مجوزها

نیاز همه کسب و کارها به وبسایت در آینده ای نزدیک

  • اشتراک گذاری:
27 فروردین 1399 (آخرین بروزرسانی در 17 تیر 1402 ) 2432 0 طراحی سایت
آنچه در این مطلب می خوانید:

بحث داغ این روز ها نیاز کسب و کار ها به وبسایت است، کسب و کاری که بدون محدودیت می تواند با کمترین هزینه ها برای صاحبان مشاغل فروش داشته باشد. به دلیل گستردگی کاربرد اینترنت و در دسترس بودن همیشگی، مشاغل را بر آن داشته تا کسب و کار خود را در فضای مجازی نیز توسعه دهند. اما وبسایت کاری چه مزایایی دارد؟ چطور می توان با وبسایت فروش خوبی داشت؟ برای طراحی وبسایت کسب و کار به کجا باید مراجعه کنیم؟ و بسیاری از سوالات دیگر که ظریف گرافیک قصد دارد به همه سوالات شما پاسخ دهد. با ما همراه باشید.
 

وبسایت چیست؟

به مجموعه ای از صفحات وب که خدمات، توضیحات و اطلاعاتی را در رابطه با خدمت یا کالایی خاص به کاربران ارائه می دهد وبسایت می گوییم. یک وبسایت کاری به مخاطب این فرصت را می دهد تا به راحتی در هر کجا به فروشگاه مورد نظر دسترسی داشته باشد و خرید خود را به راحتی انجام دهد. همچنین بازار هدف شما در وب سایت فروشگاهی ممکن است بازار محلی یا داخلی هم نباشد و مشتریانی از دیگر نقاط جغرافیایی را جذب کنید. در واقع وبسایت همانند ویترین یک فروشگاه است که شما را به کاربران معرفی می کند.
 

امکانات وبسایت کسب و کار

اما سوال این است که از چه راه های ارتباطی می توان امکانات را ارائه نمود؟ به راحتی می توانید کاتالوگ تبلیغاتی محصولات، تصاویر، ویدئو ها، محتوای متنی و حتی صوتی را در وبسایت قرار دهید تا به عنوان توضیحات اصلی یا تکمیلی استفاده شود. با این حال نوعی تبلیغات و اطلاع رسانی همه جانبه و جذاب با کمترین هزینه و به صورت گسترده خواهید داشت. هر زمان که محصول جدید ارائه کنید یا تغییراتی را در محصولات قدیمی به وجود آورید می توانید اطلاعات مربوطه را ادیت و ویرایش کنید.
 

چرا باید وبسایت کسب و کار خود را داشته باشیم؟

اما تمامی امکانات فوق باعث ایجاد چه تغییراتی می شود؟ قرار است چه حرکت انقلابی انجام شود که یک وبسایت بتواند کسب و کار ها را در آینده متحول کند؟ به تک تک این سوالات در این بخش پاسخ خواهیم داد.
 

طراحی خلاقانه وبسایت تجاری در ظریف گرافیک
 

  • دسترسی همیشگی

در نظر بگیرید در تمام ایام سال، 24 ساعت شبانه روز و برخی روز های استثنایی، همیشه امکان آن را نخواهید داشت تا در فروشگاه حضور داشته و پاسخگوی مشتریان باشید. وبسایت کاری به شما این امکان را می دهد تا شبانه روز و بدون محدودیت در دسترس مخاطب و مشتریان باشید. اطلاعات محصول را ارائه کنید و در نهایت از طریق درگاه های امن بانکی هزینه تمام شده را دریافت نمایید.
 

  • کاهش هزینه ها

از جمله معایب فروشگاه های فیزیکی هزینه های بالایی است که برای لوازم و تجهیزات صرف می شود. همچنین حقوق پرسنل و قبوض باید در موعد مقرر پرداخت شود که با طراحی وبسایت هرگز دغدغه هزینه های ماهانه و گزاف را نخواهید داشت.
 

  • صرفه جویی در زمان

ترافیک های سنگین، مسافت های طولانی، پیاده روی های خسته کننده در داخل یک فروشگاه بزرگ برای خرید از بخش های مختلف و غیره باعث می شود حتی فکر خرید کردن هم آزار دهنده باشد که در پی آن زمان های مفید بسیاری را در طول هفته ها و ماه ها در خرید از دست می دهید. اما به راحتی با وجود یک وبسایت می توانید تمام بخش ها را بازدید کنید، محصولات را با توضیحات کامل ببینید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.
 

