مجوزها

طراحی لیبل در مشهد

  • اشتراک گذاری:
20 شهریور 1400 (آخرین بروزرسانی در 6 آبان 1402 ) 3178 0 طراحی بسته بندی
آنچه در این مطلب می خوانید:

طراحی لیبل از جمله طرح هایی است که در کسب و کارهای مختلف تجاری با توجه به نوع محصول کاربردهای متفاوتی دارد. لیبل در محصولاتی مانند لوازم آرایشی بهداشتی، عطر و ادکلن، دارو، مواد خوراکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. با طراحی حرفه ای لیبل می توان تاثیرات چشمگیری در جذب و جلب توجه مشتریان داشت که در نهایت منجر به خرید محصول شود از این رو به این نوع طراحی های خلاقانه و حرفه ای بازایاب خاموش نیز گفته می شود. برای افزایش تولیدات و کاهش هزینه ها استفاده از لیبل امری ضروری و مهم است. طراحی لیبل برای محصولات مختلف با تواجه به نوع مخاطب، جنسیت و کاربردهای آن انجام می شود که طراحان حرفه ای به خوبی از این مهم آگاه اند.

طراحی لیبل زعفران و عسل در مشهد

در بازارهای جهانی و داخلی طراحی لیبل به گونه ای اهمیت پیدا کرده که می توان آن را هم ردیف با کیفیت محصول دانست. بسیاری از برندهای مشهور مانند آدیداس، اپل، سامسونگ وغیره برای هر محصول خود لیبل های متنوعی را طراحی کرده اند. لیبل استفاده شده بر روی بسته بندی محصولاتی که از لحاظ کیفیت و کمیت مورد توجه مشتریان است در جذب مشتریان محصولات نقش مهمی دارد.

  • لیبل ها را به عنوان برچسب و کد برای تعیین اموال یک سازمان یا نهاد و طراحی خاص برای بسته بندی محصولات سازمان یا نهاد مورد استفاده قرار می گیرد.

ایده پردازی و خلاقیت در طرح لیبل یک محصول از اساسی ترین و مهم ترین عوامل تاثیر گذار می باشد و از مهمترین اصول طراحی لیبل که باید در ضمن طراحی مورد توجه طراح قرار گیرد متناسب بودن طرح لیبل با محصول می باشد. طرح لیبلی را برای محصولات انتخاب کنید که از واقعیت عینی محصول فاصله نداشته باشد و تمام توضیحات نوشته شده درباره محصول باید با واقعیت محتوا مطابقت داشته باشد تا مشتریان به محصول اطمینان پیدا کنند و تقاضا برای خرید بیشتر در بین مشتریان افزایش یابد.

طراحان حرفه ای لیبل به طراحی لیبل های محصولات و برند های تجاری مختلفی پرداخته اند. اگر می خواهید که محصول شما فروش خوبی را در بازار جهانی و داخلی داشته باشد از این طراحان حرفه ای برای طراحی لیبل خود کمک بگیرید تا بتوانید از رقبای محصول خود سبقت گرفته و سود بالایی را داشته باشید.

طراحی لیبل چیست؟

لیبل یک برچسب است که روی بسته بندی و یا روی محصول چسبانده می شود که معمولا جنس لیبل از کاغذ، پلیمر، پارچه و فلز است و اطلاعاتی در مورد محصول و اسم و مشخصات فنی محصول بر روی آن چاپ می شود. طرح حرفه ای لیبل بسته بندی نقشی اساسی را ایفا می کند و وجود تنوع در طراحی لیبل سبب شده که یکی از اصلی ترین اجزاء محصولات را به خود اختصاص دهد. انواع لیبل شامل کاغذی  شامل لیبل بی رنگ و شفاف، حرارتی ، اموال، متال ، پشت متال، وُید، سکوریتی، پی وی سی، تایوک ، رول پارچه ای، تگ لیبل، لیبل امنیتی است که کاربرد های مختلفی دارند.

طراحی لیبل مواد غذایی با مناسب ترین قیمت

معمولا طراحی و چاپ لیبل برای محصولات عمده و ارائه خدمات توسط شرکت های طراحی لیبل صورت می گیرد که بهترین خروجی ها را ارائه می نمایند. طرح لیبل حرفه ای و خلاقانه موجب می شود یک محصول از سایر محصولات رقبا، متمایز دیده شود. برای شروع طراحی بسته بندی، طراحی لیبل اولین قدم است که به صورت حرفه ای توسط طراحان لیبل انجام می شود. وقتی نام محصولی مانند کوکاکولا را می شنوید طرح لیبل روی قوطی نوشابه کوکاکولا را به یاد می آورد. با طراحی لیبل منحصر به فرد می توانید محصول خود را در ذهن مشتریان حک کنید تا هر وقت طرح محصول شما را دیدند آن محصول را به خاطر بیاورند.

