تمام تصمیمات مربوط به توسعه محصول یا بسته بندی را در بر می گیرد. تحقیقات بازار کمک شایانی در پیدا کردن نقاط قوت، ضعف ها، فرصت و یا تهدیدها می کند.
  2. مخاطب را پیدا کنید: در نظر مصرف کننده چه چیزی اهمیت دارد؟ محصول شما به صورت عمده فروخته می شود یا تک. چه چیزی مخاطب شما را تشویق به خرید می کند؟ آیا تاکنون مشتریان وفادار داشته اید؟ در هر یک از موارد نقاط ضعف را شناسایی کنید و به تحقیق و توسعه بیشتر بصورت متمرکز بپردازید. در ادامه دائما نتایج و دستاوردها را تحلیل و بررسی کنید که چه میزان به اهداف استراتژیک برند دست یافته اید.
  3. مخاطب را درک کنید: آیا دغدغه و نگرانی های مشتری را نسبت به محصول خود می دانید؟ پیام مهم محصول شما برای سلامتی چیست؟ میزان کالری، قند و چربی مواد غذایی شما در چه سطحی است؟ آیا برچسب های استاندارد و سلامت رادریافت کرده اید؟ اطلاعاتی را روی بسته بندی ارائه کنید که ارزش غذایی و جایگاه محصول را در سبد غذایی خانوار مشخص کند.
  4. سلیقه مخاطب را بشناسید: طعم مهم است. حتی سالم ترین غذاها بخش مهمی از فروش خود را مدیون طعم و مزه هستند.  اگر می خواهید برند مواد غذایی شما همیشه در سبد کالای مشتری باشد باید با سلیقه مشتری آشنا باشید.
  5. تحلیل رقابتی داشته باشید: بعد از آنکه به شناخت بازار و سلیقه مشتری دست یافتید ببینید جایگاه برند چگونه است. در رقابت ضعیف فعالیت می کنید یا قدرتمند؟ این تحلیل فرصت های بازار را نشان می دهد تا به نحوه ارائه محصول خود دقت کنید و چالش های آن را بررسی کنید.

پارامترهای مهم طراحی بسته بندی چیست؟

متأسفانه، در حالی که امیدواریم تمام رویاهای ما در طراحی بسته بندی محقق شود، جنبه عملیاتی کسب و کار ممکن است ما را متعجب کند. بخش مالی برند ممکن است در مورد آنچه که استراتژی طراحی بسته بندی مستلزم آن است نتایج متفاوتی داشته باشد. از این رو برای داشتن بهترین ها باید با حرفه ای ها همراه شد تا نتایج فوق العاده دریافت کرد. بااین حال موفقیت همواره در تمام کسب و کارها از آن کسانی است که برای برند خود سرمایه گذاری می کنند. در اینجا، ما پارامترهای طراحی بسته بندی را پوشش می دهیم. در این رابطه باید تحقیقات بیشتری انجام دهیم. برندها باید پارامترهای خود را قبل از شروع به ساختن پایه های اصلی، تعریف کنند. این پارامترها عبارتند از:

  • اهداف پروژه
  • الزامات بسته بندی
  • کل بودجه در نظر گرفته شده
  • جدول زمانی پروژه
  • محدودیت های پروژه

برای کمک به تعریف این پارامترها، برندها باید یک سری سوال را از قبل شروع به طراحی بسته بندی مواد غذایی از خود بپرسند:

  1. چند جزء را با هم بسته بندی می کنیم؟
  2. آیا اجزا با یکدیگر ارتباط دارند؟
  3. محصولات از چه موادی ساخته شده اند؟
  4. وزن هر یک چقدر است؟
  5. قیمت خرده فروشی یا عمده چقدر است؟
  6. آیا برای هر محصول بودجه خاصی برای طراحی و تولید بسته بندی وجود دارد؟
  7. آیا قوانین انطباق جغرافیایی برای بسته بندی و برچسب گذاری را می شناسید؟
  8. آیا الزامات خاصی در فروش وجود دارد؟ چه نوع قفسه ای محصول شما را در خود جای می دهد؟
  9. آیا بسته بندی محصول برای فروش طراحی شده است؟ برای هشدار دادن؟ یا برای نمایش؟
  10. آیا اطلاعاتی درباره محصول وجود دارد که ما باید به طور قانونی روی بسته بندی درج کنیم؟
  11. آیا وجود پنجره های نمایشی روی بسته بندی ضروری است؟
  12. آیا بسته بندی شما پس از استفاده از محصول باید دور انداخته شود یا برای استفاده مجدد در آینده باید درب آن محکم بسته شود؟
  13. آیا بسته بندی باید سبز و قابل بازیافت باشد؟

این پرسش ها به طراحی بسته بندی با کیفیت بسیار کمک می کنند. این مرحله، فرآیند طراحی بسته بندی در مورد درک چگونگی رساندن محصولات خود از کارخانه به قفسه فروشگاه را شفاف تر می کند. تمامی سوالات فوق را طراحان حرفه ای در بسته بندی مواد غذایی از شما می پرسند تا استاندارد ترین بسته را به شما ارائه نمایند.