طراحی حرفه ای سایت تجاری در ظریف گرافیک
 

  • بازاریابی ارزان و قدرتمند

شاید تاکنون برای معرفی کسب و کار خود هزینه های بسیاری کرده باشید، اجاره بیلبورد، چاپ تراکت و بروشور های تبلیغاتی، آگهی رپورتاژ در روزنامه های روز و غیره. اما با وجود وبسایت آینده کاری روشنی را برای خود رقم خواهید زد و خواهید دید مشتریان بدون هیچگونه معرفی قبلی کم کم به سوی شما هدایت می شوند که با افزایش ترافیک سایت کم کم رتبه های بالای موتور های جستجو را دریافت خواهید کرد. اما چطور می توان بدون تبلیغات فروخت؟ با تولید محتوای بهینه و سئو شده خود را به موتور های جستجوی گوگل، یاهو و غیره می توانید معرفی کنید که در صفحه نخست سرچ به کاربر پیشنهاد داده می شود اما صبور باشید و اجازه دهید در بخش تولید محتوا به شرح کامل این موضوع بپردازیم.
 

  • دریافت سودهای کلان

شاید تا دیروز با وجود فروشگاه سنتی هزینه های جانبی باعث می شد بهره و سود کمتری از کار خود داشته باشید. به فروش وبسایت خود دقت کنید، خواهید دید بدون هیچ هزینه ای و دردسر ارتباط با صدها مشتری محصولات به فروش می رسند. استفاده از وبسایت کسب و کار باعث حذف هزینه های سربار می شود و در آینده ای نزدیک می توانید با خاطری آسوده سود حاصل از فروش را ببینید و شگفت زده شوید.
 

  • کاهش هزینه تبلیغات

هر بار که بروشور یا کاتالوگ محصولی را چاپ می کنید که البته در تیراژ بالا است، باید در زمان معین شاید چند ماه یا یک سال به مخاطب ارائه کنید تا با محصول، بیشتر آشنا شوند. ممکن است همین محصول را بخواهید با کمی تغییرات یا در نسخه ای جدید تر ارائه کنید. تکلیف هزینه چاپ بروشور های قبلی چه می شود؟ وبسایت به شما این امکان را می دهد تا کاتالوگ های دیجیتالی و اطلاعات محصول را هر زمان که بخواهید آپدیت کنید که اصلا این خدمت قابل مقایسه با تبلیغات محیطی و فیزیکی نیست.

مخاطبان این کاتالوگ و اطلاعات هم افراد یک شهر یا کشور نخواهند بود چون اکنون مشتریانی از سراسر جهان دارید. به یاد داشته باشید به روز کردن و فعالیت مستمر روی وبسایت باعث می شود صفحات به حالت داینامیک باشند و مخاطب هربار تغییرات را به چشم ببیند و از عملکرد درست و هوشمندانه شما مطمئن شود.
 

  • ارتباط موثر با مشتری

می توانید از طریق مکاتبه آنلاین، شبکه های اجتماعی، شماره های تماس و حتی آدرس موقعیت سازمان یا فروشگاه، دسترسی های مختلف و ارتباطات گسترده را برای کاربر فراهم آورید. گاه مشتریان با یک ارتباط زنده می توانند اطمینان یابند که با فروشندگان واقعی و برند معتبر روبرو هستند.
 

سئوی حرفه ای سایت با ظریف گرافیک
 

  • افزایش مشتریان

آمار نشان می دهد بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون کاربر از اینترنت استفاده می کنند که 90 درصد آن متعلق به خرید های اینترنتی بوده است. به همین راحتی برند ها و مدیران خلاق از فرصت استفاده می کنند و وبسایت کسب و کار خود را راه اندازی می کنند. در آینده شاهد آن خواهید بود که تمام جوانب زندگی بشر با استفاده از اینترنت پیش خواهد رفت که جزء لاینفک زندگی ها خواهد شد. پس هر کسب و کاری که دارید را قاطعانه با طراحی وبسایت گسترش دهید که آینده از آنِ شما است.
 

  • جلب حمایت و رضایت مشتریان

بسیاری از بروشور ها و آگهی های تبلیغاتی را روزانه می بینیم که در انتها، آدرس وبسایت و شبکه های اجتماعی درج شده است. ممکن است این موضوع برای برخی مشاغل کم اهمیت به نظر برسد اما سایت نه تنها به ارزش و اعتبار برند می افزاید بلکه بستر فعالیت های موفقیت آمیز آینده را فراهم می سازد. می توان لیستی از افتخارات، رضایت مشتریان، فعالیت های موفق، قرار داد های کلان، فعالیت با برند های مختلف، دریافت تندیس های افتخار و غیره را همچون رزومه ای قدرتمند در وبسایت قرار دهید تا به راحتی خود را به مشتریان اثبات کنید که پی به قدرت و نفوذتان در بازار ببرند.
 