چه ضرورتی برای طراحی لیبل وجود دارد؟

  • چرا طراحی لیبل برای محصولات تجاری ضرورت دارد؟

لیبل روشی برای شناسایی نام تجاری محصول است. همه محصولات از جمله صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و دیگر صنایع از لیبل اختصاصی خود استفاده می کنند. این ابزار قدرتمند امکان تشخیص محتویات محصول و برند تولید کننده محصول را برای مصرف کنندگان و مشتریان فراهم می کند. بی تردید لیبل به محصول هویت می دهد و تاثیر فراوانی در بازاریابی محصول دارد.

طراحی لیبل جذاب محصول را قادر می سازد که انگیزه برای خرید را در مصرف کننده ایجاد کند. داشتن یک لیبل حرفه ای و خاص می تواند یک فاکتور قوی در محصول تولید کننده باشد و آن را از محصولات مشابه سایر تولید کنندگان متمایز سازد. حتی اگر محصول از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار باشد ولی لیبل آن در بازار مورد توجه مشتریان قرار نگیرد امکان دارد محصول به طور کل نادیده گرفته شود. طرح خاص لیبل موجب ماندگاری و گسترش محصولات یک برند تجاری در بازارهای جهانی می شود و قابل تشخیص برای مصرف کنندگان است.

ظریف گرافیک توصیه می کند اگر می خواهید در تجارت و کسب و کار پیشرفتی خوب را تجربه کنید طراحی لیبل خود را به طراحان ماهر بسپارید تا یک نماد معتبر برای محصولات داشته باشید. از ابزار های قوی در بازاریابی می توان به رسمیت شناخته شدن نام تجاری و لوگو، بسته بندی محصول و طراحی کاتالوگ در مشهد اشاره کرد که یک لیبل خوب برند و نام تجاری را برای مصرف کننده و مشتری قابل تشخیص می کند. و بخش بازاریابی را متحول می سازد. رنگ و جذابیت در طرح لیبل بر روی بازاریابی محصول یک عامل مهم و کلیدی است که در طراحی لیبل باید رعایت شود.

طراحی لیبل برای محصول به تولید کننده محصول کمک می کند تا بفهمد محصول توسط مشتری خریداری می شود یا خیر.

  • آیا طراحی لیبل محصول شما توانسته اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان را به خود جلب کند؟

هر مصرف کننده تمایل دارد یک سری اطلاعات در مورد آدرس ساخت محصول و مواد تشکیل دهنده، طریقه مصرف و مزایای آن اطلاع پیدا کنید. به همین خاطر طرح لیبل باید بخشی را برای اطلاعت محصول به صورت نوشتار برای مصرف کننده فراهم کند.

ویژگی های طراحی لیبل خوب در چیست؟

با توجه به مطالب گفته شد به اهمیت و ضرورت طراحی لیبل را برای محصول کاملاً درک کرده اید. این سوال مطرح می شود که ویژگی طراحی لیبل خوب در چیست؟ ویژگی های طراحی هر محصول بر نوع و کاربرد محصول تاثیر گذار است. برخی از این ویژگی ها عبارتد از :

  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی : برای محصولاتی مانند عطر طراحی لیبل باید طوری طراحی شود که مقاوم به الکل باشد. زیرا در هنگام کار بر روی یک عطر از الکل استفاده می شود که اگر مقاوم به الکل نباشد ممکن است اطلاعات روی لیبل پاک شود.

  • مقاومت در برابر پاره شدن : برخی محصولات به خصوص دارو ها باید جنس لیبل را مقاوم نسبت به پاره شدن انتخاب کرد، زیرا اگر لیبل دارو پاره شود ممکن است برای مصرف کننده دارو سردرگمی هایی را به وجود آورد.

  • مقاوم در برابر رطوبت : محصولاتی از قبیل شامپو که در محیط هایی مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند باید طراحی لیبل به گونه ای باشد که در برابر رطوبت آسیب پذیر نباشد.

  • ترکیب رنگ جذاب : طراحی لیبل باید از ترکیب رنگ های جذاب و تازه ای استفاده شود تا مخاطب را به خود جذب کند.

