مجوزها

چرا طراحی سایت برای کسب و کار شما مهم است؟

  • اشتراک گذاری:
19 اسفند 1399 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2451 1 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

زمانی که برای کسب و کار خود سایت طراحی می کنید پس از مدتی متوجه اهمیت آن خواهید شد. هر کسب و کاری اگر بخواهد علاوه بر این که به صورت حرفه ای با رقبای خود رقابت کند، در عرصه بین الملل نیز حضوری موثر داشته باشد باید برای تجارت خود طراحی سایت را داشته باشد. شاید برای شما این سوال مطرح باشد که طراحی سایت چه تأثیری بر مخاطب و تجارت دارد؟ در ادامه شش دلیل مهم برای طراحی سایت کسب و کار را بررسی می کنیم تا بهتر درک کنید که چرا برای تجارتتان باید سایت داشته باشید.

طراحی سایت

  1. برداشت سریع از برند

هنگامی که کاربران اینترنتی از وب سایت شما بازدید می کنند، اولین برداشت آن ها از تجارت شما شکل می گیرد. آن ها در عرض چند ثانیه به سرعت در مورد تجارت شما قضاوت می کنند. در این چند ثانیه باید تأثیر مثبتی بر روی مخاطبان خود بگذارید. اگر وب سایت جذاب یا قدیمی به نظر برسد، کاربران اینترنتی و مخاطبان بلافاصله تصور منفی از برند شما برداشت خواهند کرد. آن ها وب سایت را جذاب نمی دانند، و از سایت شما خارج می شوند. طراحی وب از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بر نحوه درک مخاطب از برند تأثیر می گذارد. برداشتی که در آن ها ایجاد می کنید می تواند باعث شود کاربران اینترنتی در صفحه باقی بمانند و با کسب و کار بیشتر آشنا شوند. یک طراحی سایت خوب کمک می کند تا افراد بیشتری را در صفحات وبسایت نگه دارید.

اهمیت طراحی سایت

  1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

نحوه انتشار محتوا در وب سایت بر بسیاری از عناصر و روش های طراحی سایت تأثیر می گذارد که به نوبه خود موجب می شود وب سایت بر فهرست بندی موتور جستجو تأثیر بگذارد. اگر اصول SEO در صفحه وب به اندازه کافی رعایت نشود از همان ابتدا برای دیده شدن وارد یک نبرد سخت خواهید شد. گذشته از نحوه انتشار محتوا در وب سایت، برخی از عناصر طراحی وب می توانند به طور مستقیم بر SEO تأثیر بگذارند. اگر با نحوه کار آشنا نیستید قطعاً تولید محتوای سئو شده برایتان دشوار خواهد بود، اما به زبان ساده تر، یک وبسایت برای دیده شدن باید SEO و بهینه باشد. بهترین راه برای اطمینان از عملکرد مناسب طراحی سایت، در تجارت (و قابل مشاهده بودن در موتورهای جستجوی)، همکاری و مشاوره گرفتن از یک شرکت طراحی وب است، زیرا آن ها به خوبی می داند که چه کاری باید انجام دهند تا یک سایت کسب و کار بهتر در موتورهای جست و جو دیده شود.

طراحی سایت کسب و کار در مشهد

  1. تعیین خدمات برای مشتریان

افراد با مراجعه به وب سایت می توانند نحوه رفتار برند را قضاوت کنند. طراحی سایت برند به آن ها بینشی می دهد که چگونه با مخاطبان خود رفتار می کنید. اگر در طراحی وب سایت کسب و کار خود هیچ تلاشی نکنید، هیچ گاه مخاطبان بدون مرز و نا محدود نخواهید داشت. وب سایت کاری همانند نماینده خدمات به مشتری است. اگر وب سایت مدرن و جذاب باشد، کاربران اینترنتی در صفحه وب احساس استقبال و لذت بیشتری می کنند. این احساس را به سادگی می توانید ایجاد کنید اگر در طراحی سایت سادگی، UI و UX حرفه ای داشته باشید. از طرف دیگر، شمای سایت های منسوخ شده، جذابیت کسب و کار را به خوبی نشان نمی دهد. کاربران علاقه ای ندارند مشاغلی را بررسی کنند که به اندازه کافی بر روی آن ها تأثیر نمی گذارد، پس بهتر است اولین برداشت از سایت خود را به خوبی در مخاطب ایجاد کنید. به طراحی سایت خود به عنوان چهره دیجیتالی تجارتتان فکر کنید. اگر کسی به مکان کسب و کار شما بیاید، آیا با چهره ای دوستانه به او خوشامد نمی گویید؟ طراحی وب سایت به روز و پیشرفته معادل چهره ای دوستانه است که از بازدید کنندگان جدید استقبال می کند.