  • پشتیبانی آنلاین

چه نوع وبسایتی را می خواهید راه اندازی کنید؟ سازمانی؟ فروشگاهی؟ خدماتی؟ اداری؟ هیچ مهم نیست چه نوع فعالیتی دارید یا از جمله کسب و کار های کوچک هستید یا کلان. در هر صورت از جایی که شروع می کنید به طراحی سایت کسب و کار خود مطمئن باشید آینده ای بهتر را رقم خواهید زد. با استفاده از وبسایت می توانید مشتریان و کاربران سایت را از طریق سیستم تیکتینگ برای پرسش و پاسخ و یا ارائه سوالات متداول پشتیبانی کنید. بسیاری از هزینه های پشتیبانی مشتریان با این روش کاهش می یابد که به راحتی منجر به جلب رضایت و توجه بیشتر خواهد شد.
 

طراحی وبسایت سئو شده و بهینه در ظریف گرافیک
 

  • رقابت با بازار های داخلی و خارجی

در نظر داشته باشید وبسایت کاری به همه کسب و کار ها این فرصت را می دهد تا در شرایط برابر و پیروی از استاندارد های موتور های جستجو به رقابت بپردازند. در این زمان حتی ممکن است رقیبان شما برند های مطرح باشند که چندین سال است که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند. اما چطور می توان پیروز این نبرد نفس گیر شد؟ در درجه اول همانطور که گفته شد تولید محتوای بهینه شده به شما کمک می کند که رقابتی پایاپای داشته باشید اما در مرحله دوم این کیفیت محصول و خدمات است که شما را از دیگر برند ها متمایز می کند.

در صورتی که حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید بعنوان مثال کارایی، کیفیت بیشتر، طعم جدید، ارائه الگوهای سلامت بیشتر، محصول خلاقانه و حرفه ای باعث می شود مشتری برای یکبار هم که شده خرید از شما را امتحان کند. قطعا اگر گفته ها با واقعیت همخوانی داشته باشد به راحتی تک تک کلیک های سایت را از جانب کاربران به مشتری دائمی و واقعی تبدیل خواهید کرد.

تا اینجا از مزایای یک وبسایت کاری و تاثیرات آن در آینده صحبت کردیم. اما این وبسایت چه ویژگی های باید داشته باشد؟
 

ویژگی های یک وبسایت کاری خوب

با این روند پیش می رویم با دلایلی که در بالا گفته شد اکنون قصد طراحی وبسایت کسب و کار خود را دارید. سوال بعدی که در ذهن نقش می بندد، ویژگی های یک وبسایت خوب چیست که باید بازخورد مثبت ارائه کند؟ در این بخش هم افتخار همراهیتان را به ظریف گرافیک بدهید تا سوالاتتان را با جزئیات و به طور مفصل پاسخ دهیم.
 

  • دامنه خوب و بیادماندنی

یک دامنه خوب کمک می کند بهتر در ذهن مخاطب بمانید و به راحتی قابل جستجو باشید. یکی از مهم ترین عواملی که در سئو سایت تاثیر گذار است دامنه است که باید با محتوا مرتبط باشد. در آدرس سایت بهتر است از شماره استفاده نکنید و نام دامنه ارتباط موضوعی با محتوا داشته باشد. این دامنه می تواند نوشتار، گفتار و خونایی بالا و ساده باشد که چندگانگی در تلفظ هم ایجاد نکند.

نکته برای انتخاب دامنه خوب: نام دامنه به راحتی باید منتشر شود و قابلیت برندینگ داشته باشد، اگر می خواهید فقط در ایران بفروشید و خدمت کنید از دامنه .ir استفاده کنید و اگر وبسایت کسب و کارتان تجاری است توصیه می کنیم از .com دامنه مورد نظر را خریداری کنید.