برای این که بازار های داخلی و جهانی را به محصول خود جلب کنید لازم است که از طرح های خلاقانه در طراحی لیبل محصول استفاده کنید.

ویژگی های یک طرح خلاقانه لیبل

  • لیبل خلاقانه باید نمایانگر خوبی از محصول و خدمات ارائه شده باشد.

  • یک لیبل خلاقانه با کیفیت، اطلاعات جامعی از محصول را باید در اختیار مشتریان بگذارد.

  • لیبل خلاقانه باید به مشتریان محصول اطلاعات جامعی در خصوص مواد تشکیل دهنده محصول ارائه دهد.

در طرح خلاقانه لیبل توجه داشته باشید که از متریال های مختلفی در طراحی استفاده کنید از جمله مقوا، پلاستیک و فویل متالیز که با ایجاد حالت های متنوع سبب جلب توجه مشتریان می شود.

طراحی لیبل سوغات مشهد چگونه باید باشد؟

طراحی لیبل سوغاتی منحصر به شهر مشهد برای محصولات شرکت ها و تولیدکنندگان مختلف صورت می گیرد. طراحی اینگونه لیبل ها باید چگونه باشد که هم مشتریان را تشویق به خرید محصول کند و هم تولیدکننده را راضی نگه دارد در ادامه به مواردی اشاره می شود که در طراحی لیبل ظریف گرافیک رعایت شده است :

  • نشان دهنده نام تجاری محصول : مهم ترین اصل که در طراحی لیبل خوب به نمایش گذاشته شدن نام تجاری یک محصول است که عمدتاً در بالا و وسط لیبل طراحی می شود.

  • معرفی کامل محصول : در طراحی لیبل باید توجه داشت که محصول به طور کامل در لیبل معرفی شود که منظور از معرفی محصول این است که با استفاده از المان های گرافیکی و یا دقیق به معرفی محتوا محصول بپردازید تا مصرف کنند با یک نگاه متوجه نوع و کاربرد محصول شود.

  • صفات و خصوصیات محصول : از اجزاء مهم در طرح لیبل به کار بردن صفات و خصوصیات محصول در لیبل است این صفات معمولاً مربوط به خواص و ویژگی های محصول است مثل توضیح درباره محصول و کاربرد محصول در مواد بهداشتی و یا جدول ارزش غذایی محصولات خوراکی که عمدتاً در پشت بسته بندی محصول قرار می گیرد.

  • قرار دادن اطلاعات به صورت گرافیکی : طرح گرافیکی لیبل کمک می کند تا محصول به صورت ساده و قابل فهم برای مصرف کننده توضیح داده شود مانند نحوه باز و بسته کردن درب محصول به صورت گرافیک و یا نحوه استفاده درست محصول.

  • شیوه نگهداری و حمل محصول : هر چند که شیوه نگهداری و حمل محصول در طراحی لازم نبوده است ولی قرار دادن آن در بسته بندی و طرح لیبل بسیار مهم و اساسی است مانند علایم هشداردهنده، استانداردها، مجوزهای قانونی، مسایل مربوط به تولید و توزیع، قابلیت بازیافت و نوع جنس بسته بندی.

طراحی لیبل مواد غذایی در مشهد

رعایت همه موارد ذکر شده در بالا در طراحی لیبل سبب می شود محصول از عتبار بالایی برخوردار شود و مصرف کننده تمایل بیشتری به خرید محصول خواهد داشت. و همچنین مصرف کننده می تواند با اطمینان کامل از محصول استفاده کند.

بهترین شرکت طراحی لیبل در مشهد

محصولات هر شرکت برای آن که بتواند در بازار جهانی و داخلی فعالیتی پویا و مفید داشته باشد نیاز است که برای محصولات خود لیبل هایی خاص و منحصر به فرد طراحی کند. در زمینه طراحی لیبل شرکت های مختلفی در سراسر کشور فعالیت می کنند که با طرح های ویژه توانسته اند کمک شایانی به شرکت های تولیدکننده نمایند. ظریف گرافیک افتخار ان را دارد مه یکی از بهترین شرکت های طراحی لیبل در مشهد است. طراحان حرفه ای ما طرح های لوکس و نوین را برای محصولات مختلف شرکت ها تولید کرده اند که بسیار مورد پسند مشتریان محصولات و تولید کنندگان قرار گرفته است. برای مشاهده نمونه کار های طراحی لیبل به منو نمونه کارهای ظریف گرافیک مراجعه کنید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288