طراحی بسته بندی نوشیدنی

یک طراحی بسته بندی نوشیدنی حرفه ای در سطح جهانی فقط با یک کلیک فاصله دارد! کافی است بسته بندی نوشیدنی خود را به طراحان حرفه ای و با تجربه بسپارید تا نمونه هایی الهام بخش و خاص را به شما ارائه نماید. آیا در مراحل اولیه راه اندازی یک شرکت نوشیدنی هستید یا در حال ریدیزاین برند؟ بخش اختصاصی در تیم های طراحی وجود دارد که صرفاً بر روی طرح های شگفت انگیز، چشم نواز و منحصر به فرد بسته بندی نوشیدنی تمرکز دارند. طراحی بسته بندی نوشیدنی متشکل از طراحان با استعداد و خلاقی است که مشتریان معتبر و متعددی را برای نمونه های الهام بخش خود در صنعت طراحی بسته بندی جذب کرده اند.

Packaging design of energy drinks

طراحی بسته بندی می تواند آینده محصولی را که بسته بندی می شود را بسازد یا خراب کند. جذب مشتری و رقابت درست، در کنار سایر برندها بسیار دشوار است. از آنجایی که تمام اقلام موجود در فروشگاه های مواد غذایی بر اساس نوع مواد غذایی دسته بندی می شوند، طراحی بسته بندی اختصاصی نوشیدنی شما بهتر است از رقبای خود متمایز باشد. برای انجام این کار به صورت حرفه ای باید یک شاهکار بسته بندی بصری ایجاد کنید. می توانید در ادامه طراحی های الهام بخش نوشیدنی هایی از جمله قهوه، نوشابه، نوشیدنی های انرژی زا، شیر و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کنید.

Specialized design of beverage packagingImportant points in beverage packaging designPrinciples of packaging design for cold drinksBeverage packaging design companies in TabrizNatural juice packaging design in TabrizBeverage packaging design standardsPackaging and label design for all kinds of drinksSpecialized design of mineral water label in TabrizImportant rules in the design of packaging for hot drinksSpecialized design of milk packagingPackaging design of ready-made and take-out coffeesCreative design of milk packagingDesigning the packaging of carbonated drinksIndustrial beverage packaging design

طراحی لوگو و بسته بندی سوغات و صنایع دستی در تبریز

صنایع دستی تبریز، شهرت جهانی دارند، به طوری که برخی از آنها مهم ترین صنایع صادراتی کشور محسوب می شوند. قالی تبریز به عنوان مهم ترین صنایع دستی و صادراتی کشور، شهرت جهانی دارد، بنابراین می توانید از طرح های فرش تبریز برای طراحی لوگو صنایع دستی تبریز، الهام بگیرید. تبریز به عنوان یکی از مهمترین مراکز صنایع دستی و هنری در زمینه ی قالی، چرم، ظروف سفالی، سرامیک و ساخت جواهرات و نقره جات در ردیف برترین های ایران قرار دارد، پس نباید از اهمیت طراحی لوگو و بسته بندی صنایع دستی و سوغات تبریز غافل شد. طراحی لوگو و بسته بندی در تبریز باید به گونه ای باشد که در جوامع بین المل، قابل شناسایی باشد و در نگاه اول به مخاطب القا کند که این یک محصول ایرانی و از شهر تبریز می باشد. بکار بردن نمادهایی از جاذبه های معروف تبریز در طراحی لوگو و بسته بندی می تواند معرف خوبی برای سوغات تبریز باشد که باعث فروش بیشتر و برند سازی محصولات می شود.
 

اهمیت طراحی لوگو و بسته بندی حرفه ای در محصولات صادراتی تبریز

حال با توجه به گسترده بودن فعالیت های اقتصادی و تجاری در تبریز به اهمیت طراحی لوگو و بسته بندی حرفه ای محصولات پی خواهیم برد. لوگو نشان تجاری شرکت یا سازمان های صنایع مختلف می باشد که با یک نگاه هویت شرکت را بیان می کند، بنابراین طراحی لوگو حرفه ای باید به گونه ای باشد که در همان نگاه اول، در ذهن بماند تا همواره مشخصات و فعالیت شرکت مزبور را یادآوری کند. طراحی لوگو و بسته بندی محصولات صادراتی اینجا اهمیت پیدا می کند، چراکه یک لوگو نه تنها معرف شرکت شما، بلکه اعتبار کشورتان نیز می باشد، بنابراین قبل از ورود به عرصه های بین الملی در انتخاب طراحی لوگو و بسته بندی های جذاب و پرفروش دقت کنید.