وجود نقشه و دسته بندی سایت

سایت مپ Site Map یا همان نقشه سایت کمک می کند تا فایل های متنی در میان دیگر فایل ها ایجاد کنید تا موتور های جستجو از وضعیت صفحات مطلع شود. اگر بخش های مختلف سایت به صورت طبقه بندی شده و شاخه ای باشد سیاست کلی و اهداف مشخصی را دنبال خواهد کرد. نقشه سلسله مراتبی سایت طراحی و برنامه نویسی سیستم مدیریت را راحت تر می کند و کاربر به خوبی می داند در مراجعه بعدی به صفحه مورد نظر از کدام بخش ها باید ورود کند.

طراحی حرفه ای سایت د ظریف گرافیک
 

ظاهر خوب و جذاب

در گام نخست برای طراحی سایت باید ورودی و صفحه اصلی سایت جذاب و کاربر پسند باشد. در واقع UI قدرتمند کمک می کند تا کاربر ترغیب شود و محتویات سایت را دنبال کند. حس خوبی که از ظاهر ساده در عین حال پر از امکانات به مخاطب می دهید باعث می شود بارها و بارها برای خرید شما را انتخاب کند. در نظر داشته باشید هرچه ظاهر سایت نامناسب تر باشد کاربران هم علاقه چندانی به تحمل صفحات نخواهند داشت و آن را ترک می کنند که در پی این اتفاق گوگل هم از شما سلب امتیاز خواهد کرد و جایگاه را به سایت های پرطرفدار خواهد داد.
 

ریسپانسیو یا واکنش گرا

کاربران برای ورود به صفحات وب از ابزار های مختلفی مانند تبلت، گوشی، لپ تاپ و غیره استفاده می کنند. طراحی سایت واکنش گرا این امکان را می دهد تا در هر دیوایس، وبسایت نمایش خوبی داشته باشد و قالب ها به خوبی حفظ شوند. در نظر بگیرید اگر وبسایت کاری یا خدماتی که مخاطب برای دریافت محصول  باز می کند ریسپانسیو نباشد، صفحه را در همان ابتدا ترک خواهد شد که این مهم نیز باعث تنزل رتبه گوگل وبسایت می شود.

طراحی وبسایت سئو شده در ظریف گرافیک

تجربه کاربری حرفه ای UX

تجربه کاربری یا UX به طور خلاصه حسی است که به کاربر القا می کنید. اگر چیدمان عناصر، انتخاب آیکن ها، نمایش تصاویر و غیره حرفه ای انجام شود می توانید با جلب نظر مخاطب جایگاه وبسایت را بهبود بخشید. شاید بتوان گفت UI و UX دو فاکتور مهم در جلب نظر مخاطب است که باید موازی هم حرکت کنند. یک طراح باید حرفه ای عمل کند تا نمایش وبسایت برای بازدید کنندگان چشمگیر و دوست داشتنی شود. توصیه می کنیم برای طراحی وبسایت کسب و کا خود به افراد حرفه ای مراجعه کنید که با توجه به شناخت نوع کسب و کار، بازار هدف، انتظار مشتریان و فروش بیشتر در آینده طراحی سایت را انجام می دهند. با این حال آزمون و خطا هم نخواهید داشت و مستقیما وارد بازار رقابت خواهید شد.
 

امنیت بالا

یکی از مهم ترین آپشن های یک وبسایت امنیت آن است. هرچند که در طراحی، بارگذاری اطلاعات و دیگر موارد موفق عمل کرده باشید در صورتی که وبسایت از امنیت کمی برخوردار باشد هرچه را که رشته اید پنبه خواهید کرد. این امنیت از دو سو حائز اهمیت است:
 

  1. برخی سایت ها بانک های اطلاعات محرمانه و درگاه های پرداخت دارند در صورتی که سایت نا امن باشد کاربران هم کمتر به آن توجه می کنند.
     

  2. در مرحله بعد ممکن است کسب و کار شما پس از سال ها فعالیت تبدیل به یک برند قدر و سرسخت در بازار هدف شود. با این حال ممکن است در پی خصومت های مالی و تجاری وبسایت کاری هک شود و کلیه زحمات چندین و چند ساله به راحتی هدر رود که جبران آن ممکن است سال ها زمان نیاز داشته باشد.
     

بهینه سازی وبسایت در ظریف گرافیک

اما کاربر از کجا متوجه خواهد شد وبسایت امن است یا خیر؟ در ابتدا مجوز های فعالیت الکترونیک و ای نماد و غیره باید در سایت وجود داشته باشد. از سویی گواهینامه های SSL که بر پایه پروتکل https است در نوار آدرس قابل مشاهده خواهد بود که آیا سایت امن است یا خیر. حرف s در انتهای http خبر از Security بالای سایت دارد. این پروتکل تبادل اطلاعات را بین کاربر و سرور امن می کند که باعث می شود طرفداران یک سایت افزایش یابد.
 