طراحی حرفه ای سایت بین المللی کسب و کار

  1. ایجاد اعتماد به نفس در مخاطبان

کاربران به وب سایت هایی که درست و اصولی طراحی نشده باشد اعتماد نمی کنند. اگر آن ها طراحی ضعیف سایت را ببینند یا اطلاعات منسوخ شده ای را مشاهده کنند، قطعاً به سایت اعتماد نخواهند کرد. آن ها ممکن است سایت را خسته کننده ببینند، زیرا طراحی وب به روز نشده ای را برای کسب و کار انتخاب کرده اید. به شخصی فکر کنید که در جستجوی سفارش عمده در یک شرکت تولیدی است. آن ها عموماً هزینه های هنگفتی را در فعالیت های خود صرف می کنند، به این معنی که اگر طراحی وب سایت، اعتماد مشتریان را جلب نکند، مجموعه دیگری را برای طراحی سایت خوهند یافت. در نظر داشته باشید که یک سایت حرفه ای اعتماد مخاطبان را جلب می کند. طراحی سایت حرفه ای کمک می کند مشتریان به تجارت شما اعتماد کنند و در بررسی بیشتر، احساس راحتی نمایند. ایجاد اعتماد در مخاطبین مهم است، زیرا باعث می شود زمان بیشتری را در سایت باقی بمانند. هنگامی که بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت هستند،bounce rate  سایت افزایش می یابد که این مهم در ارتقاء رتبه سایت در نتایج موتور های جستجو بسیار تاثیرگذار است.

طراحی حرفه ای سایت

  1. رقبای برند چه می کنند؟

اگر به دنبال دلایل محکم و مهم برای طراحی وبسایت کاری هستید ، می توان گفت همین بس که تا کنون رقبای شما کسب و کارشان را در بستر اینترنت قرار داده اند و با مخاطبین جدید بسیار روبرو هستند. اگر می خواهید در رقابت با آن ها عقب نمانید و وب سایت شما در رقابت متفاوت ظاهر شود، باید از تیم هایی که طراحی سایت تخصصی و حرفه ای انجام می دهند مشاوره و خدمات بگیرید. اگر وب سایتی قدیمی و با کیفیت پایین داشته باشید، رقبا از شما پیشی خواهند گرفت. این یعنی سهم زیادی از مشتریان بازار هدف را از دست خواهید داد در این زمینه هر یک از مشاغل که متناسب با نیاز روز، فناوری اطلاعات و تقاضای مخاطب عمل کند موفق تر خواهد بود. طراحی وب سایت فرصتی است تا بتوانید تجارت خود را به طور محسوس متمایز و معرفی کنید. هنگامی که با سایر مشاغل رقابت می کنید، عموماً خدمات مشابه و قیمت گذاری مشابهی دارید. تنها به یک چیز نیاز دارید که باعث شود تجارت شما از سایر رقبا برجسته تر باشد. یک وب سایت با کیفیت فرصتی برای تجارت تا ویژگی های منحصر به فرد خدمات و محصولات را به نمایش بگذارد.

  1. ایجاد سازگاری بین صفحات وب

طراحی سایت با سازگاری صفحات وب از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا به ایجاد ثبات در سایت کمک می کند. باید همه صفحات سایت فونت ، استایل و طرح های هماهنگ و یکسان داشته باشید. اگر در هر صفحه طراحی، فونت، رنگ های متفاوتی داشته باشید، این امر باعث می شود سایت بیزینسی، غیرحرفه ای به نظر برسد. همچنین شناخت برند برای مشتریان چالش برانگیزتر می شود، زیرا مخاطب نمی داند کدام رنگ را با نام تجاری برند مرتبط است. اگر صفحات یک وب سایت کاری باهم سازگار نباشد، مخاطب در شناسایی هویت بصری، رنگ های سازمانی و شناخت برند دچار سردرگمی و چالش می شوند.

طراحی وبسایت حرفه‌ ای

طراحی سایت مناسب تجارت شما در ظریف گرافیک

ظریف گرافیک به شما کمک می کند تا وب سایتی متناسب با کسب و کارتان را داشته باشید. طراحی وب سایت در بازاریابی آنلاین محصولات و خدمات نقشی اساسی دارد. اگر می خواهید بهترین نتیجه را برای کسب و کار خود داشته باشید، باید در طراحی وب سایت، سرمایه گذاری کنید تا اطلاعات بیشتری را در مورد خدمات و محصولات خود به مشتریان بدهید. ظریف گرافیک با سال ها تجربه درکنار شماست تا طراحی وب سایتی متناسب با بازارهای جهانی داشته باشید. تیم متخصصان طراحی سایت ظریف گرافیک دانش و تخصص چندین ساله خود را با طراحی سایت کسب و کار به شما ارائه می نمایند تا بتوانید به راحتی و به سرعت از رقبا پیشی بگیرید.

در این مقاله سعی شد به اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار ها بپردازیم تا به راحتی درک کنید که برای حضوری فعال در بازارهای جهانی و پیشی گرفتن از رقبا چرا باید طراحی سایت داشته باشید. با توجه به این نکات می توانید همراه با طراحی سایت ظریف گرافیک سایتی جامع و جذاب را به خدمت گیرید که مشتریان و کاربران، جذب تجارت شما شوند و بتوانید سود خود را به سرعت افزایش دهید. تجارت الکترونیکی در حال حاضر یکی از اصول کسب و کار های آنلاین به شمار می رود که با طراحی سایت می توانید به این عرصه وارد شوید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (1)

  • اگر میخواید کسب و کارتون رو بدون سرمایه کم شروع کنین سایت واقعا بهترین راهه

    ثبت پاسخ

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288