 

بعد از طراحی لوگو نوبت به طراحی بسته بندی می رسد، زمانی که قرار است کالا یا محصولی از کارخانه خارج شود باید در بسته بندی های شکیل و مناسب به مشتری عرضه شود و این امر برای محصولات صادراتی اهمیت بیشتری پیدا می کند، به گونه ای که برخی شرکت ها برای عرضه محصولات به بازارهای داخلی و صادراتی از دو یا چند مدل بسته بندی خاص استفاده می کنند. افرادی که طراحی بسته بندی محصولات بهداشتی، غذایی و غیره را بر عهده می گیرند، با رعایت اصول طراحی حرفه ای بسته بندی و ابداع طرح های بصری مفهومی، تلاش می کنند تا بسته بندی را به گونه ای طراحی کنند که باعث فروش محصول در بازارهای بین الملی شود، بماند که در طراحی بسته بندی، کیفیت جنس و متریال بسته بندی برای محصولات صادراتی حائز اهمیت است و می تواند تأثیر زیادی در میزان فروش داشته باشد.

طراحی آنلاین لوگو و بسته بندی

در دنیای امروزی، تنوع طرح های بسته بندی را در همه جا می بینیم، از قفسه ی فروشگاه های هایپرمارکت گرفته تا فروشگاه های ذنجیره ای که با لوگو ها و برندهای مختلف نام گذاری شده اند. در این میان کافی است سری به پاساژ های پوشاک بزنید تا با انبوهی از برندهای معروف داخلی و خارجی که با لوگوهای متنوع برندسازی شده اند روبرو شوید. قطعا در مقابل آن همه لوگو و بسته بندی های مختلف، تنها نمونه هایی شما را جذب می کنند که بسیار حرفه ای و خلاقانه طراحی شده اند.

جالب است بدانید که خیلی از لوگوها و بسته بندی های معروف به صورت آنلاین طراحی شده اند، بنابراین برای داشتن یک طراحی لوگو و بسته بندی در تبریز، نیازی نیست طراحی های مورد نظرتان را به شهر تبریز محدود کنید، بلکه با تبادل اطلاعات با جامعه ی بزرگتری از طراحان حرفه ای، می توانید از فکرها و ایده های متنوع تری برای فروش بیشتر محصولات مختلف استفاده کنید. در طراحی آنلاین لوگو و بسته بندی، تمام مراحل و جزئیات کار به دقت انجام می شود و شما می توانید بدون نگرانی از مراجعه حضوری و صرفه جویی در وقت و هزینه، خروجی های طراحی را بررسی و  ملاحظات مورد نظرتان را اعمال کنید.
 

طراحی لوگو و بسته بندی آنلاین با ظریف گرافیک

اشتیاق ما این است که به مشتریان خود کمک کنیم تا برندهای جدید را عرضه کنند یا برندهای خود را تقویت نمایند. ما قلب و روح خود را در هر پروژه ای قرار می دهیم و به صورت تخصصی برند برجسته ای را طراحی می کنیم که شامل نوآوری، خلاقیت و ایده های تغییر دهنده رقابتی است. همواره همراه برندهای موفقی بوده ایم و می دانیم برای بازارهای داغ جهانی چه چیزی برای رقابت لازم دارند. صرف نظر از محصول شما، تیم طراحی ظریف گرافیک دانش و بینش لازم برای برنده شدن شما را به کار خواهد گرفت تا بهترین خود در عرصه رقابت باشید. جهت ثبت درخواست طراحی بسته بندی محصولات خود با ظریف گرافیک در ارتباط باشید.

شما نظرتان راجع به طراحی لوگو و بسته بسته بندی آنلاین چیست؟ آیا شرکت هایی که طراحی آنلاین دارند، قابل اعتماد هستند و سر وقت سفارش مشتری را تحویل می دهند؟ این ها سؤالاتی است که با شنیدن طراحی لوگو و بسته بندی آنلاین ذهن را مشغول می کند چراکه با توجه به اهمیت طراحی لوگو و بسته بندی در میزان فروش محصول، نمی توان بی گدار به آب زد.

اگر قصد دارید طراحی لوگو و بسته بندی محصولات موردنظرتان را به طراحان حرفه ای و قابل اعتماد بسپارید، تیم طراحی ظریف گرافیک را به شما پیشنهاد می کنیم. تجربه ای که ظریف گرافیک در طراحی لوگو و بسته بندی برندهای معروف داخلی و خارجی دارد، باعث شده تا محدوده ی طراحی خود را گسترش و به سوی طراحی آنلاین سوق دهد تا بتواند در عرصه ی پیشرفت طراحی حرفه ای لوگو و بسته بندی در سراسر کشور، گام بردارد.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288