محتوای بهینه و حرفه ای

همانطور که قبلا هم گفته شد محتوای بهینه باعث می شود کاربر سایت را در نتایج برتر موتور های جستجو بیابد. این امتیاز نرخ کلیک و ارتقاء رتبه سایت را افزایش می دهد. هر چه ترافیک سایت بیشتر شود قطعا لینک های نخست را از آن خود خواهید کرد و در آینده ای نه چندان دور به درآمد های بالا و سودهای کلان خواهید رسید. اما چطور؟ موضوع از این قرار است که محتوا باعث جذب مخاطب می شود، هرچه این محتوا حرفه ای تر تولید شده باشد علاقمندان بیشتری هم خواهد داشت.
 

طراحی وبسایت بهینه و تولید محتوای سئو شده
 

محتوای سئو شده و با کیفیت، زمانیکه طبق قوانین سئو بارگذاری شود امتیازات ارزشمندی را برای سایت به دنبال خواهد داشت. محتوای متنی، صوتی، تصویری و غیره باید کاربر پسند باشد، مفاهیم و اهداف به صورت واضح و روشن مطرح شود و پاسخگوی نیاز وی باشد. ارائه اطلاعات همه جانبه، تصاویر محصول از زوایای مختلف، قیمت، جایگاه فروش، نوع خدمت و غیره کمک می کند تا مخاطب بدون دردسر و رضایت کامل اطلاعات لازم را کسب و جهت ثبت خرید اقدام نماید. بهتر است کلمات کلیدی کسب و کار خود را شناسایی کنید و مطابق با آن تولید محتوا داشته باشید که قطعا این آیتم، شاه کلید موفقیت وبسایت کاری است.
 

بارگذاری سریع

ظریف گرافیک توصیه می کند سایت را از تصاویر و ویدئو های پر حجم شلوغ نکنید. زیرا این مهم از جمله فاکتور های مهم کارآمدی و محبوبیت هر سایت است که بهتر است طی 3 تا 5 ثانیه بارگذاری کامل انجام شود. اگر زمان لودینگ بیش از این باشد قطعا کاربر ترجیح می دهد زمان ارزشمند خود را در سایت های دیگر سپری کند و زودتر پاسخ خود را دریافت کند. طراحان سایت همواره بر آنند تا با محتوای باکیفیت و سبک، بارگذاری سریع را برای سایت فراهم آورند.
 

بررسی سرعت بارگذاری سایت: با استفاده از برخی ابزار ها می توانید به راحتی تشخیص دهید که ایراد از کجا است. می توانید با استفاده از GTmetrix، Google PageSpeed Insight، YSlow و Pinfdom سرعت سایت را بررسی کنید و دقیقا بدانید مشکل از کجا است.


سایت آپ تایم

همانطور که گفته شد با طراحی وبسایت کاری می توانید کسب و کار خود را به صورت 24 ساعت فعال نگه دارید. این مهم نیازمند پیگیری و چکاپ است که مطمئن باشید هر لحظه در دسترس مخاطبان هستید و هیچگونه ایراد، وقفه و خللی در بارگذاری و دسترسی نخواهید داشت. در صورتی که حتی در یک زمان کوتاه، از جستجوی کاربران خارج شوید مشتریان بسیاری را نا خواسته از دست خواهید داد.
 

بهینه سازی سایت و تولید محتوای سئو شده
 

بهینه سازی سایت

سایت باید از همه جوانب سئو شده باشد تا در موتور های جستجو بهتر سرچ شود. یکی از کم هزینه ترین سرمایه گذاری های موتور های جستجو بهینه بودن سایت ها است که با هزینه کم بازخورد های زیاد دریافت می کنند. می توان گفت عوامل زیادی در بهبود سئوی سایت موثر هستند تا بازخورد بهتری داشته باشد که از آن جمله می توان به محتوا، آپ تایم و سرعت بازگذاری اشاره کرد.
 

وب هاستینگ مناسب

هاستینگ فضایی است که اطلاعات شما روی آن قرار می گیرد. در واقع سرعت بارگذاری، آپت تایم و امنیت زمانی عملکرد خوبی دارند که از هاستینگ خوبی استفاده کنید. یک وب هاستینگ خوب خدمات و پشتیبانی های مناسبی هم ارائه می دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکل پشتیبانی های لازم را در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهد. هنگامی که برای سرور مشکلی رخ دهد این وظیفه پشتیان هاستیگ است که آن را شناسایی و برطرف نماید.
 

