مجوزها

تمام آنچه که باید درباره ی طراحی حرفه ای سایت رستوران بدانید

  • اشتراک گذاری:
24 مرداد 1397 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 3077 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

در دنیای امروز دیگر مهم نیست در چه حوزه و زمینه ای مشغول به کار و فعالیت هستید، در هر صورت داشتن سایت یکی از اصلی ترین کارهایی می باشد که باید در همان ابتدای شروع کار به آن نگاه ویژه داشت. شاید تا چند سال قبل طراحی سایت رستوران بیشتر بخاطر سرگرمی بود، اما امروز به شدت بر میزان فروش و جذب مشتری تاثیر دارد. در این مطلب قصد داریم ناگفته هایی در مورد طراحی سایت رستوران را معرفی کنیم. با ظریف گرافیک همراه باشید.

طراحی سایت رستوران ظریف گرافیک

توجه به رابط کاربری در طراحی سایت رستوران

برای کاربری که وارد سایت رستوران میشود مهم نیست که طراحی سایت رستوران مورد نظر با چه زبان برنامه نویسی انجام شده است و تنها چیزی که برای وی مهم است روبرو شدن با ظاهری زیبا از سایت می باشد. با توجه به اینکه در طراحی سایت رستوران مخاطب و مشتری از هر قشر و با هر سطح سواد می باشد، در نتیجه باید رابط کاربری ساده و بدور از هر گونه پیچیدگی باشد. پیشنهاد میکنیم مطلب بررسی 10 قانون در طراحی رابط کاربری (UI) را مطالعه نمایید.

طراحی سایت رستوران

توجه به تجربه کاربری در طراحی سایت رستوران

در سالهای اولی که طراحی سایت در اکثر کسب و کارها باب شد، چیزی به نام تجربه کاربری اهمیت زیادی نداشت، اما در حال حاضر چه برای طراحی سایت رستوران و چه طراحی سایر سایت ها، جلب نظر مخاطب و ایجاد احساس رضایت در آن از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و به شدت در افزایش رتبه ی سایت اهمیت دارد. به همین خاطر، لازم است تا طراح تجربه کاربری با شناخت کامل مخاطبان اصلی سایت، بخش های مختلف سایت را مدیریت و تغییر دهد.

طراحی سایت رستوران حرفه ای

آشنایی با روانشناسی رنگ در طراحی سایت رستوران

همان طور که بارها در مطالب قبلی اشاره کرده ایم، در هر نوع طراحی سایت و یا طراحی گرافیک و غیره بدون داشتن دانش کافی درباره ی رنگ ها و تاثیر هر یک بر ذهن مخاطب، نمی توان انتظار بازخورد مثبت داشت. مساله ی انتخاب رنگ در طراحی سایت رستوران اهمیت بیشتری داشته و یک اشتباه کوچک در آن می تواند تا حد زیادی به برند مورد نظر ضربه بزند. فردی که طراحی سایت رستوران را بر عهده میگیرد باید با نقش هر یک از کدهای رنگ در طراحی سایت کاملا آشنا باشد.

طراحی سایت حرفه ای

استفاده از تصاویر مناسب در طراحی سایت رستوران

یکی از سایت هایی که به شدت باید به نقش عکس و کیفیت آنها توجه داشت، سایت های رستورانی هستند. دیدن غذاهای متنوع با ظاهری زیبا و چشم گیر می تواند باعث جذب مخاطب بیشتر شده و در نتیجه به اصلی ترین هدف در طراحی سایت رستورانی؛ یعنی جذب مشتری بیشتر دست پیدا کرد. این نکته را بخاطر داشته باشید که هر چقدر هم منوی غذایی متنوع و با کیفیتی داشته باشید اما نتوانید با عکاسی حرفه ای تصویری زیبا از آنرا به نمایش بگذارید، نمی توانید با طراحی سایت رستورانی مشتری را برای رزرو غذا مجاب کرد.

طراحی سایت رستوران تخصصی

واکنش گرایی در طراحی سایت رستوران

اکثر مشتریان رستوران و فست فودها افراد جوان هستند و این قشر از افراد جامعه ترجیح میدهند بیشتر کارها را با گوشی تلفن همراه انجام دهند. برای مثال زمانی که سرکار یا دانشگاه هستند، براحتی و بدون نیاز به داشتن کامپیوتر متصل به اینترنت، با گوشی تلفن همراه می توانند وارد سایت رستوران شده و بعد از مرور صفحات مختلف و مطالعه ی منوی آنها، غذا سفارش دهند. در نتیجه باید واکنش گرایی را یکی از اصول مهم در طراحی سایت رستوران دانست. این نکته را در هر نوع طراحی سایت در نظر داشته باشید که نسل امروز صبر و تحمل کمی دارد و با مشاهده کوچکترین نابسامانی در ظاهر سایت، آنرا ترک می کند و این نه تنها باعث جذب مخاطب نمیشود، بلکه تا حد زیادی در سئو و رتبه ی سایت تاثیر منفی خواهد داشت.

طراحی سایت تخصصی

استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت رستوران

یکی از بخش های مفیدی که در طراحی سایت رستوران باید قرار بگیرد و ظاهر کاربرپسندی برای آن در نظر گرفت، وبلاگ می باشد. تولید محتوای حرفه ای و جذاب و قرار دادن مطالب مرتبط با تغذیه و پزشکی می تواند تا حد زیادی کاربران بیشتری را به سمت سایت جذب نموده و علاوه بر این، کاربران از بودن در آن سایت احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

طراحی سایت رستوران واکنش گرا

طراحی سایت رستوران با ظریف گرافیک

از دیگر موارد مهم در طراحی سایت رستوران یا هر نوع سایت دیگر، طراحی توسط تیم متخصص و حرفه ای می باشد. تیم طراحی سایت ظریف گرافیک با تلفیق دانش و تجربه ی کاری با برندهای مختلف، در کنار شماست تا طراحی سایت رستوران بر اساس اصول سئو و مطابق با اصول روانشناسی و تجربه ی کاربری را ارائه نماید.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288