نکات مهم مدیریت وبسایت کسب و کار

اکنون با نکاتی که ارائه شد سایتی را برای کسب و کار خود ایجاد نموده اید. ممکن است باز این سوال مطرح شود چطور می توان مدیریت سایت را به بهترین شکل انجام دهید؟ بله سوال بجا و منطقی است. یکی از خان های مهم برای موفقیت یک وبسایت کاری و تجاری مدیریت موفق و حرفه ای آن است.

اگر می خواهید به عنوان مدیر سایت فعال باشید ترجیحا بهتر است علاقمند به فناوری اطلاعات و کارهای سیستمی باشید، توانایی مدیریت یک تیم بزرگ و بازاریابی اینترنتی را داشته باشید. با توجه به آیتم های زیر به راحتی می توانید مدیریت همه جانبه و توانمند وبسایت را داشته باشید:

بهینه سازی وبسایت و تولید محتوای سئو شده در ظریف گرافیک

مدیریت فنی سایت

  • شما به عنوان یک مدیر وبسایت فعالیت های مهمی دارید که قطعا انجام تمام امورات از حوصله و توان شما خارج است، بهتر است خود را درگیر همه امورات مانند کدنویسی، مدیریت سرور و غیره نکنید اما باید آگاهی کامل نسبت به تمام مسائل فنی سایت داشته باشد.

  • مستند سازی را هرگز فراموش نکنید. رمز ها را در اختیار تعداد کمی از افراد قرار دهید که به صورت دسته بندی و مدیریت شده است. می توانید برای انجام بهتر این کار از keepassx.org استفاده کنید. ذهن جای مناسبی برای بخاطر سپاری رمز های طولانی و یا پیچیده نیست با استفاده از این نرم افزار، رمز ها همراه با توضیحات کامل به صورت امن نگهداری می شود.

  • همچنین توصیه می کنیم کد نویسی های سایت به صورتی انجام شود که راهنما داشته باشند. با این حال هنگامی که یکی از پرسنل رفت، کد نویس دیگر بتواند با استفاده از مستندات در زمان کم جای او را بگیرد و کار خود را شروع کند.

  • از امنیت همه جانبه سایت مطمئن شوید و اگر از CMS استفاده می کنید همواره نسخه بروز رسانی شده آن را داشته باشید.
     

مدیریت تولید محتوا

اکنون به خوبی از اهمیت تولید محتوا آگاهید و هر سایت باید یک تیم تولید محتوای قدرتمند داشته باشد. محتوا پادشاه است و بهترین محتوا آن است که کاربر پسند باشد، مطابق با قوانین سئو و نگارشی نوشته شود و بهترین رتبه ها را برای سایت به ارمغان آورد. سعی کنید مستقیما بر تیم تولید محتوا نظارت داشته باشید و در زمان های معین در طول هفته بارگذاری داشته باشید.

تولید محتوای سئو شده و طراحی سایت بهینه در مشهد با ظریف گرافیک

 

توسعه وبسایت

این موضوع بسیار مهم است که در هر زمانی نیاز بازار را بسنجید و با نتایج تحلیل ها، اقداماتی که در آینده می تواند چراغ راه شوند را مبذول نمایید. بهتر است از رقیبان عقب نمانید و سایت را با بالاترین امکانات و خدمات به روز شده به کاربران ارائه دهید.
 

ارتباط با مشتری

جالب است بدانید نرخ بازگشت سایت 13 درصد است و مابقی کاربران تازه وارد هستند. به طور کلی می توان گفت تنها 13 درصد از کاربران بعد از 6 ماه مجدد به یک سایت باز می گردند. بهتر است در سایت شرایطی فراهم کنید تا کاربر برای دریافت اطلاعات، کالا یا خدمات خاص، ایمیل و نام خود را وارد کند(گزینه ای به نام عضویت در سایت را از سر خود بیرون کنید). با این روش می توانید به صورت دوره ای آن ها را از خبرنامه ها، تخفیفات، فروش ویژه، پیشنهادهای مناسبتی، ارائه محصول جدید و غیره مطلع سازید.
 

آمارگیری کنید

یکی از پر هیجان ترین بخش های مدیریتی وبسایت کسب و کار تحلیل آمار سایت است. در این آمار مشاهده می کنید چه تعداد کاربر از سایت بازدید کرده اند و چه میزان فروش داشته اید. باید بررسی کنید به طور میانگین فروش راضی کننده هست یا خیر؟
 

بک آپ گیری اطلاعات سایت

در نظر بگیرید یک سایت ممکن است با اتفاقات غیر قابل پیش بینی مواجه شود یا نابودی اطلاعات را تجربه کند. اگر از سیستم بک آپ گیری مناسب استفاده کنید دیگر دغدغه از بین رفتن اطلاعات را نخواهید داشت. بسیاری از سایت های تجاری پایگاه داده را به صورت 3 یا 6 ساعته، و فایل ها را هر 24 ساعت بک آپ گیری می کنند. برای ذخیره این اطلاعات می توانید از یک سرور پشتیبان گیر امن استفاده کنید تا در صورتی که سرور سایت با مشکل مواجه شد، سرور جدید اطلاعات را در زمان کوتاه برگرداند.
 

افزایش ترافیک سایت

آنچه که باعث فروش موفق در یک وبسایت کاری می شود جذب و افزایش ترافیک است تا به دنبال آن کاربر کالا و خدمات را خریداری کند. بهترین راهکار ها برای افزایش ترافیک سایت از قرار زیر است:
 

  1. بهینه سازی سایت مطابق با قوانین سئو

  2. فعالیت در شبکه های اجتماعی

  3. استفاده از ابزار قدرتمند ایمیل مارکتینگ

  4. تکنیک بازاریابی ویروسی

  5. بکارگیری بنر های تبلیغاتی

  6. تبلیغات کلیکی

  7. انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های رسمی و پر مخاطب

  8. درج آگهی رپورتاژ در سایت های مرتبط

  9. ایجاد بک لینک

  10. استفاده از فروم ها و شرکت در انجمن های گفتگو
     

چکاپ سایت

از جمله مواردی که دائما باید توسط مدیر سایت کسب و کار بررسی شود چکاپ دائمی آپ تایم، نظارت به بارگذاری منظم محتوا، بررسی سرعت سایت، تست مراحل خرید از فروشگاه، بخش های عضویت در خبرنامه، درستی کارکرد فرم های سایت و غیره است.

با توجه با موارد فوق می توانید مدیریت موفق وبسایت کاری خود را به گونه ای همه جانبه داشته باشید. اما در ادامه چه نوع محتوایی می تواند برای سایت سودمند باشد و در گوگل خوب عمل کند؟
 

طراحی وبسایت بهینه در مشهد با ظریف گرافیک
 

بهترین محتوا برای وبسایت کدام است؟

اکنون موقع آن رسیده که بدانیم چه محتوایی می تواند بازخورد های عالی را به ما بدهد. همه تلاش یک کسب و کار از راه اندازی وبسایت موفق در آینده و به دست آوردن جایگاه برتر در میان رقبا است.

با موارد زیر به راحتی می توانید با شاه کلید تولید محتوا ره صد ساله را یک شبه بروید:
 

  1. استفاده از وبلاگ: با استفاده از درج منظم مقاله و مطالب مفید که می تواند هدفمند (برای فروش) یا جهت افزایش ترافیک سایت باشد می توانید گوگل را عاشق کسب و کار خود کنید.

  2. تولید محتوای همیشه سبز: این نوع محتوا روی معانی و مفاهیم متمرکز است و هرگز قدیمی نمی شوند و تاریخ انقضاء هم ندارد. مانند نکات زناشویی، موفقیت در زندگی، مدیریت زمان، نکات آشپزی و غیره.

  3. تولید محتوای جامع: با تولید این نوع محتوا می توانید یک پست ویژه و خاص که پر از اطلاعات مفید است را در اختیار کاربران قرار دهید. این گونه مقالات در سایت ها کمتر وجود دارد و اکثر محتوای سایت ها کمتر از 2000 کلمه هستند.

  4. ارائه تصاویر پر طرفدار: در صورتی که در عرصه مد، فشن و زیبایی فعال هستید می توانید با در نظر گرفتن حجم و تعداد تصاویر صفحاتی را در گالری ایجاد کنید که طرفداران زیادی دارد.

  5. بازسازی محتوای قدیمی: در صورتی که مقالات و محتوای پر بازدید در وبسایت خود دارید، این بار با بازسازی مقالات و حتی آپدیت گالری تصاویر قدیمی مخاطب را غافلگیر کنید. گوگل با دیدن چنین تغییراتی بسیار علاقمند می شود تا رتبه های شایسته تری را در آینده به وبسایت کاری شما اختصاص دهد.

  6. پست های جدید را تقویت کنید: در صورتی که پست جدید گذاشته اید و می خواهید توجه ها را به آن جلب کنید می توانید از هر نوع استراتژی استفاده کنید. حتی از ترافیک پولی هم چشم پوشی نکنید و با پرداخت مبلغی ترافیک را به سمت پست جدید هدایت کنید تا اطلاع رسانی هرچه سریع تر اتفاق بیفتد.

  7. استفاده از Crosslink: به تمام لینک های داخلی که در یک مقاله است و محتوای مرتبط را به مقاله ربط می دهد Crosslink می گوییم. با استفاده از این نوع لینک، گوگل در مدت زمان کوتاه تری محتوا را ایندکس می کند و محتوای مرتبط را شناسایی می کند. تفاوت Crosslink با Backlink آن است که در بک لینک شما وابسته به سایت های دیگر هستید اما در کراس لینک خیلی حرفه ای تر عمل می کنید و همه چیز تحت کنترل شما است.

  8. ایجاد Backlink: با استفاده از بک لینک وبلاگ یا سایت های دیگر به مقاله ای از سایت شما لینک می دهند تا کاربران به سوی شما هدایت شوند. با ایجاد بک لینک می توانید سئوی سایت را بهبود بخشید با این روند که گوگل اعتبار و ارزش سایت را با تعداد لینک های که از دیگر سایت ها به شما ارجاع داده می شود، می سنجد.

     

بهینه سازی سایت و تولید محتوای سئو شده در ظریف گرافیک


ایده جالبی است، حال برای بازسازی محتوا باید چه کار هایی انجام داد؟
 

  • اگر محتوای متنی قبلی اشتباهات و ایراداتی دارد آن ها را اصلاح کنید.

  • مطالب را توسعه دهید و به تعداد کلمات آن ها اضافه کنید.

  • می توانید برای گالری، مقاله و غیره ویدئو، عکس و یا لینک های بیشتر ایجاد کنید.

  • بهتر است بخش هایی از محتوا که منسوخ و بدون کاربرد هستند را حذف کنید.

  • مطابق با نیاز روز و تکنولوژی های پیش رو اطلاعات قدیمی را بازسازی کنید.

  • با استفاده از کلمات کلیدی محتواهای قدیمی را شناسایی کنید و به آن اطلاعات بیشتر را اضافه کنید.
     

چطور کلمات کلیدی مرتبط را شناسایی کنیم؟

با جستجوی کلمات کلیدی در گوگل به پایین صفحه نتایج بروید، کلمات مرتبط را به صورت لیست خواهید دید که زیر هم نوشته شده اند. می توانید این کلمات را شرح و بسط دهید و ارتقای مقالات قدیمی تر را داشته باشید.

با استفاده از روش های فوق می توانید در تمام ابعاد دیده و در جستجوی کاربران ظاهر شوید. برای آنکه مدیریت قدرتمند وبسایت کسب و کار خود را داشته باشید باید نگاهی تیز بین همچون عقاب داشته باشید تا هیچ کم کاری یا نقصی از دیدتان پنهان نماند. در آینده شاهد آن خواهیم بود که بسیاری از کسب و کار های سنتی که حتی تا امروز تن به راه اندازی کسب و کار آنلاین نداده اند وبسایت کاری خود را دارند. ظریف گرافیک به همه شما همراهان پیشنهاد می کند تا کسب و کار خود را در بستر اینترنت راه اندازی کنید و بر روی هر چه بهتر عمل کردن آن متمرکز شوید. آنچه که باعث رشد یک شغل می شود، گسترش آن با بکارگیری ابزار های پیشرفته و مردن است. به شما این اطمینان را می دهیم با مشاهده فروش های موفق آنلاین دیگر به سراغ کسب و کار های سنتی نخواهید رفت.
 

طراحی سایت کسب و کار و تولید محتوای بهینه در ظریف گرافیک
 

طراحی سایت ظریف گرافیک

تیم طراحی سایت ظریف گرافیک با همکاری نیرو های جوان و خلاق آماده همکاری با علاقمندان راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. در این زمینه کلیه امورات مرتبط با سایت از جمله طراحی، بهینه سازی، تولید محتوا، بارگذاری و غیره را تا راه اندازی کامل بر عهده خواهیم گرفت و در نهایت بهترین ها را ارائه می نماییم.

دانلود کاتالوگ نمونه کارهای ظریف گرافیک

دانلود

نظرات (0)

تو چی فکر می کنی؟

ارسال
09331003288